Camping Blushoj Camping Ebeltoft ***

Camping Blushoj Camping Ebeltoft
Blushoj Camping Ebeltoft
8,3

17 reviews over Camping Blushoj Camping Ebeltoft in het Nederlands

Prachtige camping met prima faciliteiten

Mark, 22-8-2016

In augustus 9 dagen op deze camping verbleven en dat is ons heel goed bevallen. De camping is groot maar stond lang niet vol. Je kon zelf een plek kiezen. Diverse mogelijkheden: met prachtig uitzicht op zee, aan zee, rustig achteraf. Wij kozen voor een zeer ruime plek vlak bij de speeltuin.

De camping biedt geen animatie maar de kinderen komen samen bij het springkussen. Bij de zee is het leuk krabbetjes en zeesterren vangen. Het strandje bij de camping is niet echt geschikt om te zwemmen door het vele zeewier. Vanaf de steiger kun je echter wel het (koude) zeewater in duiken. Ook hebben we een kampvuurtje gemaakt (met hulp van de behulpzame campingeigenaar) en hebben we broodjes gebakken.

De faciliteiten op de camping zijn prima verzorgd. Schoon en ruim sanitair. Een gedeelte met kookmogelijkheden. Een gezamenlijke ruimte met TV waar je kunt zitten bij een koude avond of waar je de Olympische spelen kunt volgen. Vrijwel overal op de camping is gratis WiFi.

Onze kinderen (12 en 10 jaar) en wij hebben ons uitstekend vermaakt op deze mooie camping. Zeker een aanrader want ook de omgeving is mooi om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima camping

Miranda, 29-7-2016

Van tevoren via internet gereserveerd. Je kunt daarbij ook het nummer van een plaats doorgeven. Bij aankomst mochten we kijken of de plek beviel en deze was dik in orde. Ruim met een beetje uitzicht op zee. Vriendelijke eigenaar die je graag wil helpen. Onze twee dochters waren veel te vinden in de speeltuin en zwembad. Water zwembad wel onverwarmd maar met een heerlijke glijbaan. Aardig campingwinkeltje voor brood op bestelling of een ijsje. Douchen met muntjes. Het sanitair wordt schoongehouden maar is in het hoogseizoen niet toereikend... De toiletten met wastafels en de douches zijn in afgesloten badkamertjes en daardoor wat bedomd. Leuke omgeving met grote supermarkt in Ebeltoft. Reuring in Ebeltof en museumschip, wandelen in nationaal park Mols Bjerge (wandelelroutes via de toeristeninfo in Ebeltoft), het geweldige pretpark Djurs Sommerland op een half uurtje rijden en de stad Arhus. Bij de camping een kiezelstrandje maar voldoende zandstranden in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

wat een mooi plekje, uitzicht op Kattegat.

janny hofman, 18-6-2016

Prima ontvangst in het Engels, heel mooie plek op de camping, in mei/juni 2016. Prachtig zonnig weer en een uitzicht om stil van te genieten. Geen verkeersgeluiden.

Als ieder na gebruik van het sanitair alles netjes achterlaat zou heel fijn zijn. Prima onderhouden terrein. Een aanrader. Goede fietsmogelijkheden(e-bike).

Gereisd met partner in juni 2016

Uitzicht op zee!

Mike, 7-5-2016

Wij kwamen in het voorseizoen, dus heel rustig op de camping. Heel hartelijk ontvangen door de eigenaar die heel behulpzaam was. Mooie plek uitgezocht met uitzicht op zee. Sanitair schoon en volledig, maar als de camping vol is kan het aan de krappe kant zijn.

Speeltuin met diverse speeltoestellen en een skelterbaar. Zwemmen hebben we niet gedaan, beetje koud nog. Het kiezelstrand is prima voor langs de waterkant scharrelen en zoeken naar schelpen en krabbetjes. Ebeltoft is een leuk stadje in de buurt waar genoeg te doen is (fregat Jylland is erg leuk voor kinderen).

Vooral de mooie ligging van de camping en de geweldige omgeving zorgt er voor dat we hier nog wel eens terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Leuke camping met leuk dorp op 4 km

haas234, 5-8-2014

Wij zijn hier half juli 7 nachten geweest in een hut van de camping. Vergelijkbaar met een luxere trekkershut, wel zonder wc en douche Alles aanwezig zoals oventje, waterkoker,koffiezetapparaat en meer.

Leuke camping met lekker zwembad waar wat onderhoud aan kan gebeuren. Er liggen tegels los dus oppassen. Verder leuke speeltuin met skelters en luchtkussen. Veel Denen, weinig Nederlanders. Zoals wij het zagen staan sommige plekken erg dicht op elkaar.

De weg naar het strand is leuk. Verder niet echt om te zwemmen ivm kiezels. Dan beter naar Ebeltoft rijden 4 km en daar aan de kust gaan zitten. Leuk dorp met kleine winkeltjes en diverse terassen en plekken waar je ijsjes kan kopen

Sanitair op de camping is schoon al moet je soms lang wachten op een toilet omdat de wastafels daarbij in zitten en mensen dus rustig aan daar hun tanden poetsen e.d. Douchen met munt is 5 kronen voor 5 min.

Verder niet veel persoonlijk contact door de camping eigenaren. Die zie je verder niet..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Uniek gelegen aan Het Kattegat

Eef, 20-10-2013

Zeker de plaatsen direct aan het kattegat bieden een wondermooi uitzicht
Gereisd met partner in januari 2005

hele mooie camping

Dee, 19-8-2011

mooie camping met schitterende plaatsen die uitkijken over zee of de wat beschuttere plaatsen die aan het bossages lagen.

Het zwembadje is simpel maar de glijbaan is echt heel erg tof

water is onverwarmd , jammer want het was nu wel een beetje erg koud!

Speeltuin is leuk voor kinderen tot een jaar of 10, 11.

Klein winkeltje met van alles en nog wat te koop.

Santitair was prima in orde! Er zijn familie douches dat is eigenlijk een badkamer met wastafel,toilet en douche.Erg praktisch jammer dat ie met munten werkt.

De midgetgolf is verwaarloosd.

De ligging is mooi en vlakbij een erg leuk stadje Ebeltoft... Richting Oer staan veel bramenstruiken :-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super camping!

M, 19-8-2011

Mooie plekken, prachtig uitzicht, leuk zwembad. Wel wat ver van Ebeltoft Centrum, ongeveer 3 km.
Gereisd met partner in juli 2011

Jammer aan een kiezelsteenstrand

Familie Hoogland, 29-7-2010

Camping met etages, best grappig, douchen met muntjes, wel goed, zwembad en speeltuin met springkussen. aan de kust, helaas kiezelsteenstrand.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

wat een mooie locatie!

nancy sijmonsbergen, 20-7-2010

Het was de bedoeling om hier een paar nachten te staan, maar we zijn gebleven omdat het ons zo beviel. De camping ligt echt op een geweldige plek, met uitzicht over zee. Via een pad kun je naar beneden, waar het kiezelstrand is en waar je middel een steiger kunt zwemmen. De weg vanuit het dorp naar de camping is ook al zo bijzonder en de omgeving is echt schitterend. Kortom een plek om echt naartoe terug te gaan!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blushoj Camping Ebeltoft in Ebeltoft, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blushoj Camping Ebeltoft zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Blushoj Camping Ebeltoft scoort een 8.3 uit 10 op basis van 22 reviews.