Hotel Theofano ***

Hotel Theofano
Theofano

9 reviews over Hotel Theofano in het Nederlands

Saskia, 8-6-2007

Leuk hotel op 1.5 km van Paphos. Op loopafstand gezellige restaurants en bars. 2 zwembaden waarvan 1 grote met waterval. er is een binnenzwembad, sauna + fitness. Ruime kamers met mooi balkon. Gezellig familiehotel. In de winter ook geschikt want er is een binnenzwembad. Ontbijt eenvoudig maar goed.
Gereisd anders in juni 2007

shelly enco, 14-7-2006

het hotel lijkt mooi in de brochure van jetair maar al dat groen was er duidelijk niet! en dan hebben wij paar keer een kakkerlak op de kamer had! en de mannen van de receptie deden er niets aan! en als je je kaartje toont van all- in was het een gezicht tot op de grond! Het eten was eentoonig iedere morgend het zelfde eten 's middags en 's avonds. Al wie dol is op kip komt daar aan hun trek iedere avond was er kip voor geschoteld en altijd de zelfde groeten en dessert! 's Avonds was er nooit iets georganiseerd alleen speelde iemand op de piano maar iedere bezoeker was in het stad rond aan het lopen! dit hotel is maar een 2* waard! niet meer! wij komen in elk geval niet terug
Gereisd anders in juli 2006

Gilberte & Gilbert, 21-3-2006

Gunstige ligging op 1,5 km van de haven, het kloppend hart van Pafos.De ruime kamers waren zeer net met regelmatige verversing van het linnen. De bufetten waren verzorgd en er was genoeg keuze.Er was 's avonds voldoende animatie en ambiance.Al het personeel was bijzonder vriendelijk en ge-

dienstig.Voor ons is het hotel zeker een aanrader.

Gereisd anders in maart 2006

mirjam, 16-10-2005

wij vonden het een mooi hotel met zeer vriendelijk personeel (naseisoen)

Alleen B&B geboekt, maar het ontbijt buffet was uitstekend en ieder dag weer wat anders.

Voor ons een top hotel!

Gereisd anders in oktober 2005

nuyts louis, 2-10-2005

wij verbleven in beperkte all inn

geen massa hotel,s avonds

themabufetten zeer goed verzorgd

naar onze mening zeker meer dan 3 sterren waard wij komen nog terug

ontbijt naar onze normen ruim voldoende

Gereisd anders in oktober 2005

Ron, 16-9-2005

Geboekt met all-in maar, zo bleek , waar men geen all-in gewoon is. Het personeel liet ons voelen dat we profiteurs en was zeer onvriendelijk. Had in de beschrijving vh hotel moeten staan dat enkel jetair gasten van all-in genoten.De andere gasten waren in HB.

De mooie tuinen die in de brochure werden beschreven waren er niet. Rond het zwembad was wel mooi groen. Het zwembad in het nieuwe gedeelte was ruim en schoon.

Je moet zeker zien dat je in het nieuwe gedeelte terecht komt. De oude kamers zijn afgeleefd. De nieuwe zijn een 3 sterren zeker waard.

Het diner was buiten variatie in de sauzen alle dagen hetzelfde alhoewel er elke dag een thema was (op het belachelijke af)van Chinees tot Frans.

Het eten was vooral afgestemd op de Britten.

Heel het eiland wordt vlug een Britanië in de zon, 15 jaar geleden was het nog meer Grieks.

Gereisd anders in september 2005

*******, 22-8-2005

Het hotel ligt wel dicht bij de haven dat is wel een plus punt. Maar het eten in het restaurant is niks je krijgt altijd het zelfde eten! Er zijn geen versnapperingen dat ze wel vermelden in het brochure. Het zwembad is mooi! Er is niks 's avonds te doen er zit bijna niemand 's avonds in het hotel. ik ga alles sinds niet meer terug!!!
Gereisd anders in augustus 2005

Geert en Gina, 16-7-2005

Kamers zijn net en ruim voor 2 pers. Bijgeplaatst plooibed maakt vd kamer een familiekamer.Vriendelijk en onvriendelijk (vooral niet Cyprioten) personeel. Mooi zwembad. All-in =surrogaat(geen frisdrank bij dinner, lunch = één keuze uit de snacks vd kaart zonder dessert).K.Paphos volledig op Engelsen afgestemd.Verliest zoals geheel Cyprus zijn identiteit.Natuur wordt door villabebouwing ingepalmd. Voor mooie stranden moet je richting Polis(32 km). Paphos is zeer druk met dagelijks files. Cyprus is zéér duur. Alles is betalend. (Adonis watervallen 20 Pounds voor ons 5).Sommige plaatsen hebben ons bekoord, zoals Omodos. Spijtig dat ook daar shops en cafées door Aziaten gerund worden, die alstublieft of dankuwel nog niet in hun woordenschat opgenomen hebben,ook niet in het Grieks.

Het pittoreske Cyprus bestaat enkel nog in de boekjes...

Wij keren alleszins niet terug.

Gereisd anders in juli 2005

Saskia, 2-9-2004

Superleuk hotel op ca 1.5 km van het centrum van Paphos. Maar in de directe omgeving vind je heel veel bars, restaurants en winkeltjes. Het is een vrij groot hotel met 2 zwembaden en daarbij gratis ligbedden. In de winter ook ideaal want er is een binnenzwembad, sauna en fitness. Het personeel is ook erg vriendelijk. In het hoogseizoen is er bijna elke avond bij 1 van de zwembaden live muziek. Ook is er bij elk zwembad een bar aanwezig. De kamers vind ik vrij ruim met een redelijk groot balkon. Er komen veel gezinnen met kinderen. Echt een aanrader!
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theofano in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theofano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Theofano scoort een 7 uit 10 op basis van 9 reviews.