Appartement Kefalos Beach Village ****

Appartement Kefalos Beach Village
Kefalos Beach Village
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Kefalos Beach Village bij:

317 reviews over Appartement Kefalos Beach Village in het Nederlands

Fantastisch, een echte aanrader

Anneloes, 8-9-2017

Zeer goede service en zeer goed eten. Niet een 'vreetschuur' maar een keurig restaurant met aandacht voor de klant en het eten.

De handdoeken service voor het zwembad of strand is perfect, je hoeft geen badlakens mee te nemen. Tip: met de bus kun je veel uitstapjes maken voor maar €.1,50 per rit (waar je ook uit stapt). De afstand van het hotel tot de bushalte is 500meter. Tref je als extra bed een bedbank dan kun je daarvoor een extra topper (gratis) krijgen waardoor je weer lekker ligt. Iedere dag entertainment. Veel plezier, een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fantastische vakantie

Fam van der Sluis, 28-8-2017

Voor de eerste keer in Kefalos Beach Village geweest en wij gaan zeker nog eens terug. Mooie,schone appartementen,prima eten en vriendelijke mensen. Avondanimatie is echt top

Voldoende ligbedden op het strand. Wel veel rotsen in zee maar dat is keurig opgelost door voldoende steigers met trappetjes om in zee te komen.

Al het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken daarom gaan wij geen namen noemen. Op 1 na en dat is meneer Geoffrey die ons keurig met de bagage en ons in zijn karretje 's avonds laat bij ons appartement bracht en op de dag van vertrek weer op kwam halen zodat we niet hoefden te sjouwen. Hij bracht onze 2 meiden zelfs keurig bij het appartement als hij ze aan zag komen. Wat een lieve man die door de meiden op handen werdt gedragen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig dorp

Rob Dankmeijer, 29-6-2017

Klein van opzet. Direct aan het strand en op loopafstand van Paphos. Een geweldig complex. Een klein paradijs.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Voor herhaling vatbaar

Kelly, 22-6-2017

Eind juni zijn wij op vakantie geweest in Kefalos beach village. Eenmaal ingecheckt kregen wij de sleutel van onze kamer maar deze konden wij niet vinden op de kaart. Met een golfcar werden wij naar onze kamer gebracht. Echter gingen wij het resort af en zo'n 200 meter verderop werden wij afgezet. Het ging hier om een afgelegen appartementen blok met een heel klein zwembad. De verlichting deed het al niet dus kwamen in het donker aan en het appartement stonk. Ook was hier totaal geen toezicht vanaf het resort dus iedereen kon het terrein op komen. Direct zijn wij naar de receptie gelopen om te vragen of we een andere kamer konden krijgen. Dit was verder geen probleem en kregen wij een kamer met zij zee zicht naast de poolbar. Netjes opgelost.

De appartementen zien er allemaal heel netjes en schoon uit. In deze periode was het niet zo heel erg druk waardoor er genoeg plek was om te liggen aan het zwembad of in de tuin aan het strand.

Het buffet was prima te doen het was alleen niet heel erg uitgebreid.

Het personeel is over het algemeen redelijk vriendelijk op een enkeling na. Het enige minpunt aan de service is dat je merkt dat mensen die moeten betalen voor hun drankjes sneller en vriendelijker geholpen worden dan de mensen die all in hebben geboekt. Dit was wel erg jammer.

Ondanks de paar minpuntjes zouden wij hier wel nog een keer terug komen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastische ervaring

Lut & Danny, 7-6-2017

We hebben twee fantastische weken gehad in Kefalos Beach. Het personeel is super vriendelijk; het eten is overheerlijk; de ligging van het hotel kan je je niet beter dromen : temidden van archeologische sites en op wandelafstand van heel wat bezienswaardigheden.

Al het personeel van het hotel verdient een dikke pluim. Ik ga niemand vernoemen om geen personen over te slaan maar elke taak wordt met de grootste zorg uitgevoerd.

Eén ding heeft ons mateloos gestoord : de houding van de gasten. 's Morgens vond je een kraaknet terrein. 's Avonds, als iedereen zich gaan omkleden was, vond je een zwijnestal rond het zwembad en op de ligweiden. Het personeel kon dan van voren af aan beginnen en alle rotzooi van de gasten opruimen. Nochtans zijn er voldoende vuilbakken aanwezig. De laksheid van de gasten weerhoudt hen om hier naar toe te stappen en zelf hun afval te deponeren. Het is niet omdat men op vakantie is, dat men alles vuil moet achterlaten. Denk misschien ook eens aan de andere gasten!

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie

Marcel, 12-5-2017

Aardig en behulpzaam personeel. Schoon appartement. Leuke restaurantjes in de buurt.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

erg goed ,kom er 2 keer per jaar

kh groot, 8-3-2017

mooie kamers en kind vriendelijk mooi zwembad.haven en restaurants alles op loop afstand
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische locatie en top verzorging

Bert van der Waaij, 25-2-2017

Goed personeel, goed eten, pracht locatie
Gereisd met partner in september 2016

fantastisch

monika, 11-2-2017

Mooi verzorgd groen park met appartementjes ,alles prima onderhouden

Zeer ruim appartement met balkon .Ligging direct aan zee en op loopafstand van Paphos. Ook het eten was zeer divers en lekker. Aardig personeel

We hebben genoten van dit verblijf

Gereisd met partner in november 2015

Super accommodatie

Nathalie, 16-9-2016

Leuk complex! Wij hadden een superieur appartement, geweldig uitzicht,

alles was er super...

Alleen water van het zwembad was warm, dus lekker afkoelen in t zwembad was er niet bij.

Gereisd met partner in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kefalos Beach Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kefalos Beach Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kefalos Beach Village scoort een 8.53 uit 10 op basis van 319 reviews.