Camping Dragstrup

8,3

2 reviews over Camping Dragstrup in het Nederlands

Mooier dan verwacht

Chris van den Brink, 27-7-2013

Camping Dragstrup in Erslev is een prima gezins-camping. Er zijn mooie plaatsen om te staan met je tent of caravan. Keuze genoeg uit plaatsen met schaduw of zonder. Ook de grootte van de plaatsen is heel variabel en je vind daardoor altijd een prima plek. Wij kregen een prima ontvangst door de eigenaren Lars en Mette. Zij gaven onze kinderen zoveel vertrouwen dat ze veel durfden te ondernemen op de camping. Het zwembad was niet al te groot, maar voldeed prima voor wat wij ermee wilden. Ik de omgeving is veel te beleven en het kopen bij de stalletjes onderweg en de mooie plaatsen waar je komt voor een etentje in de buitenlucht met je eigen meegebrachte etenswaren is altijd een feest.

Het meemaken van een paddentrek van duizenden kleine padjes zijn al belevenissen op zich. Kortom een prima vakantie plek met rust ruimte en mooie omgeving.

Gereisd familie in juni 2013

Mooie camping op een fantastische plek

JD, 1-9-2009

Camping Dragstrup in Erslev is een ideale camping op het eiland Mors in het Limfjord (376km2) om te wandelen, surfen etc. Ook het Noordzee strand ligt op nog geen 25km! Veel bezienswaardigheden biedt het eiland Mors, bv. Hanklit, Feggeklit, Limfjord, stad Nykobing M, diverse kleine vissersplaatjes, Bloemenpark Jesperhus.

Camping Dragstrup ligt aan het Dragstrup Vig, wat onderdeel uitmaakt van het Limfjord (afscheiding Noord en Midden Jyland).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dragstrup in Erslev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dragstrup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Dragstrup scoort een 8.25 uit 10 op basis van 2 reviews.