Camping Vejlby Fed ****

Camping Vejlby Fed
Vejlby Fed
8,7

3 reviews over Camping Vejlby Fed in het Nederlands

Een leuke camping maar sanitair matig.

Henk, Annita en Astrid Smit, 28-7-2008

Schitternde ligging van de camping.

Het sanitair en toiletten zijn matig, te weinig toiletten ten opzichte van het aantal gasten.

In onze periode niet een keer gezien dat het sanitair werd schoongemaakt en dit was ook te zien.

Water uit de kraan is een minimale druk, te weinig om je handen fatzoenlijk te kunnen spoelen.

Het buitenbad is mooi.

Nadeel vinden wij ook dat je overal voor moet betalen o.a. douchen, warm water, eten koken, magnetron en oven.

Gereisd familie in juli 2007

Familie Mulder te Zuidlaren, 17-8-2007

Wij hebben de eerste 2 weken van augustus op deze camping gekampeerd. Afstand vanaf onze tent naar het strand ongeveer 100 meter. Helder zeewater. De jongens hebben zich prima vermaakt. In Middelfart voldoende winkels om je dagelijkse boodschappen te doen. Bij de winkels kun je maximaal 2 tot 3 uur parkeren en het gebruik van de parkeerschijf wordt aanbevolen. Funen is een leuk eiland met genoeg mogelijkheden voor uitstapjes.

Familie Mulder te Zuidlaren.

Gereisd familie in augustus 2007

Nico en Els, 5-9-2006

Wij zijn als 50+ 'ers op deze camping geweest van 16 - 25 augustus 2006, na de Deense schoolvakantie, daarom geen mening over de activiteiten omdat die alleen in de schoolvakantie worden geörganiseerd. Deze camping heeft kort bij het strand een stuk of 10 zogenaamde confortplaatsen (water en afvoer op de standplaats) en is er gratis draadloos internet aanwezig (11.0Mbps). Op de camping is minimarkt met vers brood (ook op zondag) en een snackbar aanwezig De snackbar was tijdens ons verblijf beperkt open. Verder is in een centraal gebouw alle sanitair, TV kamer, Internet hokje en een ruime moderne kook (electrisch) en afwas gelegenheid aanwezig. Enige -punt is dat voor het gebruik van de aanwezige ovens/magnetron betaald moet worden. Dit geld overigens ook voor het gebruik van de douche maar dat is meer gebruikelijk in Denemarken. De camping, die zijn 4 sterren waarmaakt, ligt ongeveer 6 km van Middelfart af, hetgeen een bijzonder leuk stadje is. Zie voor verdere info: www.vejlbyfed.dk
Gereisd met partner in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vejlby Fed in Middelfart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vejlby Fed zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vejlby Fed scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.