8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Akti Beach Village Resort**** bij :

28 reviews over Aparthotel Akti Beach Village Resort in het Nederlands

Heerlijk relaxte vakantie.

Jacqueline, 31-7-2017

Prima verblijf. Mooi appartement dat elke dag schoongemaakt werd. Enthousiast, zeer vriendelijk personeel. Iedereen spreekt Engels. Het eten was erg lekker met veel keus. Het werd constant aangevuld. Prima aanbod drinken. Er zijn meer dan genoeg ligbedden. Akti beach ligt prachtig aan zee met een kleine baai waar je goed in kunt komen. Het ligt wel een eindje van Paphos, je kunt per bus of met de taxi. Taxi kun je bij de balie aanvragen en is er dan binnen 5 a 10 minuten, voor €2 pp. In juli is het erg warm, te warm om overdag een eind te lopen. Al met al: voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in juli 2017

Absoluut geweldig!!

jan brenhas pereira henkes, 27-7-2017

Waren hier al eerder geweest en voelden het nu als thuiskomen!Veel bekende gezichten,heel erg leuk!!Warme ontvangst.

Hadden weer een uitstekend appartement in dit als een wit Cypriotisch dorp gebouwde resort,smalle steegjes met veel prachtige rozenstruiken,oleanders,bougainville,cypressen en palmbomen.

Het resort beschikt over een prachtig gesitueerde schitterende tuin.Het rotsstrand en de kleine beschutte baai zijn goed te bereiken.De tuin noodt tot luieren middels tientallen ligbedden en de poolbar binnen handbereik.Op het terras naast de poolbar word het uitgebreide lunchbuffet gepresenteerd.

Het dinerbuffet in het restaurant is uitgebreid en afwisselend,het bied elke dag een andere specialiteit naast het al gebodene.Het avond entertainment is wisselend,soms erg goed en soms ook een stuk minder ,maar over het algemeen voor elk wat wils.Wat iig erg leuk is is de Kids disco,heel komisch,erg leuk!

De kids komen trouwens niets tekort hier,er is een leuke kidsclub.Twee zwembaden,een wat rustiger gelegen,de ander grenzend aan de ligweide aan zee,met kinderbadje!!Maar dit was voor ons niet van toepassing.

Wel van toepassing is dat we nu alweer uitkijken naar ons volgende verblijf,in 2018!

Emanuel & Jan.

Gereisd met partner in juni 2017

kleinschalig complex met goede faceliteiten

joli, 8-7-2017

goed:

ruime kamers, goede schoonmaak en elke dag schone handdoeken

kleinschalig/laag bouw

heerlijk eten, altijd perfect van smaak én warm.

vriendelijk personeel van receptie tot ober tot kamermeisje

strandlaken service

23 uur gaat bar dicht, dan heerst er een rust op het park.

mini strandje/zee ingang

Minder:

ligt niet langs hoofdweg

weinig/geen toezicht op misdragende mensen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijk

Yvonne, 6-6-2017

Heerlijk Hotel. Mooie ruime kamers. Heerlijk vertoeven bij het zwembad waar voldoende bedjes staan. Lekker zwemwater ook voor kinderen. Rustig zwembad en druk zwembad mat apart kinderbad. Eten niet heel erg uitgebreid maar wel goed en warm voor ieder wat wils In de avond leuke animatie. Vriendelijk personeel Gevarieerde bezoekers. Geen last van groeperingen. Veel kinderen. Enige jammer vonden wij geen speeltuin voor kinderen.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Desillusie

Miranda Senden ​, 26-4-2017

""Mooi 4 sterren aparthotel, goede reviews""

Helaas. Door Russen gerund hotel, iedere enkele medewerker is Russisch, en dat zijn niet de vriendelijkste mensen. Groot buitenzwembad, waar niemand in gaat, omdat het onverwarmd is en dus ijs koud is. Het binnenbad is prima, maar hier moet een kind onder de 16 onder begeleiding van een volwassene zijn. Kun je dus met stralend weer binnen zitten. Beach resort? Er is geen stand. Cyprus is een rots eiland, enkel rotsen met een hekje voor het hotel. Tot zover 'beach'. Het eten is koud, je moet wachten tot het wordt aangevuld om warm eten te krijgen. Alle sappen die geschonken worden smaken puur chemisch, niet te drinken, dus voor mijn dochter moest ik bij de supermarkt (4 km lopen) pakjes drinken gaan kopen, ondanks de al inclusive. Het ontbijt is prima, veel keuze, helaas alleen ongezonde keuzes. Croissantjes met poedersuiker erop (?) Jam is ook chemisch. Lunch? Warm eten. Jammer.

Gereisd familie in april 2017

Uitstekende service en prijs/kwaliteitsverhouding

Christ, Marike & Dianta, 5-9-2016

Akti Beach is een goed onderhouden resort. De appartementen zijn zeer ruim en goed uitgerust. De ligging is fantastisch. Het All Inclusive concept is een absolute aanrader. In de directe omgeving zijn weinig restaurants. Het eten in het complex is goed. Er is ruime keus en iedere dag een ander thema. De animators zijn erg gedreven om het jong en oud naar de zin te maken. Onze kleine is 7 jaar en heeft de tijd van haar leven gehad in de mini disco. Er waren voornamelijk Russisch en Engelstalige kinderen in het complex, maar dat vormde geen enkele barrière, ze begrepen elkaar prima. Bij de poolbar was iedere avond life muziek. Afwisselend en aangenaam om naar te kijken en luisteren.

