Camping Sinebjerg

8,9

4 reviews over Camping Sinebjerg in het Nederlands

Super

Yvonne, 22-8-2016

Wat een fijne camping om te verblijven. De eigenaren stellen alles in het werk om hun gasten een super vakantie te bezorgen. de ligging van het tentenveld is geweldig. Veel vaste gasten. Omdat de scholen in Denemarken al begonnen waren was het er niet druk. De kinderen (8, 11, en 13) vonden de skelterbaan het einde. Het sanitair is gedateerd maar zeer netjes onderhouden. De familiedouches zijn van later datum en erg luxe. Ook de kook/afwas ruimte is van alle gemakken voorzien (oven magnetron)

Het eiland Funen is zeer de moeite waard om te bezoeken. Er is voor iedereen voldoende te doen.

Echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk

Dennis, 4-8-2016

Tien dagen op deze camping gestaan. Voor het eerst met onze jonge hond. Ruime plaatsen zolang je alleen op het veldje staat. Veel andere honden op de camping dus voor onze hond altijd een om mee te spelen. Fietsen naar Faaborg is heerlijk. De gastvrijheid is geweldig. De eigenaresse helpt overal waar ze kan en zelfs na diensttijd komt ze langs om te vragen hoe het gaat. Sanitaire is heel schoon. Het douchepasjes systeem vergt enige bestudering. Wij raden deze camping aan. Wanneer we weer naar Denemarken gaan zullen we er zeker weer heen gaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping

Marianne, 24-1-2016

Prima camping met een strandje en eigen boothelling.

De plaatsen zijn afgescheiden met haagjes, 2 plekken per veldje. Wij stonden aan het eind van de rij, met vrij uitzicht op zee en het eiland aan de overkant. Meer naar de andere kant van de camping staan veel vaste gasten met giga caravans. Wifi werkte redelijk, dichterbij het sanitair steeds beter. Zeer net sanitairgebouw, waar ook de afwas- en kookgelegenheid is. Zelfs een oven/magnetron tot je beschikking. Voor de tentveldjes staat er ook nog een koelkast en barbecue.

Er is een speeltuin voor de kinderen en een skelterbaan. Receptie is erg behulpzaam, in het winkeltje is redelijk wat verkrijgbaar en verse broodjes voor de volgende dag te bestellen. Naar het stadje toe kan het best op de fiets of met de auto, maar is zeker de moeite waard. Bij het haventje daar is een soort van grote steiger gebouwd, waar je zo de zee in kan springen om te zwemmen, er is ook een kinderbad in gemaakt, waar ze veilig kunnen zwemmen (wel koud zeewater!). Op Funen is veel te zien en te doen, vooral Odense vonden wij erg leuk om te bezoeken met de historie van H.C. Andersen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig

Ron, 17-8-2015

Mooie camping met aparte tentenveldjes. Schitterend uitzicht op zee en het eiland Lyø (ook een aanrader, trouwens). Sanitair eenvoudig maar schoon. Compleet ingerichte keuken met ovens. Wifi (betaald) werkt niet fantastisch, maar voor de rest twee dikke duimen!
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sinebjerg in Faaborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sinebjerg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sinebjerg scoort een 8.87 uit 10 op basis van 5 reviews.