Hotel Milling Plaza ****

Hotel Milling Plaza
Milling Plaza

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Milling Plaza bij:

2 reviews over Hotel Milling Plaza in het Nederlands

Prima, kamers divers

BB, 15-10-2009

Hotel ligt op 100 meter van station, en eigenlijk ook ook naar het centrum. Centrum van Odense is prima, veel kroegjes veel tenjes om te eten.

Zijn een lang weekend geweest met een groep, Meesten van ons hadden een vrij ruime kamer met balkon, ikzelf niet, maar eerlijk is eerlijk ook deze kamer was prima.

Ik geloof niet dat er airco was in de kamers, verwarming in ieder geval wel. HEt hotel zit in een oud gebouw, persoonlijk vind ik dat wel leuk. Er zijn maar een paar pakeer plaatsen bij het hotel hou daar rekening mee! Ontbijt was prima, diner hebben we niet genomen in het hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Prachtig gebouw, vegane glorie

karel, 2-10-2009

Catweezle zat bij de receptie. Hier is de sleutel, 2e verdieping. Dag. Echt een warm welkom. Kamer was klein, douche stonk naar riool en schimmel. Vlekken op de lampekap, oud bed, doorgezakt. Ontbijt was OK, gemiddeld. Vlakbij station maar er zijn nieuwe alternatieven. Geen aanrader.
Gereisd alleenreizend in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Milling Plaza in Odense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Milling Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Milling Plaza scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.