Camping Aakirkeby ***

Camping Aakirkeby
Aakirkeby
8,9

16 reviews over Camping Aakirkeby in het Nederlands

heerlijke rustige camping, prima gelegen.

Bennie en Kitty Aarnink, 18-9-2016

eigenaars staan altijd voor je klaar, regelen ook de overtocht per veerboot.

geven veel tips over bezienswaardigheden e.d.

we hebben een perfecte vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische service, mooie camping.

Fam. Reesink, 20-8-2016

We zijn twee weken naar deze camping geweest. De eigenaars hadden onze overtocht perfect geregeld. Bij aankomst werden we zeer hartelijk ontvangen, ook door de zeer lieve hond van de eigenaars. We kregen twee mooie ruime plaatsen toegewezen (we waren met 2 gezinnen). Tijdens ons verblijf hebben we gemerkt dat Steen en Lizette het hun gasten enorm naar de zin willen maken. Ze hebben altijd tijd voor een praatje, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam (geven ook regelmatig tips) en toen onze dochter ziek was waren ze bezorgd en kwamen de volgende dag even checken hoe het met haar ging en of ze iets voor ons konden doen. Er zijn een aantal speelmogelijkheden op de camping (trampoline, groot schaakspel en grote blokken om mee te bouwen), weinig in vergelijking met andere campings, maar onze 4 kinderen hebben zich geen moment verveeld. Er is een enorme vrijheid en ruimte om te spelen op de camping.

Sanitair is altijd brandschoon. Tussen de middag wel lang gesloten omdat er schoongemaakt wordt, maar dan kun je het invalidentoilet gebruiken.

Op de camping lopen kippen rond. Zolang je ze niet voert heb je er geen last van, hoewel de haan je wekservice is.

Het eiland zelf is prachtig, van mooie stranden tot rotsen. Mooi om te wandelen en te fietsen. De bewoners zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn niemand tegengekomen die geen Engels of Duits sprak. Plaatsen die we bezocht hebben waren niet erg druk, wat wij erg prettig vinden. Met andere woorden een aanrader!

Als wij nog eens naar Bornholm gaan, kiezen wij weer voor deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

geweldig, heerlijk genoten.

fam de Jonge, 8-8-2016

We zijn voor de vierde keer weer heerlijk tot rust gekomen op dit prachtig eiland.

De eigenaren Steen en Lizette waren weer zeer gastvrij en super aardig voor de kinderen. We kijken nu al uit naar de caravana in Leeuwarden waar we Steen en Lizette weer zullen ontmoeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldig!

Lian van den Eeden, 25-6-2016

Aakirkeby camping is centraal gelegen op het eiland Bornholm.

Vanuit de camping kun je alle kanten van het eiland verkennen.

Ook goed te doen met de fiets want er zijn prachtige fietspaden.

Op de camping is werkelijk alles aanwezig.

Schoon sanitair zelfs föhns en een compleet ingerichte keuken

om wat te koken of om de afwas te doen.

Er is ook een wasmachine en droger aanwezig.

De eigenaars Steen en Lizette Hansen zijn erg vriendelijk

en behulpzaam. Indien gewenst regelen zij ook de overtocht.

Het eiland Bornholm is de moeite waard om eens te bezoeken.

Wij hadden een prachtige grote standplaats voor onze camper.

Kortom .... Toppie👍🏼

Gereisd met partner in juni 2016

Zeer bijzonder, een fantastische camping!

Jaap en Klaartje, 25-6-2016

Eigenaar Steen had afgelopen winterseizoen veel p.r. gemaakt voor hun camping en uiteraard eiland op de caravan- en campingbeurzen in NL. Dit resulteerde in een verblijf van maar liefst 3 weken op deze bijzondere camping in Aakirkeby, de 3e 'stad' van het eiland. Samen met zijn Lizette hebben ze daar veel ruimte gecreëerd, plm. 30 plaatsen en 9 hutjes. En wat een rust, je wordt daar 's morgens wakker van een vogelconcert. We zouden 2 weken blijven, maar we hebben er maar 3 weken van gemaakt. En, de eigenaren regelen de ferry voor je, wat een service. De camping is zeer centraal gelegen en op de fiets ben je slechts in een kwartiertje bij zee of in de bossen. Je kunt er prachtige tochtjes maken, zowel met de fiets als de auto. De camping is een echte aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldige camping, rust en zeer goede service

Corne en Jacintha Rovers, 7-11-2015

Geweldige camping eigenaren, vraag hun wat je wilt gaan doen en zij regelen het . Wij hebben de eigenaar ontmoet op de camping beurs in Utrecht. Zij regelde de veerboot naar Bornholm, we zijn 7 dagen daar geweest en toen met de veerboot naar Zweden gegaan, direct door gereisd naar Denemarken.
Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtig eiland en hele fijne camping!

Bert en Ine te Grotenhuis, 15-10-2015

Vanuit een ontmoeting in 2014 te Winterswijk (Obelink) hebben Steen en Lizette ons overtuigd van hun mooie camping en eiland. Alles perfect geregeld: overtocht en ook de aankomst en verblijf op de camping. Zelden zo'n gastvrijheid gehad.

We hebben enorm genoten van het eiland en de camping die mooi centraal gelegen is.

Een ding weten we nu al: we komen terug!

Gereisd met partner in september 2015

super

B-J de Jonge, 4-10-2015

Voor de derde keer zijn we naar Camping Aakirkeby geweest. De camping eigenaren zijn zeer behulpzaam. ze regelen de overtocht voor je, geven je tips over het Prachtige eiland. Het sanitair is netjes en voldoende. er is een keuken ruimte aanwezig met een oven.

Vanaf de camping kun je zo naar Natuurbornholm lopen, wat echt de moeite waard is om te doen.

We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldige camping

Fam. Van esch, 27-8-2015

De camping is niet groot, sanitair is schoon en voldoende aanwezig. De eigenaren zijn erg behulpzaam. Ze regelen, als je wilt ook de overtochten voor je, ook voor alle informatie kun je bij hen terrecht. Er is een broodjesservice zodat je iedere ochtend verse broodjes hebt. Voor kinderen is er een kleinespeeltuin met oa. Een trampoline en bouwblokken. We komen hier zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastiche vakantie

J Stam, 16-8-2015

De camping was in 1 woord geweldig, bij aankomst op de camping werden we hartelijk ontvangen door de camping eigenaar Steen en naar onze plek gebracht.

Als er vragen waren konden wij altijd bij hun terecht, en als het nu gaat om een avond uit eten of een uitje naar het eiland Cristianso het word voor je geregeld door de eigenaren.

De camping is netjes en zeer rustgevend.

Steen en Lizette bedankt voor de mooie vakantie, deze camping is zeker aan te bevelen voor een goed en rustig verblijf op het eiland.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aakirkeby in Aakirkeby, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aakirkeby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aakirkeby scoort een 8.94 uit 10 op basis van 19 reviews.