Hotel Borgmestergaarden

Hotel Borgmestergaarden
Borgmestergaarden

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Borgmestergaarden bij:

1 review over Hotel Borgmestergaarden in het Nederlands

Afrader

Jacqueline van der Weide, 10-8-2014

Afrader! Hoewel mooi gelegen, toch een afrader. Het is geen hotel, maar een appartementencomplex zonder receptie. Belangrijker is dat de eigenaar notoir onbetrouwbaar is. Ik bestelde de romantische kamer met bad en verzekerde mij in een telefoongesprek met de eigenaar dat de kamer beschikbaar was. Toen wij de volgende dag arriveerden, bleek die kamer bezet en werden wij, telefonisch, afgescheept met een ander kaal en modern appartement zonder bad. De volgende dag verlangde de eigenaar - via de schoonmaakster - een hogere prijs dan de door mij geboekte kamer. Toen de eigenaar eindelijk arriveerde, ontkende hij glashard de gemaakte afspraken, verhinderde ons vertrek en dreigde met politie. Toen wij zelf de politie wilden inschakelen, accepteerde hij uiteindelijk afrekening tegen de prijs van de bestelde kamer. Geen compensatie voor het ongemak, geen verontschuldiging, niets.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borgmestergaarden in Middelfart, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borgmestergaarden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Borgmestergaarden scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.