Hotel Aloe ****

7,4

248 reviews over Hotel Aloe in het Nederlands

Zonnige vakantie

Jannie, 12-9-2017

Wat je nergens kunt lezen - ook foto klopt niet, dat je in plaats van je geboekte zeezicht tegen een bouwplaats aan kijkt!!
Gereisd met partner in september 2017

Goede ligging en vriendelijke personeel

Jannita, 6-9-2017

Wij hebben echt kunnen genieten tijdens onze vakantie. Er heerst een zeer gemoedelijke sfeer in Paphos. De mensen zijn vriendelijk, het personeel staat met een glimlach voor je klaar en de interieurverzorgers doen elke dag goed hun werk. Het ontbijt was goed geregeld. Gezellige restaurants in de buurt. Het strand bevindt zich aan de overkant van de straat. Elke avond entertainment. Er is voor ieder wat wils in dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2017

Vergane glorie met eten dat een hotel niet waardig

Hendrikje, 2-1-2017

Achterstallig onderhoud, verwaarloosd, eenzijdig eten. Als je er iets van zegt wordt er niets meegedaan. Zelfs touroperator doet niets met je klacht.

Je krijgt op een klacht het standaard antwoord we zullen het bespreken. Jaja!

De dames die de kamers onderhouden doen hun best om je kamer op te ruimen etc. maar aan stukende badkamertegels, kid dat loslaat, vieze airco en versleten tapijt doen hun werk teniet.

Gereisd met partner in oktober 2016

Matig

Anne, 11-8-2016

Het hotel zelf is erg verouderd, en ik denk dat de 4 sterren van 10 jaar terug zijn.

De airco werkt goed, en de kamer word elke dag goed gepoetst.

Wij samen vonden het eten erg matig en erg Engels. Het geld wat we hebben betaald

hebben wij er niet uit kunnen halen. We hebben avond buiten de deur gegeten. Dit was namenlijk wel

Erg lekker! Je hebt hier super veel leuke kleine bars en restaurantjes. Ook raad ik de off road safari aan

Van dakarti, daar hebben we super van genoten. Cyprus is een ontzettend mooi land, voor

Ons helaas niet meer in dit hotel!! :(

Gereisd met partner in augustus 2016

Leuke stek

motocup, 3-8-2016

Lekkere zwembaden met handdoekenservice,een redelijk ontbijt,kleine kamer met tv,koelkastje en airco,wel helaas een wat verouderd hotel met veel leuke restaurantjes in de buurt.

Prijs/kwaliteit vonden bij dik in orde.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gemoedelijk en ontspannen!

Ann, 22-7-2016

Hotel Aloe ziet er prima verzorgd uit. Alleen de vloerbedekking in de gangen ziet er gedateerd uit en is aan een opknapbeurtje toe. De familiekamer was fris en schoon en de bedden sliepen heerlijk! De airco deed het prima en ook de wifi werkte goed. (met pubers toch van 'levensbelang')

Het ontbijt is simpel met heeft voor elk wat wils. Het is Engels georiënteerd. Wij hebben geen gebruik gemaakt van all inclusieve. In de omgeving zijn heel veel eetgelegenheden waar je heerlijk buiten kunt zitten. Bovendien stimuleren wij liever de plaatselijke ondernemers. Het zwembad is netjes aangelegd alleen geeft het water geen verkoeling. De zee daarentegen is heerlijk en in 3 minuutjes te belopen.

Wat ons opviel was de gemoedelijke sfeer op het eiland, de vriendelijke mensen en de toch nog redelijk groene omgeving. Onze kinderen hebben het ook heerlijk gehad. Doelstelling was; zon, zee en zwemmen...en dat is zeer goed gelukt! Prettig was dat we op de dag van vertrek de kamer voor een geringe vergoeding konden verlengen. Tip: boek een jeepsafari bij Daktari....een hele leuke exursie waar je veel van het eiland ziet en hoort!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie locatie

Joke van den Berg, 6-6-2015

Na de recenties te hebben gelezen een beetje bang wat we aan zouden treffen, maar dit viel erg mee. Behalve op de gangen en kamers ziet de bloerbedekking er niet zo fris uit, maar de kamer was wel schoon. De airco deed het goed . Mooi zwembad met voldoende bedjes en evt. grasveld waar je kunt gaan liggen. Met een bar bij het zwembad om lekker een drankje of een hapje te eten. Wij hadden alleen ontbijt bijgeboekt en dit was een goede keus, want overal in Paphos kun je lekker eten in leuke tentjes.

