Hotel Radisson Blu Scandinavia Arhus

Hotel Radisson Blu Scandinavia Arhus
Radisson Blu Scandinavia Arhus

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Radisson Blu Scandinavia Arhus bij:

1 review over Hotel Radisson Blu Scandinavia Arhus in het Nederlands

Kwaliteit!

mangrovereader, 9-10-2011

Mijn vrouw en ik hebben 2 nachten verbleven in het Radisson hotel in Arhus. We hadden kamer 1035, een business suite. Absoluut een aanrader! Het hotel maakt deel uit van een groter complex. Daardoor was voor ons de ingang in eerste instantie wat moeilijk te vinden. Ons verblijf was goed verzorgd. En we konden ook gratis sporten in het fitnesscentrum elders in het complex.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Scandinavia Arhus in Aarhus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Scandinavia Arhus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu Scandinavia Arhus scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.