Camping Faaborg ***

Faaborg
8,8

6 reviews over Camping Faaborg in het Nederlands

Fantastisch, vriendelijk en zeer schoon

Wiersma, 9-8-2017

Ontvangst was erg goed en vriendelijk. Schoon sanitair en mooie speelplaats voor kinderen. Mooie plaatsen voor tent of caravan. Super!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping.

FvC, 21-7-2017

Ontzettend vriendelijke ontvangst. Goede service. Camping is erg mooi opgezet. Mooie plekken.
Gereisd met partner in juli 2017

Charmant, groen, afwisselend en ruim

Toon, 22-8-2016

Wij kwamen hier terecht via het Anwb boekje van de charme campings.

En charmant is deze camping zeker. De weg hindert niet, want deze is niet druk. O.k. we waren er natuurlijk in vakantietijd maar echt druk is het in dit gebied in Denemarken volgens mij nooit. Maak je niet druk!

De eigenaar is gewoon een schat van een kerel. Behulpzaam in alles. Het terrein is erg afwisselend, wandel en fietsroutes aan de camping. Leuke plekjes voor de kinderen 3 en 6 om te spelen. Mini-golf, skelters en dat soort zaken. Loop zeker even (of langer) door de prachtige heuvels aan de camping met bovenop een prachtig uitzicht op de zee en de eilandjes. Faaborg, Egeskov, de natuur: Funen is geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping

p_deheij, 19-9-2013

Prima camping, zoals het hoort. Netjes, schoon, keurig sanitair, vriendelijke mensen. Terrassen camping met ruime nette afgebakende plaatsen.
Gereisd met partner in augustus 2013

Een camping met een mooie uitstraling.

Joost, 29-8-2013

We verbleven op deze camping tijdens onze fietstocht over Funen. Een prima plek in een prima en goed uitgeruste trekkershut. Voorzieningen zijn prima, personeel is behulpzaam. de ligging rond een boerderij is fraai; dat de camping aan een zeer drukke verkeersweg ligt is minder.
Gereisd met partner in augustus 2013

Prima plek.

S_Prins, 25-8-2012

Een prima plek aan een enigszins drukke weg. Hier hadden wij in 1 van de hutjes enigszins last van maar dat geldt niet voor de kampeerplekken. Het sanitair is erg schoon en voor de kinderen is er een mooie speeltuin. Eigenaars vriendelijk en behulpzaam. Het stadje zelf is op enkele minuten autorijden te bereiken en biedt genoeg vertier. Als uitvalsbasis prima geschikte camping.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Faaborg in Faaborg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Faaborg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Faaborg scoort een 8.84 uit 10 op basis van 7 reviews.