Hotel Zleep Aalborg **

7,8

1 review over Hotel Zleep Aalborg in het Nederlands

SLecht hotel

Stefan, 25-9-2008

We zijn hier twee dagen geweest. Het hotel is in een woord .... (mag niet schelden) Het hotel is gesloten van 22:00 uur tot 07:00 uur. En kennelijk ook op zondag. We kwamen zondagmiddag aan en ons toegangspasje hing aan de deur geplakt. Hiermee konden we naar binnen. Binnen was helemaal niemand. We hadden dus niet de mogelijkheid om op te geven dat we wilden ontbijten de volgende ochtend.

Ruim een week later nog een keer geweest (was van te voren al geboekt) Het was ruim voor 22:00 (doordeweeks) uur en er was niemand meer. We konden via een apparaat inchecken, maar dat werkte niet. Hebben ruim een half uur moeten wachten totdat iemand kwam om te helpen. (moesten eerst bellen) Daarna kregen we een kamer, maar geen sleutel, want dat was niet te regelen. We konden dus niet meer de kamer af, want we konden er dan niet meer in. 's Ochtends bleek er ook helemaal geen ontbijt te zijn.

Nooit meer dit hotel, en concern voor ons. Prijs is goed, maar service zeer slecht.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zleep Aalborg in Aalborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zleep Aalborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zleep Aalborg scoort een 7.8 uit 10 op basis van 5 reviews.