Hotel King's **

Hotel King's
King's
7,8

4 reviews over Hotel King's in het Nederlands

Een prettig hotel met een goede ligging

Riet, 26-7-2013

Wij voelden ons de koning te rijk in King's Hotel. Wij hadden fijne kamers met balkon. De badkamer is weliswaar eenvoudig en voor de airco moet 5,= per dag worden bijbetaald (daarvan hebben wij geen gebruik gemaakt), maar er is wel een tv en koelkast op de kamer. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Bij het hotel is een heerlijk zwembad met genoeg schaduwplekken. In de ruimte waar een online casino was gepland, kun je nu dag en nacht gratis internetten. Het hotel is gelegen tussen Kato Paphos (het gebied bij de haven, "kato" betekent "beneden") en het centrum van Paphos met zijn bazaar. Alle bezienswaardigheden zijn te belopen, maar de bus stopt voor de deur. Het hotel ligt aan een drukkere weg, waardoor je last kunt hebben van het lawaai. In de directe omgeving zijn genoeg barretjes en restaurants waar je heerlijk kunt eten. Daarvoor hoef je echt niet naar de haven. De sfeer in het hotel is gemoedelijk en de eigenaresse is zeer servicegericht. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

ilonca, 23-3-2008

Wij waren er van 29 febr. tot 7maart 2008.Het hotel was op alles georienteerd op de Engelse gasten. Allemaal bejaarden, overigens niets mis mee.Het eten was matig,ook engels.de kamer was redelijk, maar alles was net een beetje niks.Niet vies,maar zeker ook niet schoon.De mensen van het hotel waren wel erg aardig en behulpzaam.Maar wij hadden meer het idee dat we in Engeland waren dan op Cyprus.Maar het was lekker weer en dat maakt veel goed. Toch hebben we best genoten, maar niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Gereisd met partner in februari 2006

Roelof en Sieta, 15-10-2006

Gezellig hotel en vriendelijk personeel.

Keurige kamer alleen 3 pond per dag voor de airco vonden wij te veel. (gelukkig de airco niet nodig gehad)

Het zwembadwater was iets te koud. Maar dat went snel. Wij hadden alleen LO. We zijn hier voor de 2e keer in Pafos eerst bij vrienden en daarna een aantal dagen in dit hotel en we komen zeker terug. Zelfs het centrum en de haven zijn op loopafstand van het hotel. en in het straatje naast het hotel is een supermarkt. Pafos is een aanrader om op vakantie te gaan. Algemene conclusie: Uitstekend hotel.

Gereisd anders in oktober 2006

Jeroen van Dreumel, 13-1-2005

Klein apartementcomplex, mede gerund door een Nederlandse. Leuk, knus gezellig, goed zwembad waar bijna niemand in ligt. Onbekend bij Nederlandse gasten Met een minder budget en je wil toch een goed appartement dan is het een aanrader. 10 minuten lopen naar boulevard en 5 naar oude stad. Complex wordt gerund op inzet met vriendelijke mensen

Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor King's bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King's in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel King's scoort een 7.83 uit 10 op basis van 4 reviews.