Onvoldoende

1 review over Camping Trust in het Nederlands

NIet voor liefhebbers van luxe en gezelligheid

Herman Berk, 7-8-2013

De nieuwe huisjes die op deze camping staan zijn erg mooi, maar duur. Wij boekten laat en hadden daardoor een klein hutje, 12 m2. Eigenlijk zijn het trekkershutjes, en meer is het ook niet. De staat is slecht (hoewel ik niet zwaar ben zakte ik door de verandavloer, had me een gebroken been kunnen kosten), bij mooi weer zijn ze snikheet en er zijn geen voorzieningen behalve een slecht geoutilleerde kast (weinig planken), een koelkast en een kookplaatje.

De camping zelf is weinig soeps. Het riviertje dat er langs loopt is te snel stromend om te zwemmen en zit vol met riet en wier. Het zwembad is binnen en daardoor snikheet, eigenlijk alleen lekker bij koud weer. De midgetgolf is krakkemikkig en kaal en er is geen leuk terrasje of zo. Het winkeltje is handig voor basics.

Duur is de camping ook, vooral omdat je voor iedere douchebeurt en zwembadbezoek apart extra betaalt.

De beheerder is vriendelijk, vlot en adequaat, maar ook ongeïnteresseerd, net zoals de meeste Deense campinggasten.

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trust in Faarvang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Trust scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.