Bungalow Lalandia

7,5

71 reviews over Bungalow Lalandia in het Nederlands

Mooi Denemarken!

Esther, 20-8-2017

Leuk park. Zijn voor hun in naseizoen geweest. Voldoende te doen en niet overdreven druk. Boot ernaar toe leuk maar duur. Hebben enkeltje heen thuis gekocht en bij hun een ticket terug. Scheelde 50%!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Park prima directe omgeving valt beetje tegen

L. HO, 20-8-2017

De huisjes en bedden zijn prima. Genoeg groen en gras om je heen met speeltuintjes op loopafstand. De bed loft van 4 p huisje raad ik aan voor kids tussen de 6 en 12 jaar. Ivm de stijle trap en ruimte onder het dak. Voor volwassene echt niet te doen. Op het park zijn er voldoende faciliteiten en activiteiten te doen met de kinderen. Denk aan t zwembad uitdagend voor jong en oud. Monckytown is groot en afwisselend en bowlen ed. Voldoende restaurants. Deze heb je wel nodig want in de directe omgeving van straal van 15 min auto rijden kom je niet veel fatsoenlijks tegen. Het strand vakantie waar we n beetje op gehoopt hadden viel ook n beetje tegen tov de Nederlandse stranden. Dikke lagen zeewier liggen op t strand en in het water waardoor n duik in zee toch minder aantrekkelijk was. Maar door activiteiten op t park prima uitvalsbasis voor mons klint en Kopenhagen
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Superleuk park, erg gastvriendelijk

Karin Meerwijk, 30-4-2017

Heerlijke week gehad in een mooi park..na alle negatieve reacties had ik wel een beetje angst over wat ik ging aantreffen, maar zelf heb ik niks negatiefs te melden. Wij hadden een nordic 6 huisje en dit was ruim genoeg voor 5 personen. Huisje is simpel ingericht maar dat weet je. Alles is wel aanwezig, vaatwasser, oven ,koffiezetapparaat en waterkoker. Het zwembad is prachtig leuk voor jong en oud. Schoonmaken, tja dat is niet favoriet in denemarken, maar goed zelf een doekje erover heen halen en dan is het ook prima. De mensen zijn hier zeer gastvriendelijk, wij hebben echt een heerlijke week gehad hier.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Leuk park

Vivienne, 22-10-2016

Huisje is klein en gedateerd. Badkamer en douche ook echt oud, echter wel keurig schoon. Het park is mooi opgezet. Het strand is vlakbij. De kinderen hebben genoten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heel leuk en een aanrader....maar...

Max, 17-8-2016

Lalandia is een hartstikke leuk en kindvriendelijke bestemming: ruime huisje en park, aan zee. Het zwembad is fantastisch voor kinderen met glijbanen, wild waterbanen, etc. De overige faciliteiten zijn ook geweldig met een kinderspeelparadijs, bowlingbanen, bioscoop en meer. Ook zijn er twee restaurants, een café en een supermarkt. Absoluut een aanrader!

Wel goed om te weten:

- het weer was tijdens ons verblijf erg wispelturig.. zeker niet zomers en dan voel je je opgesloten;

- de kwaliteit van de restaurants vinden wij matig en niet goedkoop: fastfoodachtige kwaliteit tegen hoge prijzen.... in de buurt hebben wij geen goede restaurants gevonden.... ook geen terrasjes;

- rust vind je in het Aquadome niet: een rustig hoekje om normaal te zwemmen of rustig te lezen vonden wij niet;

- gordijnen in het huisje laten veel licht door: kinderen vroeg wakker.

Kinderen vonden het fantastisch; volgende jaar toch richting het warme weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Redelijk

Wilma, 5-8-2016

Het zwembad doet erg aan centerparcs denken, ook de directe omgeving met winkeltjes en restaurants. Als je hier van houdt, zit je hier goed. De kinderen vonden het zwembad natuurlijk prachtig. Ventilatie vlak bij de snackbar vonden wij slecht, waardoor er een sterke frituurlucht was.

Vanuit deze plek is Kopenhagen goed bereikbaar, net als Møn met de mooie kliffen.

Huisje was netjes en schoon, bedden redelijk goed. Wel erg steile trap naar eerste verdieping en boven weinig bewegingsruimte en geen toilet (jammer in de nacht).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig

Anouschka, 1-2-2016

Het was er goed, lekker knus.

Alles was te bereiken.

Veel groen om te spelen.

klein minpuntje was de steile trap in het huisje wat wij hadden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Eenmalig

Gosse, 14-8-2015

Wij hadden een comfort 4 huisje. We waren op de hoogte van de slaapplaats van de kinderen ( op een klein zoldertje), echter de trap is dusdanig gevaarlijk ( verticaal) dat we de matrassen in de woonkamer hebben gelegd. Tevens zijn de matrassen klein van formaat ( 70x200). Menukaarten en informatiefolders alleen in de Deens. Een fatsoenlijke maaltijd klaar maken bijna onmogelijk vanwege 2 inductie kookplaten.

Bij het pizza restaurant wordt geadverteerd met een lage prijs voor het eten (all you can eat) echter deze prijs geldt alleen op zondag.

Grote ergernis is de "gokhal" als je naar het zwembad wil.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Leuk om een reis door Denemarken te beginnen

J Jacobs, 14-5-2015

We hadden een leuke aanbieding (5=3) gevonden en dat maakt de prijs/kwaliteit verhouding goed. De huisjes zijn oud en klein, vandaar onze keuze voor een 6-pers huisje (Nordic 6), en dat is voor 4 personen goed te doen. Keuken (redelijk nieuw) had alles (o.a. vaatwasser, oven, magnetron). Bedden zijn goed.

We waren er een paar dagen waarin Denemarken geen vakantie had. Het park was dus heel leeg. Toen het vrijdag werd, stroomde het park vol. Toen merkten we ook pas dat de huisjes gehorig zijn, maar het heeft ons niet gestoord. De huisjes staan in groepjes en de weides rond de huisjes worden gedeeld, dus het kan wel zijn dat je in een rustig of juist actief groepje terecht komt. Als het druk is, voelt het zwembad een tikkie te klein aan. Het zwembad is verder wel top: leuke glijbanen en sauna.

Dit park is slechts op 6 uur rijden van NL; als je van de boot gaat ben je er eigenlijk meteen. Daarom vonden wij deze locatie perfect om de reis mee te beginnen.

Qua electra: 37 Eurocent per kWh.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Zeer kindvriendelijk park

Familie_Klaassen, 3-9-2014

Een erg groot park, maar dat is bekend. Mooie net verzorgde huisjes en heel veel entertainment voor de kids van trampolines tot speelparadijs, van bowling tot klimmuur. Je kunt het zo gek niet bedenken en ze hebben het. Vooral het zwemparadijs was geweldig. De kinderen vonden het erg leuk, wel jammer dat het kinderprogramma in het Deens was, maar dat maakte het niet minder leuk. Zwemparadijs en speeltuinen zijn gratis, de rest is tegen een kleine vergoeding. De kosten van de elektriciteit waren maar enkele euro's. Wij hebben ons prima vermaakt. Als je de drukte wilt ontlopen is het aangelegen strand heerlijk.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Lalandia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Lalandia in Rødby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Lalandia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Lalandia scoort een 7.46 uit 10 op basis van 71 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: