Hotel Avanti ****

8,7

112 reviews over Hotel Avanti in het Nederlands

Super hotel

J van de klundert, 30-6-2017

Hotel Avanti is een mooi hotel met uiterst vriendelijk personeel. Ontbijt en buffet zijn erg goed en gevarieerd. Kamers pas gerenoveerd en heel mooi.
Gereisd met partner in juni 2017

gaan 2017 voor 2e keer

j.valk, 9-5-2017

fantastisch hotel met goed eten een mooi zwembad en 5 minuten lopen naar strand

Goed hotel

ries, 13-3-2017

Het hotel is prima, netjes en schoon. Veel engelse vakantiegangers en het hotel is daar ook wel echt op georiënteerd. Vooral het ontbijt is erg engels, maar verder prima en je kunt gezellig buiten ontbijten. Wij hadden halfpension geboekt maar dat zou ik niet aanraden. De eetzaal voor het diner is binnen, zonder ramen naar buiten dus erg donker en somber. Laatste helft van ons verblijf zijn wij buiten de deur gaan eten. Daar wemelt het van de restaurantjes en niet duur. Als je zin hebt in een avondwandeling is het leuk om richting de haven te lopen (ongeveer 20 minuten lopen). Daar heb je volop winkeltjes en restaurantjes. Wij hebben dat vaak gedaan want het entertainment in het hotel was niet echt onze smaak. Verder is het strand op loopafstand, mooi strand met genoeg ligbedjes te huur en ook jetski's, banaan etc. Mooie heldere zee.

Fantastisch!

Visser, 10-12-2016

Heel aardige mensen bij de receptie. Kamers worden goed schoongemaakt met iedere dag schone handdoeken!

Degelijk hotel

marc castermans, 2-10-2016

Dit hotel is volledig afgestemd op de 85% Britten die er komen, meestal bejaarden. Alles in het hotel wordt enkel in het Engels gecommuniceerd. Het ontbijt is volledig Brits en het avondmaal is echt ondermaats. Meestal is het thematische dagaanbod voor 70% hetzelfde eten en de overige 25% varieren. Bovendien is het meestal lauw en flets. Het zwembad en de kamer zijn mooi en het personeel erg vriendelijk. Het gazon en de omgeving van het zwembad zijn slecht onderhouden. De animatie ligt op niveau van een doorsnee schoolfeest. Alles wat je consumeert is veel duurder dan elders. Het is aan te raden enkel kamer en ontbijt te nemen en elders te gaan eten. De zon en de fantastische temperatuur maken veel goed.

Heerlijk, vriendelijk hotel

W. Breij-Achterberg, 16-9-2016

Klantvriendelijk hotel, schone fijne kamers. Wij zaten op de vijfde verdieping met een prachtig uitzicht. Heerlijke restaurantjes in de omgeving van het hotel, met prima prijzen. Je kunt lopend langs de zee naar de haven, volop restauranten. Het personeel van het hotel is super vriendelijk en klantgericht.De kamers worden iedere dag schoongemaakt, super. Prijs/kwaliteit is prima, wij hadden alleen ontbijt, ontbijt is erg op engelsen gericht. Wij gaan volgend jaar hier zeker weer naar toe.
Gereisd met partner in juni 2016

Ontzettend genoten van ons verblijf in het Avanti!

Avalon, 2-8-2016

Het personeel is erg vriendelijk en we werden meteen warm onthaald. Verder zijn we dan ook met alles geholpen en kon je met al je vragen terecht bij de receptie. Het ontbijt was wel een beetje Engels, maar toch was er voor ons genoeg variatie en de kwaliteit van het eten was verder goed. Een avond hebben we gebruik gemaakt van het avondbuffet. Dit was erg gevarieerd en van redelijke kwaliteit. De locatie was perfect: dichtbij het strand en op nog geen 100 meter afstand vind je restaurantjes, winkeltjes en een bushalte. De tweepersoonskamer waar we verbleven was ook prima, op wat geluisoverlast van onze buren na. De kamers kunnen dus wel vrij gehorig zijn. Verder wel netjes en schoon, de bedden werden elke dag opgemaakt en de handdoeken verschoond. Onze kamer was van alle gemakken voorzien, zoals een tv, bad/douche, airco, waterkoker en koelkastje. Voor de rest is er een mooi groot en schoon zwembad (binnen en buiten) met poolbar en genoeg ligbedjes en parasols waar gebruik van kan worden gemaakt. Over het algemeen dus een goed verblijf met vooral heel open en vriendelijk personeel.

Lekker hotel

Rina, 29-6-2016

Hotel Avanti is een hotel waar iedereen zich snel zal thuis voelen. (Avanti Village zijn we ook gaan kijken. Is ruimer met kitchenette en rustiger. Misschien eerder voor families of mensen die echt rust zoeken). Het personeel alsook het management is vriendelijk en aanwezig mocht je iets nodig hebben. Niets is teveel en iedereen zal steeds proberen het de gasten naar hun zin te maken. Het verzorgd dinerbuffet is niet gigantisch groot, maar wel iedere avond iets anders rond een ander thema (BBQ, Mediterraans, Italiaans,..). Buiten ontbijten mogelijk, dineren niet, dat is wel spijtig. Prachtig weer.

Geweldig hotel

Gonnie, 26-6-2016

Zie ook mijn recensie van oktober 2015. Voor de tweede keer naar dit hotel geweest en het viel zeker de tweede keer niet tegen. De kamers zijn ruim en er zijn allerlei faciliteiten. De schoonmaak is zeer goed, zowel van de kamers als de openbare ruimtes. Er is nu ook overdag animatie en bestaat overdag vooral uit sportieve activiteiten. Het is wel jammer dat de meesten uit het animatieteam zeer slecht Engels spreken, zeker vanwege het feit dat er voornamelijk Britse gasten zijn. Minpunt is dat er nu weer Russen in het hotel zijn, die met hun onbeschofte gedrag (zoals dozen vol eten stelen in het restaurant) de goede sfeer toch weten te verpesten.

Mocht je een dokter nodig hebben, ga alsjeblieft niet naar de dokterskliniek naast Avanti Village, want er werken daar oplichters. Voor een simpel doktersconsult, wat in Nederland EUR 18 kost, rekenen ze hier minstens EUR 150-200. Vervolgens willen ze je op laten nemen in een privékliniek, zodat ze nog een paar duizend EUR kunnen vangen.

Fantastisch hotel Avanti

Ingrid, Ria, 21-6-2016

We hebben een week van 10 tot 17 juni 2016 in Hotel Avanti onze vakantie op Cyprus doorgebracht. Bij aankomst werden we verwelkomd met een drankje. Het personeel was heel vriendelijk en vooral Julian was heel behulpzaam. Hij heeft onze valiezen tot op de kamer gebracht. We hadden een probleem met het opladen van de GSM en dit probleem heeft Julian voor ons kunnen oplossen. Mooie, ruime kamers en deze werden elke dag schoongemaakt en elke dag proper handdoeken. Hotel Avanti in Paphos is een aanrader.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Avanti bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avanti in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avanti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avanti scoort een 8.69 uit 10 op basis van 116 reviews.