Matig

4 reviews over Hotel Quality Scheelsminde in het Nederlands

Prijs kwaliteit verhouding te duur

J.Visser, 6-6-2013

Weinig licht in de kamer.
Gereisd met partner in mei 2013

gezellig hotel

Diane78, 15-1-2011

Het is nu geen Quality hotel meer, maar een Best Western. We hebben hier 1 overnachting gehad. Toen we aankwamen rijden zag het er allemaal mooi uit. Een leuk binnen hofje met daar aan alle hotel kamers. We hebben ingechecked en zijn door gelopen naar ons hotel kamer. Het zijn mooie kamers alleen een beetje gedateerd, maar het was er schoon en netjes en dat is belangrijker. We hebben 's morgens daar ontbeten was erg goed voor elkaar. Het personeel is er aardig en behulpzaam.
Gereisd met partner in juli 2010

Iwan, 12-8-2006

Wegens late aankomst gelijk in het restaurant aangeschoven. Dat zag er veelbelovend uit, heerlijk gegeten. Helaas daarna een en al teleurstelling: kamer had niet het in de folder beloofde bad (alle kamers zouden er een hebben). Ook de genoemde broekenpers, vloerverwarming en internetaansluiting ontbraken. De douche had een erg smerig gordijntje en stonk naar riool. De kamers zouden alle gerenoveerd zijn, wij troffen echter alleen een oude troep! Vloerbedekking smerig en deuren en muren zwaar beschadigd. Kamer zeer achterstallig onderhouden.

Ontbijt enorm onder de maat, zeker voor een 4-sterren-hotel. Bovendien was nagenoeg alles op (en niet aangevuld) waardoor de enige mogelijkheid een broodje jam of cornflakes was. Personeel niet slecht. Na een rondreis van 3 weken door Scandinavie met steeds goede hotels was dit hotel een enorme domper als afsluiting. Bespaar u de ellende en boek dit hotel NIET! Vraag in de rondreis aub een ander hotel, want hier wilt u absoluut niet overnachten

Gereisd met partner in augustus 2006

Jelte koopman, 27-10-2004

Hotel Scheelsminde kan de 4 sterren status o.i. niet waar maken.

De kamer is klein.

De douche (zonder bad)is voorzien van een goedkoop en oud plastic douchegordijn. De douche is klein, smerig en riekend. De wasbak was zelfs erg roestig.

Het zwembad is keurig

Restaurant (ontbijt) is matig.

Gereisd anders in oktober 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quality Scheelsminde bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Scheelsminde in Aalborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Scheelsminde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Scheelsminde scoort een 6 uit 10 op basis van 7 reviews.