Hotel SENTIDO Cypria Bay

111 reviews over Hotel SENTIDO Cypria Bay in het Nederlands

Super!

Britt, 2-10-2017

Zwembad groot genoeg.

Restaurant netjes en alles wordt snel aangevuld. Erg lekker en gevarieerd eten.

Goede en genoeg bedjes aan het zwembad. Hoef je niet voor te betalen. Je kunt ze wel reserveren maar is niet nodig.

Veel engelsen, maar nauwelijks last van gehad.

Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2017

Leuk hotel

Cindy clerinx, 22-8-2017

Veel luidruchtige engelsen. Ligstoel aan zwembad betalend 35€/dag/persoon, of je moet om 6u opstaan voor handdoek te leggen. Klein zwembad. Filterdunne muren, je hoort wat je buren doen of zeggen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kurt en Jenny, 24-4-2017

Het was onze 2e keer dat wij hier waren, telkens met Pasen.

Dit is een superhotel en alle medewerkers zijn zo'n lieve mensen!

De kamers zijn mooi (hadden zicht op zee), steeds proper gekuist en altijd een mooie creatie op het bed met de handdoeken, en een bloemetje.

De ligweide is prachtig en je vind rustige plaatsjes. Onze sentido pluskamer had het voordeel dat we gereserveerde zonbedjes hadden met reeds een handdoek erop! We zijn zonnekloppers dus voor ons was dit de max.

Eten en drinken zeer goed, zeer gevarieerd.

De animatie 's avonds was altijd leuk.

De meeste hotelgasten zijn Engelsen, vind ik persoonlijk een leuk volk!

Bedankt aan gans de crew, speciale dank aan Andri in het restaurant (superwoman), Stany in de Falcon nightclub, die zorgde dat we altijd een drankje hadden, Victoria waar je alles kon aan vragen,....

Komen zeker volgend jaar terug, kan niet wachten....

Gereisd met partner in april 2017

Geweldige vakantie

Lisa, 19-11-2016

Ik vond alles prachtig. heel gastvriendelijk personeel.

Heel fijn om in te checken bij een Nederlandse receptioniste genaamd Lisanne.

Een prachtig zwembad en een prachtig strand deel.

het eten in het hotel was hartstikke lekker.

prachtige hotel kamers ook

helemaal niks te klagen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 23-11-2016

Hi Lisa,

Wat een fantastische review hebben wij mogen ontvangen van jou, onze Nederlandse stagiaire Lisanne is hier dan ook erg blij mee.

Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je een leuke vakantie hebt mogen doorbrengen bij ons in SENTIDO Cypria Bay. Hopelijk mogen wij je nogmaals begroeten bij ons op het zonnige eiland.

voor herhaling zeker nog eens naar daar fantastiis

mark, 12-11-2016

in feite niks alles is er .Je word er van dag één ........Je krijgt er een goeie informatie wat er allemaal te doen is en richtlijnen .Vanaf het ontbijt tot avondeten echt meer dan genoeg .Mijn verjaardag viel in die periode en werd niet vergeten bubbels in de morgen en op de kamer nog eens .Kamer ieder proper en op ons bed steeds met badhandoeken een ander motief gemaakt .zoals een roos een zwaan een hart .Heel vriendelijk personeel vanaf poetsvrouw tot de derectie steeds behulpzaam .Aan de poolbar goeie uitleg .Voor ons de eerste maal een all inn .Aangezien wij geen echte alcohol drinkers zijn viel het goed mee eens een Griekse avond meegemaakt en dat was ook meegenomen .Je kunt langs de boulevard wandelen tot Paohos haven mooi .Wij waren heel tevreden vooral mijn vriendin .Echt een mooie reis en leuke herringerinnen Kalo Taxidi Mark en Silvia
Gereisd met partner in april 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 23-11-2016

Beste Mark en Silvia,

Hartelijk dank voor deze zeer positieve feedback. Wat fijn om te lezen dat jullie vakantie is begonnen met een goed ontvangst en dat de service de gehele vakantie van hoge kwaliteit is gebleven.

Wat leuk dat wij je verjaardag tot een succes hebben kunnen brengen, niets is beter dan je verjaardag vieren in de zon! Wij hopen dit dan ook zeker nogmaals te mogen organiseren voor jullie.

Hopelijk tot ziens op het zonnige eiland Cyprus, bij SENTIDO Cypria Bay!

Fantastische vakantie

J. van der Heijden, 27-10-2016

Een fantastisch hotel met prachtige kamers. In de omgeving zijn winkels en andere eetgelegenheden. Ook het centrum van Paphos is goed te bereiken. Het eten is voortreffelijk een het personeel doet eralles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Ook een compliment voor het zeer behulpzame managementteam.
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 30-10-2016

Beste J. van der Heijden,

Wat geweldig om te lezen dat u een fantastische vakantie heeft doorgebracht met ons. Ons team doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Hartelijk bedankt voor deze geweldige review en hopelijk tot ziens bij ons in SENTIDO Cypria Bay!

Met zonnige groeten vanuit Cyprus,

Het gehele team van SENTIDO Cypria Bay.

redelijk

jan en jac, 26-10-2016

r45min naarpafos te voet geen pendelbusje zwembad ligzetels kapot en versleten zeer kleine badkamer s;middags geen tafellinnen eten veel lamsvlees voor de rest okee
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 27-10-2016

Beste Jan en Jac,

Hartelijk dank voor uw reactie, het is altijd fijn om reacties te mogen ontvangen van onze gasten!

