Appartement Aliathon Village ****

Aliathon Village

56 reviews over Appartement Aliathon Village in het Nederlands

Prima

Bob Boom, 12-8-2017

Zonder zorgen een relaxte vakantie.
Gereisd met partner in juni 2017

Heel mooi resort

Frank, 23-5-2017

Mooie accomodatie. De kamers zijn schoon en erg stijlvol ingericht. Als je voor time to smile kiest zit je -in de meivakantie- vooral tussen Nederlanders.

Een groot nadeel vonden wij dat je geen privacy hebt op het balkon/terras. Er is geen afscheiding tussen de buren.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Aliathon Village

Margriet IJsseldijk, 8-3-2017

Aliathon Village is een geweldig mooi complex!!!!!!

De appartementen zijn ruim met alles de op en de aan.

En elke dag behalve op zondag wordt het app. Schoongemaakt ect.

De bijbehorende restaurants is het eten perfect!!!! Echt super!!!!

Ook het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Echt een Aanrader!!!! Ook voor kinderen wordt er veel aan animatie gedaan.

Zowel in het Nederlands als Engelse taal.

Gereisd met partner in mei 2016

Super

Kris, 10-12-2016

Het Aliathon bestaat eigenlijk uit meerdere delen, je hebt het time to smile gedeelte, waar veel Nederlanders zitten, dan heb je bij de receptie en het zwembad met piratenschip heel veel Engelsen. Dit zijn niet de meest beschaafde Engelsen om het zacht uit te drukken. Dan heb je nog de swim up suites, waarbij de gasten uit de onderste kamers vanuit hun balkon het zwembad in kunnen. Dit is ook een rustig gedeelte, tenminste toen wij daar waren.

Het complex is heel mooi en netjes. Het ontbijt is uitgebreid en lekker.

Je steekt de straat over en bent aan het strand, maar dan moet je wel een stukje lopen voor dat je ergens kunt liggen, want het eerste deel is alleen voor mensen die in de hotels direct aan het strand liggen.

Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. We hebben er een supervakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Geweldig appartement

Zikko, 4-12-2016

Dit was toch echt één van de beste appartementen waar wij gelogeerd hebben. Netjes, schoon, een ruime woonkamer, ruime keuken en ook al een ruime slaapkamer. Airco in de woonkamer en de slaapkamer en om het compleet te maken, 2 balkons. Op het park wordt ook het nodige georganiseerd. Wij zijn alleen op 1 avond bij een show geweest maar er is voldoende variatie dat wie het wil, elke avond wel iets kan bezoeken. Ook het ontbijt was prima in orde elke ochtend. Er zijn verschillende zwembaden om af te koelen. Mochten wij Cyprus nog eens bezoeken (meestal gaan we maar 1 keer naar een plek op vakantie) dan zou dit appartementen village zeker weer in aanmerking komen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig!!

Mijntje peters, 4-11-2016

Echt een aanrader. Lekkere ligging aan een van de zwembaden. Kinderbad ook super. Appartementen mooi groot en van alle gemakken voorzien. Alleen personeel van de supermarkt mag wel wat vriendelijker. Verder alles perfect!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Mooie locatie

Herbert Hiert, 22-10-2016

Time to smile concept is prima. Luxe en grote 2 kamer appartement. Alles zit er in. De haven is prima te belopen maar je kunt ook de bus nemen, rijdt om de 10 minuten. Genoeg restaurants in de buurt. Alleen jammer van de grite hoeveelheden engelsen
Gereisd met partner in oktober 2016

Ontspannen vakantie!

B. Va Amstel, 21-9-2016

Heerlijke vakantie!

Let goed op: de beoordelingen van 2015 gaan niet over het Time to smile gedeelte. Sinds 2016 is er pas het time to smile concept via touroperator.

Alles perfect! Advies is om geen Hp te boeken omdat het avondeten plaats vind in het massale , Engelse gedeelte waar de kwaliteit een stuk minder is.

Ik zou touroperator adviseren om geen hp aan te bieden aan de time to smile gasten.

Restaurantjes genoeg in het Aliathon Plaza.

1 klein minpuntje is dat de speeltuinen op het park niet in de schaduw liggen. Verder een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Topvakantie

Jan mensink, 19-9-2016

Aliathon Village time to smile is een geweldige vakantiebestemming. Hele mooie appartementen en uitstekende service. Dat kun je met een gerust hart boeken.
Gereisd met partner in september 2016

Het was heerlijk. Prachtig park. Mooi appartement.

Fam.Siereveld, 17-9-2016

Wij vonden het heel mooi. En goed verzorgd.

Staat altijd iemand klaar om te helpen.

Wij hadden dat niet nodig maar een hele goede kinderanimatie.

Mooie zwembaden.

Mijn man zit in een rolstoel was voldoende ruimte in het appartement. Met mooie inloop douche.

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aliathon Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aliathon Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aliathon Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aliathon Village scoort een 9.01 uit 10 op basis van 57 reviews.