8,3

4 reviews over Vakantiehuis Landal Villa Select in het Nederlands

Geweldig mooie en rustige omgeving

Mark, 14-2-2011

Een huisje geboekt via Landal Villa Select. Een stukje buiten Ebeltoft met allemaal vakantiehuizen. Netjes van elkaar gescheiden en op loopafstand van de zee. Heel mooie directe omgeving om lekker te wandelen. Dorp op 5 minuten rij afstand met de auto.
Gereisd met partner in mei 2007

Genoeg te doen binnenshuis!

Lenze, 17-2-2010

Dit huis even buiten Ebeltoft is binnen van alle gemakken voorzien. Aangezien wij hier in de winter waren, was er in de omgeving niet veel te doen. Dit maakte het huis helemaal goed. Een groot zwembad, een sauna en een wirlpool, het zit er allemaal in. Bovenin nog een speelatage met tafelvoetbal en pooltafel! kamer ook prima en schoon.
Gereisd met vrienden in februari 2009

super

fam.wilbrink, 20-9-2009

wij hebben bij villa select een huis in bork havn gehuurd....super gewoonweg...

alles is super geregeld, het huis was zo mooi dat we er zeker weer een x heengaan, kids hadden schommels, zandbak zelfs doelen voor voetballen in de tuin!!! fietsen in de schuur enz enz.ik heb geen 10 gegeven want ik miste alleen nog een zwembad...dan had het plaatje compleet geweest....maar goed dat kan je niet verwachten voor die prijs!

Gereisd familie in augustus 2009

S. Rijnders, 14-9-2007

Dit vakantiehuis (D04515) ligt prachtig, direct aan zee, schitterend vrij uitzicht. Het huis zelf is zowel buiten als binnen aan een opknap- en schoonmaakbeurt toe. Kleine slaapkamers, wel met prima maar kleine bedden. Leuk zwembadje.
    Gereisd anders in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landal Villa Select in Ebeltoft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landal Villa Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landal Villa Select scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.