Zoals in de brochure vermeldt staat zijn er lokale bussen, met de bushalte voor het hotel, die u voor 1,50 EURO per persoon naar de haven brengen. Helaas bieden wij daarom geen pendelservice aan. Voor volgend seizoen zijn de matrasjes voor op de zonnebedden besteld!

Graag verwelkomen wij u graag weer bij SENTIDO Cypria Bay!

Dit was een relax vakantie

Houtmeyers Vandeputte, 21-10-2016

Supervriendelijk personeel, attent, prachtige verrassing voor verjaardag en huwelijksverjaardag vanwege hotel, fijne kamers en goed geïsoleerd ( geen geluidshinder van avond activiteit) , heel proper - minpuntje : aanbod vis , voor eiland had ik toch een ruimer aanbod verwacht maar algemeen lekker eten, ook wijnkaart was niet aanwezig. speciale dank aan Roy voor alles ! Hotel om naar terug te komen.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 30-10-2016

Beste heer/mevrouw Houtmeyers, van de Putte,

Geweldig om van jullie deze leuke review te mogen ontvangen! Wat fijn dat jullie genoten hebben van de kleine attentie vanuit ons voor uw verjaardag. Het is voor ons dan ook speciaal dat u dat samen met ons gevierd hebt!

De vis op het eiland wordt grotendeels geimporteerd ondanks dat wij op een eiland in de Middelandse Zee gevestigd zijn. Rondom het eiland is weinig verse vis te vangen. De wijnkaart was die avond inderdaad niet aanwezig maar met voordeel voor u; een gratis flesje wijn op de tafel.

Nogmaals hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel en wij hopen u zeker weer eens te mogen begroeten op het eiland! Zonnige en nog steeds warme groeten vanuit Cyprus!

Voldoende hotel, maar geen 9

Ron de Mos, 15-10-2016

Ik schrijf dit op het ogenblik dat ik hier in het hotel zit. Redelijk hotel. Ongezellige bar in de hal. Had een mail naar Roy gestuurd van te voren. Geen antwoord gehad. Jammer, weer een bedrijf dat niet reageert op mails. Bij aankomst hotel overbooked. Moesten 1 nacht naar ander hotel. En we waren al zo moe. 12 uur weer terug. Kamer niet klaar. Weer wachten. Zouden enkele extra's krijgen ter compenatie maar badjassen en upgrade kamer gingen al weer niet door. Sommige personeel aardig, anderen chagrijnig. Zwembad koud en hoop bedden zonder matrasjes doorgezakt. Wastafel in kamers klein voor spulletjes.Kamer verder Oke. Ook BVN. Eten is prima. Snacks tussendoor stellen niets voor. All incl. drankjes beperkt. Mooie tuin. Veel rotsen in zee. Winkeltjes toch wel een eind lopen. Geen pendelbusje.

Kortom, door al het gedoe toch wel een beetje een afknapper.

Roy, Deputy Manager, Emarketing, 17-10-2016

Beste Ron,

Hartelijk dank voor uw bericht. Zojuist heb ik contact gehad met onze reserverings afdeling waar alle e-mails binnenkomen op de info mail. Helaas heeft dit e-mailadres te maken gehad met een storing en heb ik uw e-mail niet doorgestuurd gekregen, anders had ik er zeer zeker op gereageerd! Niets is leuker dan Nederlandstalige gasten zelf te kunnen helpen en te woord kunnen staan.

Graag wil ik u vragen om contact met mij op te nemen zodat ik er alsnog voor kan zorgen dat u een onvergetelijke vakantie gaat beleven! Alvast vriendelijk bedankt.

Wij gaan zeker terug

RVDE, 11-10-2016

Heel leuk hotel,mooi en modern ingericht. Heel leuk om bij aankomst te kunnen inchecken in het Nederlands met de hulp van Lisanne.Kamers zijn niet overgroot,maar ruim genoeg en proper. Het eten is zowel s'morgens s'middags en s'avonds lekker en steeds verzorgd. Alleen de thema-avonden zouden duidelijker moeten gemaakt worden. Het personeel is doorgaans vriendelijk,maar wij hadden een boontje voor Maria... Het zwembad is zeker ook de moeite,al toont het op foto nog groter(is groot genoeg). Het animatie team is ook geweldig. Ze doen echt hun best zonder opdringerig te zijn. Bedankt Marvin,Amanda,Timmy en Sarah. Dit alles wordt in goede banen geleid door een geweldige assistent manager,de Nederlandse Roy!! Niets is teveel voor deze jonge kerel. U vraagt,hij zorgt ervoor ! Bedankt Roy voor onze fijne vakantie.
Gereisd met partner in september 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 17-10-2016

Wat brengt deze review een grote glimlach op het gezicht bij Lisanne, Maria, Marvin, Amanda, Sarah, Timmy en uiteraard mijzelf! Wat fantastisch dat wij u hebben kunnen helpen in het Nederlands en dat u genoten heeft van de koffieservice van Maria!

Hartelijk dank voor het delen van uw mening en wij hopen u zeker nogmaals te mogen ontvangen bij ons in SENTIDO Cypria Bay!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SENTIDO Cypria Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Cypria Bay scoort een 9.13 uit 10 op basis van 113 reviews.