Hotel Elysium *****

8,9

55 reviews over Hotel Elysium in het Nederlands

Domper

Janssen, 22-8-2016

leuk hotel echter: halfpension voor 4 personen ca. EUR 100,00 per dag geboekt.

Als je geen gebruik maakt van het buffet maar van de in het hotel aanwezige

zeer prijzige a la carte restaurants krijg je EUR 45,00 aangerekent, waar dan die

EUR 55,00 blijft ? Een mail naar de hotelmanager wordt gewoon niet beantwoordt !! Dit is zeker niet 5 sterren waardig, vind het zelfs een beetje onbeschoft.

Jammer dat hierover niets vermeld wordt , noch door de reisorganisatie noch

op de website van het hotel.

Eigenlijk een mooi en aangenaam hotel alleen jammer dat men op deze manier

met gasten omgaat. Dus voor ons nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super, luxe hotel met uitmuntende uitstraling

marco13, 10-7-2014

We hebben dit hotel geboekt omdat het hoog staat aangeschreven en niets is minder waar. Een echt 5* sterren hotel met alle denkbare luxe.

Wij hadden een kamer met prive zwembad geboekt. Door het hotel wordt je dan gezien als Royal en krijg je nog meer extra's. Je mag zwemmen in de royelpool, krijgt daar Smootie, en elke dag een schaal met versfruit bij het zwembad. In de kamer elke dag versfruit, 4x per dag wordt je kamer schoongemaakt of ze doen gordijnen open/dicht voor je.

De ligging is goed en het Hotel heeft een zeer mooie uitstraling, strand is iets minder maar de grasweide is top.

De service is uitmuntent, alles wordt voor je gedaan. Het eten is voortreffelijk en locatie van het restaurant is erg mooi.

Gereisd met partner in juni 2014

Leuk hotel

Marieke Harinck, 6-7-2014

Het Elysium hotel is een leuk hotel. Het moet een kasteel voorstellen. Het personeel is ontzettend aardig. Het is groot maar compact. Je hoeft niet ver te lopen voor zwembad en maaltijden.

Wij hadden een Cyperian Maisonette gehuurd. Prima kamer. Het enige minpunt is dat de airco heel slecht is. We zetten de airco 's avonds rond 18.00 uur aan tot 24.00 uur en dan nog was het binnen warmer dan buiten. Omdat het bed boven is, is het daar nog warmer. Wij hebben alle nachten zonder deken of laken geslapen en het was erg warm.

Let op de drankjes die je besteld daarvan zijn de prijzen exclusief 9% BTW. De drankjes zijn redelijk aan de prijs.

Service is echt prima. personeel helpt je met je bedden en parasols bij zwembad en strand.

Gereisd met partner in juni 2014

niet ster waardig

jose, 24-6-2014

mooie kamers vriendelijk personeel, maar het eten niet ster waardig. zijzee zicht niet doen wij zaten aan de voorkant en daar stond een hele grote generator. dag en nacht aan gelukkig door de hostess marlies hebben we een andere kamer gekregen. ga niet lunchen bij het buiten restaurant. je betaald heel veel en krijgt slecht eten. het hotel licht zeer centraal, maar touroperator heeft nog meer hotels die centraal liggen en waar voor hun geld bieden. advies niet doen.
Gereisd met partner in mei 2014

Schitterend hotel

Tamara, 6-6-2014

In september 2013 brachten wij hier onze huwelijksreis door. We hadden een luxe kamer in een apart gedeelte, waardoor we ook gebruik konden maken van een apart zwembad dat alleen beschikbaar was voor die vleugel. We werden van bij onze aankomst in de watten gelegd. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Beide zwembaden en de tuin waren prima onderhouden. Genoeg ligbedden aan het zwembad en geen sprake van handdoekje leggen om zetels te reserveren. We hadden half pension geboekt. Het ontbijt was prima, gigantisch veel keuze. Het avondeten was eveneens lekker. We kregen door onze duurdere kamer ook allerlei kleine extra's die dit hotel echt hun 5 sterren en de prijs waard maakten: fles bubbels bij aankomst, in de namiddag aan het zwembad een groot bord vers fruit en daarna nog steevast een klein gebakje op de kamer. Schitterende service! Het enige nadeel waren de mieren en insecten. Talrijk aanwezig op ons balkon en af en toe in de kamer. Neem iets mee tegen de insectenbeten!
Gereisd met partner in september 2013

Super hotel !!!

Vandemeulebroucke Marie-Jeanne, 3-5-2014

Dit was voor ons een super goed hotel, zeer vriendelijk personeel, van restaurant tot zwembad, alsook de poetsvrouwen. Alles zeer verzorgd en proper. Lekkere keuken, het Italiaans resaurant was lekker maar reken op een serieuze meerprijs. Op 300 m openbaar vervoer naar overal, 1.50 € p.p.
Gereisd met partner in april 2014

Ontspannen kan hier!

meneer Zwart, 13-4-2014

Heel erg ontspannen week gehad. Heerlijk zwembad met goede service net zoals in de rest van het hotel trouwens. Ontbijt en dine is van goede kwaliteit. Een aanrader is om ook eens al la carte te eten ipv het bufet.
Gereisd met partner in maart 2014

Geweldig hotel en super service!

Hetty, 27-10-2013

Een mooi hotel en vriendelijk en gastvrij personeel. Wij hadden een standaardkamer met zijzeezicht. De kamer heeft kingsize bedden en is voorzien van koffie-/theezetfacilitieit, minibar en een goed uitgeruste badkamer. Het balkon is ruim genoeg en heeft fatsoenlijke stoelen met kussens. Schoonmaak en handdoekenwissel 2x per dag. Het ontbijtbuffet is uitstekend veel vers fruit en voor de liefhebbers champagne. Het diner is in buffetvorm of in één van de restaurants à la carte. Na een week herhalen ze het thema van het buffet. Prima eten, voor ieder wat wils. Flessen water zijn op de kamer te bestellen, 6 euro voor 6 liter. Scheelt heel wat gesjouw.

In het naastgelegen Kefalos Beach hebben ze een kleine supermarkt en bovendien een restaurant waar je ´s middags heerlijk met uitzicht op zee kunt lunchen tegen betaalbare prijzen. Want Hotel Elysium is redelijk prijzig. Al met al een vakantie waar we me plezier op terugkijken. We komen hier zeker terug!

Gereisd anders in oktober 2013

Schitterend hotel, uitstekende service.

meneer Vergeer, 17-8-2013

Prachtig gelegen hotel. Ruime kamers, goede service. Overwegend Engelse en Russische gasten. Prijzen in restaurants en aan de bars zijn buitensporig hoog. Een ijsje voor 10 euro! Verder is de kwaliteit van de bufetten 's avonds prima, maar is de variatie matig.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

geweldig

Hannie, 26-9-2012

Een geweldige vakantie gehad.

Prachtige kamers. Heerlijke bedden.

2 maal daags maken ze de kamer schoon.

Eten geweldig. En een apart gedeelte in het restaurant voor volwassene. Strand wat klein maar altijd wel een plek.

Als we weer naar Cyprus gaan komen we zeker terug

Gereisd met partner in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Elysium bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysium in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elysium scoort een 8.89 uit 10 op basis van 60 reviews.