Hotel Paphos Amathus Beach *****

Hotel Paphos Amathus Beach
Paphos Amathus Beach
9,1

28 reviews over Hotel Paphos Amathus Beach in het Nederlands

Great place, the place to be in Cyprus

Harald, 15-5-2013

Excellent service, great food, fantastic atmosphere, great staff, very professional!! From the managers with Eugenios Savva and Takis Demetriou to lead the troops
Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Top hotel!

Baeyens ludo, 20-8-2012

Beste hotel waar we al verbleven zijn.

Super bediening, lekker eten, zeer goede ligging, prachtig hotel en zwembad, zeer nette kamers.

Echt zijn prijs waard!

Gereisd met partner in augustus 2012

De wet van Murphy

Joke en Paul, 22-11-2011

Mooi goed onderhouden hotel.Lekker en gevarieerd eten. Mogelijkheid om 's avonds buffet of à la carte te eten in het gezellige speciaal ingerichte restaurant.

AsiaChi restaurant zeker een aanrader.

Echter bij aankomst bleek het een juniorsuite te zijn met voltapijt i.p.v. een houten vloer zoals in de brochure vermeld, was er geen water of schuimwijn zoals voorzien.

Terwijl er in het restaurant regelmatig een jarige werd gevierd bleef dit voor mij verstoken. Regelmatig hapjes en bijvullen van water op de kamer zoals bij andere gasten in een juniorsuite was er ook niet bij.

Na klacht bij het managment werd dit ruimschoots gecompenseerd met drankjes, hapjes en champagne, waarvoor dank.

Echter in de vlieghaven hoorden we dat de ander gasten ook nog eens een afscheidcadeau hadden gekregen en wij niet.

Er waren nog zaken die niet helemaal liepen zoals ze moesten lopen en dat voor "The Leading Hotels Of The World".

Gereisd met partner in november 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Paphos Amathus Beach bij:

Absoluut wel vijf sterren!

Ronald W, 23-7-2011

Wij hebben van 8 t/m 22 juli verbleven in het Amathus Paphos. Als regelmatige Cyprusgangers (7de keer en op 1 x na elk jaar een ander vier of vijf sterren hotel) kunnen wij ons niet vinden in een aantal recensies die hier onderstaan.

Het is een prachtig groot hotel met een schitterend onregelmatig gevormd zwembad met poolbar. Het geheel wordt omgeven door een prachtig onderhouden tuin met ligweides. Wij hadden een kamer met zeezicht en die was uitstekend, schoon en netjes. Personeel is beleefd en zeer behulpzaam. De service is van een hoog niveau. Geen zandstrand maar i.p.v daarvan ligweides aan het strand. Er is personeel om je te helpen met de parasols en ligbedden. Bedienden lopen bij voortduring bij het zwembad en het strand om drankjes bij te kunnen bestellen. Inderdaad waren er ook Russen maar niet veel last van gehad. Het eten heeft ons niet verveeld, integendeel zelfs. Heb ook geen mensen fruit mee zien nemen bij het ontbijt vandaan. Voor ons vergelijkbaar met Elysium. Aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Uitstekend hotel.

Rudy en Francine Van Hoorde, 29-5-2011

Wij waren in mei 12 dagen met vakantie in dit uitstekend hotel. Goed onthaal. Ruime en nette kamers. Prachtig, groot zwembad en aangename tuin. Privéstrand. Overal veel ligbedden en voldoende parasols. Heel mooi restaurant "Luna Rossa". Ook leuk Italiaans en Aziatisch rstaurant. Verzorgde en heel lekkere keuken met voldoende variatie. Ook het ontbijtbuffet was dik in orde. Vriendelijk personeel en prima service. Enig minpuntje de weinig vriendelijke dames die u naar de plaats begeleiden. Gelukkig hier nog geen rumoerige all-inclusive formule. Conclusie: een klassehotel waar we zeker nog eens teruggaan!
Gereisd met partner in mei 2011

goed maar niet super

charel, 22-8-2010

het hotel is wat verouderd . en inderdaad de blonde russische dame die uw plaatsen wijst is zeer onvriendelijk tot zelfs onbeleefd. Dat is kan in een klassehotel , niet te begrijpen !!!

De nederlandse meisjes en jongens die bedienden waren wel zeer behulpzaam. Dresscode werd idd niet nageleefd . maar voor de rest , toch een geslaagde vakentie .

Gereisd met vrienden in juli 2010

keuken geen ster waard !

ramakers, 2-8-2010

zijn 1 dagje terug en zijn de kater ivm het eten nog aan 't verteren. ook wij bezochten van mei tot juli een restaurant met 1 ster, eentje met 2 sterren en 1 met 3 sterren, maar dit was zelfs geen aanbeveling van michelin waard. na 1 week hadden we het zowel binnen als buiten gehad. altijd dezelfde voorgerechten en desserts, zo ook de groenten bij het hoofdgerecht. zou dit misschien komen omdat wij in deze periode halfpension kregen aangeboden voor de prijs van kamer met ontbijt ? daarom zijn we in de 2de week af en toe buiten het hotel gaan eten. dresscode wordt niet nageleefd,

fruit wordt met massa's na het ontbijt openlijk mmeegenomen door russen en anderen. de russische dame die je aan tafel begeleid doet zeer uit de hoogte en gunt je geen lachje.

Gereisd met partner in juli 2010

Mooi hotel, maar heel veel Russen!

Claudia , 6-7-2010

Op zich is het een heel erg mooi hotel. Restaurants zijn super en het eten is ook zeer goed. Zwembad is heel mooi, net als de tuin. Wij hadden echter een familiekamer geboekt en deze was heel erg verouderd met allerlei mankementen. Totaal niet 5-sterren waardig. Wij hebben om een andere kamer gevraagd en kregen (na bijbetaling) een gerenoveerde kamer. Deze was veel beter. Let wel op dat niet de gehele kamer is gerenoveerd. De basis is hetzelfde, maar er ligt nieuw tapijt, nieuw en mooier bed en leuk zitje. Heel groot nadeel van het hotel is de vele russen. Vooral bij het zwembad hebben wij hier last van gehad. Dit hotel is wel het beste van alle hotels die wij in de buurt hebben gezien. (Elysium hebben we niet gezien)
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

zeer goed tot uitmuntend

Roger Lefever, 5-7-2010

Vakantie met partner van 23.6 tot 4.7.2010.

Hotel munt m.i. uit in een zeer goede service, goede kwaliteit van de maaltijden en comfortabele kamers.

Het is een rustige plek met een aangename wandelpromenade naar de haven.Er is een prima aanbod aan excursies.

Minpuntje is dat de drankjes in het hotel aan de dure kant zijn.

Al bij al een meevaller en wij gaan zeker terug.

Gereisd anders in juli 2010

Super mooi luxe hotel

charmaine, 4-7-2010

Prachtig hotel, groot en luxe. Mooi zwembad. Toegang naar de zee is wat minder omdat je via een piertje moet gaan maar er zijn genoeg stranden als je even met de auto of scooter gaat. Lara beach is ook erg mooi en rustig.
Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Paphos Amathus Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paphos Amathus Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paphos Amathus Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paphos Amathus Beach scoort een 9.06 uit 10 op basis van 28 reviews.