Ik heb het al vaker gelezen, zeker geen 4 sterren hotel, prijs/ kwaliteit vind ik wel goed , als je meer luxe wilt moet je ook meer betalen. Wij hebben ieder geval een hele leuke 8 daagse vakantie gehad !

Gereisd anders in mei 2015

Leuk hotel op een goede locatie

Sabien, 1-10-2014

Wij zijn bijna twee weken in dit hotel verbleven en hebben het super naar onze zin gehad. Het strand ligt tegenover het hotel, je steekt een weg over (met zebrapad) en je loopt zo het strand op. Ook de haven ligt op loopafstand, ongeveer 10 minuutjes lopen langs het strand.

De kamer was wat verouderd, maar was wel erg netjes en er werd elke dag schoon gemaakt.

Ontbijt prima, wel erg Engels, maar keus genoeg.

Twee mooie zwembaden met voldoende ligbedjes. En een leuke bar bij het zwembad.

Kortom, wij hebben het hier prima naar onze zin gehad!

Gereisd met partner in september 2014

Redelijk maar de 4 sterren was van 10 jaar geleden

anton van nijkerk, 12-8-2014

Het Hotel is gedateerd je kan zien dat het een mooi hotel is geweest maar gaat nu achterlopen. Wifi moet je kopen 120 min 10 euro erg uit de tijd, de kamer was klein om over het balkon maar te zwijgen dit stelt niets voor en kun je niet normaal zitten. Wij waren met z'n 3 2( 2 volwassenen en 1 kind 8 jaar ) de bedden en kussens zijn hard en oncomfortabel.Bij het boeken leek het alsof je vanuit het hotel zo het strand op loopt dit is NIET zo je moet een drukke weg oversteken en +/- 500 meter lopen.Het ontbijt buffet is veelzijdig wel engels georiënteerd maar voorziet goed in alles. De avond bar was niet sfeervol,wij waren elke avond bij de haven +/- 15 min lopen hier zijn veel leuke bars en restaurants bij het water.

Wij hebben elke avond hier gegeten en hebben niet gekozen voor het half pensioen, de juiste beslissing je kunt erg lekker eten en veel gezelliger bij de haven voor niet veel geld. Het zwembad is mooi en groot hier heeft onze dochter en wij zelf ons goed vermaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Matig drie sterren hotel

Elgersma, 21-7-2014

Aangezien we een 'goede' deal hebben gekregen op verblijf en vlucht hebben we besloten om ondanks de gemiddelde reviews dit hotel te bezoeken. De receptie zag er netjes uit, maar daar hield het bij op. De meubels op de hal waren erg versleten evenals het tapijt. De kamer was wel schoon en werd goed schoongehouden, maar meer positiefs is er niet over te zeggen. Het ontbijt was niet lekker, bijna elke dag dezelfde keuzes. Het zwembad was veel minder mooi dan de foto's deden geloven en de zonnebedden waren erg oud, versleten en vies. De bar aan het zwembad draait muziek en een nabijgelegen gebouw ook, regelmatig dubbele muziek te horen. Airco op de kamer had een los rooster en ratelde daardoor. De kit randen in de badkamer zijn door een kleuter gesmeerd. Gelukkig hebben wij heerlijk kunnen genieten van de restaurants richting de haven, de zee die dichtbij het hotel ligt en het lekkere weer. Dit hotel is GEEN vier sterren! Schandalig dat het vier sterren heeft!!!
Gereisd met partner in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Aloe bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aloe in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aloe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aloe scoort een 7.36 uit 10 op basis van 251 reviews.