Wij zijn ook uitermate tevreden over de goede service. Het personeel doet enorm hun best het de gasten naar de zin te maken. Enige minpunt was het gedrag van een grote groep luidruchtige Engelsen, die niet alleen erg bedreven waren in handdoekje leggen, maar er bovendien rondom de ligstoelen en het zwembad een rotzooitje van maakten. Het personeel was continu in de weer hun rotzooi op te ruimen. Ook ’s avonds waren ze tamelijk luidruchtig en lieten terwijl ze, terwijl ze zelf een feestje bouwden, hun kinderen ongestoord hun gang gaan, al braken die bijna de tafeltennis- en iceclubtafel af. Maar dat is dan ook het enige minpunt. Wij hadden onze vakantie daardoor kunnen laten vergallen, maar hebben besloten ons te richten op de positieve zaken en dat waren er zo ontzettend veel meer. Slim ook dat all inclusive maar tot 23:00 uur was. Hierdoor was het vanaf 23:30 uur stil rondom de pool en konden we genieten van de fijne sfeer.

Gereisd familie in augustus 2016

Top service

Brigiite, 25-6-2016

Iets afgelegen maar voor ons geen probleem. Hele dag door eten en drinken. Zeer vriendelijk personeel. Veel verschillende nationaliteiten.
Gereisd met partner in januari 2016

Top vakantie!

Jan & Emanuel, 12-6-2016

Rust en verwennen,twee key begrippen voor Akti Beach Resort.

Appartement was way ok,temeer als je er alleen maar slaapt,en dat hebben we..heerlijk geslapen,geen probleem met de bedden.Het ruime appartement was voldoende geoutilleerd in alle opzichten,twee ruime balkons beide met zitje..( we hadden een twee-kamer app) twee tv's,een in de woon- en een in de slaapkamer.Eten was goed en erg afwisselend,niets op aan te merken.

Prachtig(-e) tuin,gazon en strandje via treden in de rotsen.Prachtig uitzicht!Loop vooral ook eens langs het pad bij Akti richting Paphos,bezaaid met overblijfselen uit de indrukwekkende geschiedenis van Cyprus,ruines van tempels en paleizen en vroege nederzettingen,maar ook de Tombs of the Kings zijn zeker een bezoek meer dan waard.Ga een dag met een cruise langs de kust en zwem bij Aphrodites Rock,er is een scala aan mogelijkheden!Of blijf lekker op je ligbed op het gazon of bij een van de zwembaden,ook heerlijk!

Personeel was erg vriendelijk en niets was teveel.Kennis van engels was voldoende,ze kunnen meer zeggen dan thank you en please,het is maar net wat je zelf qua communicatie aangaat.Vooral het bijzonder aardige & vriendelijke receptie personeel spreekt erg goed engels.Als er al een verbeterpunt is ligt dat op het gebied van digitaliseren van systemen zoals de pin in de winkel en het computersysteem bij de receptie.Daar zijn nog teveel papiertjes en receipts.

Maar dat is alleen iets voor het management.Voor ons geld:

See you again!

Gereisd met partner in juni 2016

Prima vakantie gehad

Edwin, 16-5-2016

Inderdaad een leuk niet al te grootschalig complex gelegen in een soort dorp gelegen rondom de centrale restaurants en het zwembad. Appartement was op zich goed, ruim genoeg (3 kamers voor ons vijven). Bedden, zoals overal in Griekenland en dus ook in Cyprus, slecht. Veel te hard. Opgelost door er 3 dekbedden op te leggen en daarop te gaan slapen. Personeel vriendelijk maar mag wat meer communiceren met de gasten, anders dan alleen "thank you". Voldoende entertainment voor kids en volwassenen. Eten en drinken in orde en gevarieerd. Ligging vlak bij de kust is leuk met een klein kiezelstranje voor de deur. Veel Russen op het complex, geen last van gehad. Het blijft wel apart volk.
Gereisd familie in mei 2016

Prima hotel

Jasmijn, 28-10-2015

Goed hotel, niet zo groot. Ruime appartementen met balkon, wel heel dicht op elkaar. Late aankomst maar er stonden nog wat sandwiches en fruit klaar. Harde bedden en wat verouderde appartementen. Goed eten iedere avond een ander thema, ook het ontbijt was goed.

Ligt ongeveer 5 km van Paphos stad,maar met een taxi ben je er zo. Ook kun je langs de kust lopen naar Paphos. Het animatie team was erg gezellig, onze kleinkinderen hebben zich prima vermaakt. Voor de kust kun je snorkelen, er is geen strand. Genoeg strandbedden en parasols en je kunt overal liggen, ruimte genoeg. Vriendelijk personeel maar aan tafel niet zo aktief.

De tafels werden slecht afgeruimd. Veel nationaliteiten onder de gasten .

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akti Beach Village Resort in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akti Beach Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Akti Beach Village Resort scoort een 8.3 uit 10 op basis van 34 reviews.