8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Avanti Village**** bij :

191 reviews over Appartement Avanti Village in het Nederlands

Heerlijk!

Sandra, 16-8-2017

De appartementen zijn keurig en ruim. Bedden in slaapkamer waren prima. De slaapbanken voor de kinderen waren echter hard, kinderen geen last van, maar een nachtje ruilen was geen succes. Bijna iedere dag schone handdoeken. Handdoeken voor het zwembad/strand konden iedere ochtend omgeruild worden voor schone. Ontzettend vriendelijk en hardwerkend personeel. Veel Engelsen en heel weinig Nederlanders. Geen last van, maar onze kinderen van 7 en 12 hadden geen vriendjes. Ontbijt en lunch prima in de taverne. Wij hadden geen ontbijt geboekt, omdat we meestal zelf broodjes bij de bakker om de hoek halen. Maar die is er hier niet! Een supermarkt met wat kleffe broodjes. Dus ontbijt bijboeken is wel handig. Kan ook ter plaatse als je je bedenkt. Buffet in Avanti Hotel is goed. Iedere avond ander thema, maar als je buiten de deur wilt eten is restaurant Ficardo echt een aanrader! Zit aan de weg met hotels richting haven. Wij komen zeker een keer terug. Misschien in mei als het niet zo heet is.
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig

Anika, 11-7-2017

Heel goede service, vriendelijk en behulpzaam
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Ruim opgezet vakantiedorp

Mariëtte, 8-7-2017

Ruim opgezet vakantiedorp. Blokken van 4 appartementen (begane grond en eerste etage). Groot zwembad met nog wat kleine zwembadjes er omheen. Hier omheen meer dan voldoende bedjes.
Gereisd familie in april 2017

Niks te klagen

Desiree, 30-6-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Wat een vriendelijke mensen, ruim en schoon appartement met goede bedden en volop ruimte. Half pension genoten, het diner had iedere avond een ander thema en was heerlijk.

Volop plaats voor iedereen aan het zwembad.

Trodos gebergte , Paphos stad , en Coral Bay bezocht en dat was erg mooi.

In de omgeving leuke terrasjes en anders 30 min. lopen naar de boulevard en haven. Ook de bus gaat iedere 15 min. Voor 1,50

Gereisd met vrienden in juni 2017

zeker aan te bevelen

Fam. Maas, 26-6-2017

Wij verbleven in een app. Volop ruimte in app. en goede bedden. Alles schoon en verzorgd, airco aanwezig. Vers fruit in app. bij aankomst incl. 2 flesjes wijn, heel attent!

Geen last gehad van overlast of gehorige app....lag misschien ook aan een wat rustiger publiek in voorseizoen (juni). Je mag ook gebruik maken van faciliteiten van het hotel. Het zwembad van hotel is dieper (1.80 meter) dan van het app. complex (1.30 meter).

Advies: maak bij aankomst gebruik van ontbijt,kost je 6,- p.p. en is goed verzorgd.

Strand ligt aan overkant van de weg en is goed bereikbaar. Leuke boulevard langs het strand, 2 km lopen naar de haven. Goed te bewandelen met kinderwagen. Aan het strand stoelen en parasols te huur voor 5,- á 7,50 per stuk. We zijn er 'n week geweest en hadden voor 3 dagen 'n auto gehuurd...was geen succes. Links rijden in kleine straatjes valt erg tegen. Veel met de bus gedaan, kost 1,50 per rit en volop busvervoer beschikbaar.

Geen negatief woord.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie op een fantastisch complex

Flip Huisman, 13-4-2017

Mooi complex met een fijn zwembad. Ruime appartementen met een flink balkon. De appartementen worden goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Paphos is zowel te voet als per bus goed te bereiken. Vanuit Paphos zijn leuke excursies te maken
Gereisd met partner in september 2016

Héérlijk relaxen in een prachtig complex!

Monique, 13-4-2017

Avanti biedt alles wat je nodig hebt voor een ontspannen en zonnige vakantie. Compleet ingerichte, schone appartementen, een mooi zwembad en vriendelijk klantgericht personeel. Het is een stukje lopen naar Paphos maar het Cypriotische zonnetje maakt alles goed.

Er is veel te zien in de omgeving zoals het " Archeological Park " en de " Tomb of Kings ".

Het links rijden is even wennen voor zowel de automobilist als voor de voetganger maar dat mag de pret niet drukken! Een van de vele mooie momenten tijdens deze vakantie was de fles bubbels van het management op mijn verjaardag!

Kortom: we hadden een topvakantie op Cyprus mede dank zij Avanti Village!

Gereisd met partner in juni 2016

Super verblijf

Jan en petra, 12-3-2017

Avanti village wat een vriendelijke mensen. Ontbijt in de taverne zeker een aanrader. Mooie zwembaden met voldoende ligbedden.

Mooie appartementen die goed schoongemaakt werden.

Komen hier zeker nog een keer.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk!

Mo, 19-10-2016

Het avanti park ligt wel een beetje buiten het centrum maar dat vonden wij net een pluspunt; het centrum is erg toeristisch terwijl de restaurantjes rondom Avanti erg gezellig zijn en de bediening zeer vriendelijk. Het centrum is qua loopafstand echt goed te doen.

Avanti heeft zeer vriendelijke medwerkers, bij de receptie spreken ze zeer goed Engels (zonder dat lastige accent) en de schoonmaaksters brengen elke dag schone handdoeken. Ook fijn is dat ze gebruik maken van elektrische wagentjes die op het park rijden voor de medewerkers die daardoor nauwelijks hoorbaar zijn. Ze stoppen meteen als ze iemand zien en doen er echt alles aan om jouw vakantie helemaal top te maken.

Het zwembad heeft een natuurlijke ronde vorm wat op een speelse manier het kinderbad van het wat dieper bad scheidt.

Wij vonden het strand van Coral Bay daarentegen erg fijn.

Het naastgeslegen winkeltje is tot half elf savonds open, heel prettig om nog even snel iets te halen.

Kortom: een geweldige plek voor een heerlijke vakantie! Ik zou er zo weer teruggaan!

Gereisd met partner in oktober 2016

G e w e l d i g!

Martien Winnemuller, 12-10-2016

Zeer ruime appartementen. Goed geoutilleerd. Uitgebreid ontbijt. Wel iedere dag hetzelfde maar dat was tijdens onze 12 dagen niet vervelend. Mogelijkheden voor de lunch waren ook prima. Avondeten (halfpension) was subliem. Iedere dag een ander thema.

Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Hulpbehoevenden kunnen hier ook goed terecht. Viel me op dat hier de nodige aanpassingen voor zijn gemaakt (complimenten!!)

Iedere dag handdoekenwissel.

Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Avanti Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Avanti Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Avanti Village scoort een 8.67 uit 10 op basis van 194 reviews.