8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Akti Beach Village Resort**** bij :

5 tips over Aparthotel Akti Beach Village Resort

Daniel, 21-7-2015
Neem de auto en rij naar het kleine strandje van Agios Georgios (ongeveer 20 min rijden). Neem je snorkel en ga de baai in: als je wat geluk hebt zie een zeeschildpad!
Kim, 10-2-2015
Het komt regelmatig voor dat een bus vol zit (rond 20.00 als het af begint te koelen en iedereen naar de stad gaat). De kans ontstaat dan dat je misschien niet mee kan. Achter deze bussen rijden taxi's die voor jou stoppen en vragen of ze jou mee kunnen nemen. Doe dit alleen als zij dezelfde prijs bieden als de bus, anders ben je duurder uit en onderweg pikken ze nog andere mensen op die mee willen. Als je een €5,- dagkaart hebt zou ik deze omhoog steken als een taxi probeert jou mee te nemen.
Mandy, 5-6-2014

Jeep safari via Sunweb geboekt. We kwamen uit bij Daktari safari met Erik. Hele leuke dag en veel gezien. We snappen nog steeds niet hoe de Jeep zonder motor heuvel op kon rijden (magnetisch veld ?)

Ook lekker is een wandeling langs de kust. Je kunt doorlopen tot de Paphos harbour. Wel een hele wandeling, ik denk 1,5 uur. Zeker de moeite waard. Ook leuk om de bus te pakken naar Coral Beach, best wel een aardige strand.

MartieHermien, 2-11-2011
De excursie Jeep Safari Akamas is echt een aanrader. De dagtrip Nicosia wat minder, je zit best wat uurtjes in de bus. Het overschrijden van de 'groene zone' is wat spookie, die turkse politieagenten met grote zonnebrillen stralen toch wat 'stiekums' uit.
MartieHermien, 2-11-2011
De Jeep Safari Akabas is aan te bevelen, een belevenis op zich. De dagtocht naar Nicosia is minder, je bent alleen al veel tijd kwijt met reizen. Ook bij de overgang van de 'groene zone' krijg je een beetje een onbehaaglijk gevoel door het gedrag van 'stille' politieagenten.