Beoordelingen Appartement Kefalos Beach Village****

17 april 2014

Kefalos Beach Village****
258 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Kefalos Beach Village****
P.O.Box 62174, 8061, Paphos (Pafos)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kefalos Beach Village**** in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kefalos Beach Village**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Kefalos Beach Village scoort een 8,5 uit 10, op basis van 258 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kefalos Beach Village**** in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kefalos Beach Village****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Kefalos Beach Village**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 240 vakantiefoto's van Appartement Kefalos Beach Village**** vinden. Je kunt 3 video's van Appartement Kefalos Beach Village**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Paphos. Vergelijk Appartement Kefalos Beach Village**** met andere accommodaties in Paphos (Pafos).
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

255 beoordelingen over Kefalos Beach Village****

258 beoordelingen
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Geweldig"vertalen
s.koelewijn

12-11-2013 vriendelijk personeel behalve in de zwembadbar en alles zeer schoon

met partner, Sept. 2013
"2e keer geweest, uitstekend. Komen beslist terig."vertalen
Henjo
9,0

2-10-2013 Voor ons op alle fronten goed verzorgd. Geen allinclusive taferelen. Vriendelijk personeel. Goede service en verzorging. Perfect schoongehouden lokatie en zwembad.

met partner, Aug. 2013
"Prachtige Plek"vertalen
Jose
10,0

17-9-2013 Kefalos Beach Village is een hele mooie accommodatie. Wij vonden de opstelling van de accommedatie heel prettig, allemaal kleine huisjes met 4 tot 8 appartementen aan weerszijde van het hoofdgebouw en het zwembad. Het ligt maar 25 meter van zee af. Sommige appartementen hebben daarom een prachtig uitzicht. Je ziet er de zon in de zee ondergaan.
Personeel is heel vriendelijk. De kamers worden iedere dag schoongemaakt. In de buurt zijn genoeg winkels. Kefalos heeft zelf een kleine supermarkt.

met vrienden, Aug. 2013
"Heerlijk appartementencomplex"vertalen
swompie
9,0

14-9-2013 Uitstekend resort met een heerlijk groot zwembad (met handdoekenservice). Erg vriendelijk personeel, prima fasciliteiten (fitness, zwembad, tafeltennis, pooltafels etc). Ook erg geschikt voor kinderen met leuk animatieteam en veel activiteiten. Wij zaten in een nieuw aangekocht gedeelte rond de nummers 723 en hier hadden we nog een eigen zwembad dat we moesten delen met maximaal 6 appartementen. En dat voor dezelfde prijs als alle andere appartementen. Appartementen waren verder ruim opgezet met voldoende ruimte en ze werden elke dag goed schoongemaakt met elke dag schone badhanddoeken.

Ontbijt was prima, avondeten elke dag beetje hetzelfde. In de buurt veel leuke restaurantjes en ook in Paphos veel restaurantmogelijkheden. Alles bii elkaar een echte aanrader!

met partner, Aug. 2013
"Mooi appartement maar het strand valt tegen"vertalen
adsl700794
6,0
7,0

12-9-2013 Wij hebben hier onlangs twee weken gezeten op basis van bed en breakfast. Het appartement was ruim en goed uitgerust. De bedden waren wat aan de harde kant. De schoonmaak en het ontbijtbuffet waren ook prima. Voor stellen met kinderen is dit een uitstekende accommodatie; goede voorzieningen zoals speeltuin en zwembad en allerlei activiteiten. Ook de shows en de bingo 's avonds lijken vooral voor kinderen bedoeld te zijn.

Het strand viel ons erg tegen. De zee is wild en vol rotsen. Je kunt alleen via twee trapjes vanaf een pier het water in komen. Doordat de zee zo wild was, was het water ook troebel en vol rotzooi. Je kunt hierdoor niet leuk snorkelen. Ook stonden er maar heel weinig bedden en parasols op het strand. Als je niet zoveel om de zee en het strand geeft dan is het zwembad een prima alternatief.

