Camping Ballum Camping

Camping Ballum Camping
Ballum Camping
8,1

13 reviews over Camping Ballum Camping in het Nederlands

Heerlijke camping voor een korte break in DK

Eppo en Marijke Pitlo, 15-8-2017

Goed onderhoud terrein en ruime plekken. Fantastische omgeving voor wandelen en fietsen met bezoeken aan Romo, Ribe, Tonder en Mogeltonder. Nieuwe eigenaren zijn erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

Rustige camping

Familie Peters, 15-8-2017

Rustige camping met ontzettend aardige eigenaren. We hebben gebruik gemaakt van een huurtent, prima tent. Toiletten en douches waren perfect! Ruim en schoon. Ook is er een mooie ruimte om te lezen, tv te kijken, en nieuw is tafelvoetbal en darten. Voor gezinnen met jonge kinderen ideaal, voor de oudere jeugd is er gelukkig wifi! Supermarkt dichtbij. Eiland Rømø is prachtig met mooi en groot strand(Met de auto het strand op!) Leuke gezellige stadjes te bezichtigen op een uurtje rijden. Voor wie van rust en ruimte houdt zeer aan te bevelen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Voor rustzoekers

CVW, 24-7-2017

Camping omzoomd met bomen, met ruime plekken, gelegen vlakbij de Deense Waddenkust. Nederlandse eigenaren sinds eind 2016. Zeer rustig. Sanitair keurig schoon en netjes en ruime gelegenheid tot afwassen, koken, tv kijken etc. Leuke uitstapjes in de omgeving: het eiland Romo, de stadjes Ribe en Tonder, en vlak over de grens in Duitsland het Emil Nolde huis en museum. Wat enigszins afbreuk doet aan de camping, of in ieder geval de sfeer niet bevordert, zijn de vaste plekken, en de bijbehorende oude caravans met verweerde voortenten, windschermen, schuttinkjes, lampjes etc. Hoewel ik de kersverse eigenaren het beste gun zou ik er niet snel weer naartoe gaan.
Gereisd met partner in juni 2017

Goede en rustige camping .

I.Merckx, 22-6-2017

Rustige ligging aan de mooie kust van jutland,mooie (rechte) grasvelden met perfecte beschutting tegen de felle zeewind door goed geplaatste bomen en struiken

die bij warm weer ook schaduw geven,héél vriendelijke eigenaars,groot en goed(verwarmd) sanitair,keuken met microgolf oven kookvuuren enz.en vooral gezellige ruimte om te eten en evt.TV te kijken.Goed voorziene suppermarkt op ongv.2 km.Ik heb er héél goed geslapen en denk nog terug aan de ongelofelijke rust.

Ik kom hier zeker terug!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Jochem, 8-1-2017

In dec 2016 kwamen wij bij toeval met onze camper op camping Ballum terecht.

WIj hadden een prachtige beschutte grote plek, volop privacy. Kennis gemaakt

met de nieuwe eigenaren die vol en enthousiasme bezig zijn hun nieuwe ideeën

uit te voeren. Wij genoten van de verwarmde schone toiletgebouwen, s'morgens

verse broodjes en de prachtige omgeving.

De camping biedt vele mogelijkheden voor iedereen. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2016

Prachtige groene en rustige natuurcamping

Linda, 8-9-2016

Camping ligt vlakbij de Waddenzee en is beschut tegen de wind door bomen en struiken. De plaatsen zijn ruim en geschikt voor alle kampeermiddelen ook campers en bieden voldoende privacy. Heerlijke plek om rustig een boek te lezen in zon of schaduw. Groot en schoon sanitairgebouw, kleine winkel en 's ochtends heerlijke verse broodjes. Ook onze honden vinden het er heerlijk: mooie wandelingen maken, direct vanaf de camping en in de omgeving, en zwemmen in zee. Dichtbij ligt het Waddeneiland Rømø met Europa's grootste zandstrand. Ook zijn er veel andere activiteiten te doen in de omgeving. Gratis WiFi, stroom en warme douche tegen betaling. Voor kleinere kinderen is er een leuke speeltuin met springkussen. Er is geen restaurant/bar op de camping. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in september 2016

Rustige fraai gelegen camping.

Wim, 25-6-2016

De camping is goed verzorgd en rustig gelegen.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijke relaxte camping

Margreet, 5-9-2014

Camping Ballum is ruim opgezet, goed onderhouden. de eigenaren zijn vriendelijk en er heerst een prettige relaxte sfeer. Originele kinderspeelgelegenheid. Het eiland Romo ligt in de buurt (20 km): hier kun je heerlijk fietsen, vogels kijken op het wad of op het zeer brede zandstrand fietsen of rijden.
Gereisd met partner in januari 2014

camping Ballum is ontspannen

Hennie, 21-6-2012

Fijne camping niet ver van Tonder en Ribe,zeer vriendelijk ontvangen kregen bij binnenkomst meteen een informatiepakket van de omgeving. Er is WIFI en internet gratis. In het weekend als de camping voller is is het nog niet druk. Deze camping is als eerste stop in Denemaken zeer aan te bevelen
Gereisd met partner in mei 2012

Ballum camping

W.E.STAHLIE, 11-5-2012

Deze camping is goed onderhouden en keurig verzorgd.

In de omgeving zijn genoeg mogelijkheden voor uitstapjes.

De camping ligt 20 km van Romo met een prachtig strand

Gereisd met partner in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ballum Camping in Ballum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ballum Camping zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ballum Camping scoort een 8.08 uit 10 op basis van 16 reviews.