Hotel Pejsegaarden

Hotel Pejsegaarden
Pejsegaarden
6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pejsegaarden bij:

2 reviews over Hotel Pejsegaarden in het Nederlands

niet goed, niet slecht.

gpschut, 22-8-2016

groot verouderd hotel, met dito faciliteiten. Geboekt vanwege bezoek aan LegoLand. (50 min. rijden). Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad niet heel schoon, schuimend water, vieze roosters en achterstallig onderhoud. Wij hadden een familiekamer geboekt, maar kregen in eerste instantie een kleine 2-persoons kamer waarbij er 2 extra matrassen gewoon op de grond waren gelegd. Door de receptie werd dit na een klacht van ons keurig alsnog omgezet in een familiekamer met 2-persoonsbed en stapelbed, sanitair zeker 15 jr. oud, ook niet super. Ontbijt was wel goed en redelijk uitgebreid, maar niet bijzonder. Eenmaal eten besteld in het restaurant, niet duur maar verre van geweldig. Pizzeria in het dorpje was wel prima.

Ondanks de best mooie omgeving denk ik niet dat we hier snel weerkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Verouderd congres hotel, eenmalig

ricocruz24, 18-7-2015

Dit hotel komt voor op de lijst van hotels voor Legoland, via de Legoland site. Omdat dit hotel ook een zwembad heeft hebben wij hiervoor gekozen. Het is een groot congresshotel wat in de zomer volgepropt met gezinnen die naar Legoland willen. Erg druk, echter de faciliteiten, zoals de bar zijn echter leeg en onbemand! Dus was het alleen slapen, ontbijt en even in het zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pejsegaarden in Brædstrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pejsegaarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pejsegaarden scoort een 6.45 uit 10 op basis van 2 reviews.