Camping Egtved ***

7,6

8 reviews over Camping Egtved in het Nederlands

3 nachten voor bezoek aan legoland

Kirsten, 31-7-2017

Wij verbleven na onze rondreis Zweden 3 nachten in de blauwe houten huisjes voor 5 pers. Schattig kabouterhuis met een bed in de "woonkamer" en 2 stapelbedden in de ruimte erachter. Gescheiden met gordijn.

Huisje eenvoudig maar prima. Bedden smal maar lagen opzich best goed. Leuke speeltuin voor kinderen. Geen entertainment. Legoland kleine 20 minuten. Een dag attractie park gedaan en dag zwemmen in Lalandia. Ook nog middag in vejle doorgebracht. Leuke stad met super terassen en winkels.

Prima plek voor paar dagen de omgeving verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wat een ruimte!

Jan, 27-8-2016

Wij hebben in juni 2016 3 nachten gestaan. Vele plaatsmogelijkheden, afgebakende plekken. Op het laatste veld bij het meer erg ruime plekken. Goed onderhouden sanitair.

vele fietsmogelijkheden, bv. naar Legoland, maar op advies van de eigenaar ook de Bindeballestien gereden, een mooie fietstocht over een oud spoorlijntraject!

Gereisd met partner in juni 2016

Leuke camping in de buurt van legoland

maaikelensink, 26-3-2015

Leuke camping in de buurt van legoland. Dichterbij voor een goedkope prijs kom je niet.

Huisjes waren leuk. Wij hadden de blauwe 5 persoons. Voorzien van pannen, waterkoker, koffiezetapparaat, bestek, borden etc. Koken op 2 elektrische pitjes. Mogelijkheid voor gezamenlijk koken in een overdekte ruimte met magnetron en oventje. Ook voorzien van overkapping met picknick tafels voor de trekkers met kleine tentjes.

Speeltuin met springkussens aanwezig voor de kids. Verder niet echt veel maar doordat veel bezoekers voor legoland komen gok ik dat het niet echt nodig is.

nadeel: allemaal 1 pers (stapel) bedden maar voor die paar nachten maakt dat ook niet uit

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Egtved bij:

Een plek om terug te komen

Joeky talens, 9-8-2014

Lieve en betrokken mensen. Daar kun je mee praten
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Prima camping nabij Legoland

Heidi, 31-1-2013

Leuke camping, mooi gelegen en met goed sanitair. Vriendelijke eigenaren. En een perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan Legoland. Ook een wandeling vanaf de camping is zeker aan te raden.
    Gereisd met partner in september 2012

Je moet hier mooi weer hebben

J. van Bemmelen, 27-8-2010

De ligging is heel mooi en rustig voor de kleintjes is er veel te doen en er is een zwembadje. De winkel is redelijk er is een kantine maar de plaatsen zijn niet groot en er zijn geen comfortplaatsen. Deze camping is heel goed als je bijv. legoland wilt aandoen. voor een hele vakantie zou ik deze niet snel aanbevelen. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Echte aanrader!

Gouda, 21-11-2009

Dit is echt een supercamping voor als je rust en ruimte zoekt. De veldjes voorin zijn vooral seizoensplaatsen en ook erg vol en krap. Maar als je verder naar achteren gaat, vind je de veel ruimere plekken. Nadeel zou kunnen zijn dat je wat verder van het sanitair af zit, maar dat vonden wij het uitzicht en de ruimte meer dan waard. De eigenaren zijn meer dan vriendelijk, restaurant was simpel maar voldoende en speelgelenheid voor de kinderen vodoet ook prima. Ook een prima camping als je Legoland wilt bezoeken; dat ligt op 20 minuten met de auto. In het dorp vlakbij kun je prima je dagelijkse boodschappen doen. Wat ons betreft dus echt een camping om nog es terug te komen als we weer es Denemarken aan doen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Zou ik nog wel eens naar toe willen.Beviel goed

A.A.Hofstede, 17-7-2009

We konden er goed fietsen.Dorp dicht met goede winkels.Fijn wandelgebied.En

je kon met de auto naar verschillende steden,Esbjerg,Kolding,Vejle,Ribe,Odense

op eiland Funen,Legoland.Allemaal op een dag te doen.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Egtved bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Egtved in Egtved, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Egtved zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Egtved scoort een 7.62 uit 10 op basis van 8 reviews.