Wat ons erg verbaasd is dat veel mensen het personeel zo vriendelijk vonden. Onze ervaring is dat het personeel tamelijk afstandelijk was.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Hier komen we graag nog een keer terug!"vertalen
Diana van der Graaf
9,0

11-9-2013 Wat is dit een leuke locatie! Zo compleet als dit appartement was, hebben we het nog niet gehad en heerlijk ruim. Bij aankomst werden we eerst naar een kleiner appartementencomplexje gebracht direct tegenover het hoofdcomplex, zoals bij de meeste Nederlanders gebeurd. Dit was prima, maar voor onze dochter wilden we graag op het hoofdcomplex zitten. Dit was zo geregeld door een supervriendelijke receptioniste! Het buffet van Kefalos was goed echter niet zaligmakend, maar wij zoeken dan ook liever iedere avond een restaurantje op, dus hadden geen HP. De animatie was top! Je kon echt de hele dag vermaakt worden. Ook de shows 's avonds zijn professioneel. Het zwembadwater mag van ons wel wat kouder zijn, als je nu af wilde koelen, kon je beter van de douches gebruik maken bij het zwembad, want het zwembadwater zelf was best warm. Al met al: wij zouden nog weleens terug willen naar dit complex én Cyprus (en dat zeggen we niet snel, want we willen altijd weer een andere bestemming zien!)

met vrienden, Aug. 2013
"Alles van top tot teen verzorgd!"vertalen
Tanja Goossens
10,0

4-9-2013 Samen met een vriendin heb ik 10 dagen op Kefalos beach doorgebracht. Alles is uitstekend verzorgd en aan alles is gedacht. Het is schoon, mooie appartementen, goed zwembad/ligbedden en eetvoorzieningen (lunchen bij de bar is zeker aanbevolen). Erg vriendelijk personeel en er is elke avond ander entertainment, waardoor je je nooit hoeft te vervelen. Ook zijn er elke dag (kinder) activiteiten waardoor je zelf kan kiezen voor de afwisseling in je dag. Bus heeft perfecte bereikbaarheid naar zowel de haven als het oude centrum met de markt.
Zee is het enige nadeel, veel zeewier en rotsen, waardoor het onmogelijk is er vanaf de branding in te lopen. Dit is redelijk goed opgelost met diverse strappen de zee in vanaf een steiger.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Geweldige village"vertalen
van den bosch
7,0

17-8-2013 Goed verzorgt en mocht er iets niet werken of kapot zijn, wordt dit gelijk gemaakt. Personeel is heel vriendelijk. Eten is ook goed. Het enige nadeel is dat het zwembad voor het appartement te warm was en dus ook vol met bacterieen zat waardoor de kleine ziek werd. Ligging is mooi en appartement was netjes, werd iedere dag schoon gemaakt en lakens ververst.

met partner, Juli 2013
"De moeite waard!"vertalen
amanda
6,0
9,0

16-9-2013 Mooi gelegen, aan de zee. Helaas niet echt mogelijk om vanuit strand de zee in te lopen. dit is een minpunt. ontbijt hebben we met een actie van 4 euro per persoon iedere ochtend in de week zelf bijgeboekt. lekker en uitgebreide keuze! appartementen zijn wat verouderd, maar hier hebben we geen last van gehad. Alles was super netjes en schoon. Ook de badkamer wat verouderd, maar schoon. De tv had weinig zenders. Maar ach je bent niet op vakantie om tv te kijken toch?! in de lobby was er wifi beschikbaar. Het zwembad was schoon en groot genoeg. Ook waren er genoeg bedjes. Als je langs het zwembad een bedje wil, moet je er wel smorgens vroeg bij zijn. aan de lobby zit ook een kleine supermarkt. Hier is niet veel keus, en het is vrij prijzig. Voor wie geen hekel heeft om te wandelen, is er een lidl in de buurt met ook verse broodwaren. tip! al met al een super mooi verzorgd complex met vriendelijke mensen. We zouden zo weer terug gaan!

met partner, Juni 2013
"Ruime studio's, goed verzorgd"vertalen
Randy
9,0

30-6-2013 Veel pluspunten voor Kefalos: ruime, schone studio's, goede airco (zonder extra betaling), tuinen mooi en goed verzorgd, aan het strand heerlijk liggen op ruim voldoende ligbedden (in het gras of op het zand), veel animatie (geen gebruik van gemaakt), behulpzame receptie (probleem met toilet direct verholpen), fles wijn aan het strand bij ondergaande zon kost slechts 10 eu, goede prijzen voor het eten 's avonds.

Minpuntjes: grootste minpunt is de zee, dit geldt voor Cyprus in z'n algemeenheid. Je kunt dan wel de zee in via een trap, maar de zee ligt vol rotsen, en zwemmen is dan ook niet gemakkelijk. Andere minpuntjes: snackbar heeft geen simpele snacks, alles is met patat. Wat je krijgt is niet bijzonder, en voor die prijs zou je toch meer verwachten. In de bus werd door de reisorganisatie aanbevolen water uit de kraan te drinken. Doe dit bij Kefalos niet! Het ruikt erger naar chloor dan het zwembad. De receptie sprak over een andere tap, maar die was in onze studio niet aanwezig.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?