Hotel Constantinou Bros Athena Beach ****

Hotel Constantinou Bros Athena Beach
Constantinou Bros Athena Beach
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Constantinou Bros Athena Beach bij:

92 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Beach in het Nederlands

iets beter verwacht

Lemmens F., 15-7-2017

Het hotel werd ons aangeraden wegens actief en veel animatie. Spijtig genoeg was het omgekeerd. Meer een plaats waar (voor 3/4 Engelsen) van platte rust genieten. Op het ganse domein was er nergens wat muziek, of voor de geen gemotiveerde animatoren die rondkwamen. Het terrein ligt wel mooi aangelegd en dicht bij de zee. Het eten is mooi verzorgd, spijtig is de zeer beperkte keuze aan vis (1 soort en sporadisch een tweede). Bij het ontbijt stond op elke tafel een thermosfles met koffie en heet water. De thema-avonden waren wat pover (de Italiaanse avond was de normale keuken met enkel een paar extra soorten pasta). De Griekse barbecue was dan beter (buiten eten met Griekse dans en muziek). Wel op te merken is dan de dranken (cocktails) bereid werden met de echte merken. Op vlak van hygiëne was het zeker een aanrader. Alles tot in de puntjes proper en ordelijk. Ook vriendelijk personeel. Dus samengevat niet echt voor een hotel voor een gezin met actief en sportief ingestelde kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aangenaam en rustig hotel

Mvr Nagels, 5-7-2017

Aangenaam hotel als je van rust houd,we hebben hier super lekker gegeten,de bedden waren wel aan vervanging toe!

Je hebt een bus vlak aan het hotel dat ieder 10min stopt,een dagticket kost 5€ en als je enkel neemt 1,50€,let er wel op dat het s'avonds na 20u 2,50€ kost

Waar we helemaal niet tevreden over zijn is touroperator,we hebben de hostess niet een keer in het hotel gezien!

Voor de welkomsdrink moesten we de dag zelf een restaurant gaan zoeken 20min wandelen in een hitte vn rond de 38gr we hebben dan via de receptie gebeld dat we dat niet deden en met de vraag wanneer ze dan wel in het hotel kwam om een woordje uitleg te geven en onze uitstappen te regelen! Daar kreeg ik een bot antw op dat ze niet nr ons hotel kwam daar we de enige klanten waren,we hebben dan het geluk gehad een vriendelijke hostess van andere touroperator te vinden die ons met alle uitstappen verder geholpen heeft.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk hotel

Marianne, 2-11-2016

Een heerlijk hotel met schone kamers en heerlijk eten. Een geweldige ligging. Het strand was niet heel mooi, de ligbedden staan op het gras. Het zand is grauw. Er liggen behoorlijke stenen( rotsen) in het water. Het water zelf was heerlijk en mooi schoon. Het personeel was niet allemaal even aardig.
Gereisd met partner in oktober 2016

Zeer goed

Pieters Johan., 29-7-2016

Zeer goed verzorgt hotel eten in overvloed pluspunt koffie op iedere tafel geen gedrum savonds om te eten alsook een min puntje heb lange broek savonds om te gaan eten perfect hotel
Gereisd met partner in juli 2016

Wederom 'n heerlijke vakantie in Athena Beach

Angélique, 7-5-2016

Voor de 2e keer in dit hotel geweest (vorige keer okt '14).

Het hotel heeft een mooie ligging; mooie tuin en aan het strand. Op loopafstand (30 min) van de haven van Paphos. In de nabije omgeving volop pubs, restaurants, winkels, supermarkten.

Bus stopt voor de deur, openbaar vervoer goed geregeld en niet duur (dagticket 5 euro pp).

Het eten in het hotel is goed, ruime keuze in de buffetten. Ook mogelijkheid om buiten te ontbijten/dineren. Personeel is erg vriendelijk en bekwaam.

Het enige minpunt is dat de kamer sluit met een grote sleutel en de kluis ook met een sleutel ipv met kaart/elektronisch.

Gereisd met partner in april 2016

Zeker een aanrader

mevrouw Stierp Aikema, 31-10-2014

We hadden een lekker ruime kamer. Om te zonnen was volop ruimte, bij het zwembad, op het gras en bij de zee. Alles was tip top in geregeld, zelf het weer.
Gereisd met partner in oktober 2014

Het was er fijn, maar niet voor een 2e keer.

mevrouw Jacobs, 19-10-2014

De ligging aan het strand was fantastisch, het eten was goed.

Het stadje paphos is mooi, maar verder is er weinig te beleven.

Het links rijden is een risico als je het niet gewend bent.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Uitgestrek complex

anetkerstens, 29-6-2014

Goed verzorgd hotel met prima service en hele goede keuken. Mooie ligging buiten Paphos centrum.
Gereisd zakelijk in juni 2014

Rudy en Helga - aanrader, top hotel.

Muyshondt Rudy, 18-11-2013

Geweldig hotel met lekker eten en een geweldige all inn formule.

Pafos is een half uurtje, drie kwartier te voet maar de bus stopt vlak voor het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2013

Fantastische plek = hotel

Lambert Rafael, 6-11-2013

Wij waren van 6 tot en met 20 oktober voor de eerste keer te Cyprus.Athena beach is een schitterend gelegen hotel.Het personeel is bijzonder behulpzaam en zorgzaam voor zijn hotelgasten.De all inn is maximaal en dit met veel variatie.Iedere avond animatie ,op dinsdagvond Griekse avond.Onze veertiendaagse vakantie is zeker voor herhaling vatbaar;daarom een maximale quotering .
Gereisd met partner in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Athena Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Athena Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Constantinou Bros Athena Beach scoort een 8.69 uit 10 op basis van 99 reviews.