Aparthotel Akteon Holiday Village ****

Aparthotel Akteon Holiday Village
Akteon Holiday Village
7,5

51 reviews over Aparthotel Akteon Holiday Village in het Nederlands

Heerlijke plek om te relaxen

Roswitha, 12-10-2016

Wij zijn halverwege onze week vakantie in Akteon.

Hele rustige plek om te relaxen, eten is zeer gevarieerd en gewoon goed.

De kamers zijn wat gedateerd maar schoon en groot (2km appartement)

Rustig zwembad , geen handdoeken leggen.

Het animatieteam is zeer enthousiast en zelfs voor ons (50+) is de dagelijkse kinderdisco een genot om naar te kijken.

Met de bus is Paphos vor €1,50 binnen 15 min bereikbaar.

De ligging is direct aan het strand maar de zee is daar niet toegankelijk ivm de ligging hoger op de rotsen.

Coral Bay (mooi zandstrand en blauwe zee) is ook makkelijk bereikbaar.

Wil je persè de zee in kunnen dan is deze (en alle omliggende locaties) niet geschikt.

Maar hoe lekker is het om wel te genieten van een heerlijk uitzicht op en wind van de zee :)

Gereisd met partner in oktober 2016

Goed hotel qua prijs/kwaliteit

Nico, 10-9-2014

Wij hadden een studio geboekt omdat wij graag een koelkast op de kamer wilde. Het was een ruime studio met airco, die voldeed aan onze wensen. Het complex ziet er gezellig en schoon uit, met een groot zwembad waar je heerlijk naar de zee kan kijken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het complex ligt ongeveer een kilometer of 7 van de haven van Paphos, maar is goed te bereiken met de bus of taxi. Al met al hebben wij een fijne vakantie in Aketon Holiday Village gehad.
Gereisd met partner in september 2014

Geen tophotel

Jaap, 9-7-2013

Minpuntje, ver van de zee. Akteon zat eerder richting 3 sterren
Gereisd met partner in januari 2011

Perfect place

Stefan, 23-8-2012

Just perfect! A nice location, with nice personell! Just go! Price is very good for what you get, Paphos is a good place to enjoy your holiday!
Gereisd met partner in juli 2012

Hotel gelegen aan zee

anmar, 16-11-2011

Mooi uitzicht op zee. Bushalte op loopafstand, dagkaart voor € 2,00. Wandelpad langs kust. Goede kamers, redelijk schoon, kan beter. Veel mieren. Handdoeken zijn klein, worden niet dagelijks gewisseld en ruiken muf. Animatie 's avonds leuk. Eten niet veel keus, maar is wel goed. We zouden hier niet nogmaals heengaan.
Gereisd met partner in juni 2011

bijzonder en tegenstrijdig

niek vd kolk, 28-10-2011

akteon holiday village roept bijzondere gevoelens op die met name heel tegenstrijdig zijn

zoals :

mooie ligging,prachtig zwembad,vlak bij de zee (waar je overigens niet te water kan)

de schoonmaaksters zijn heel vriendelijke en er wordt ook prima schoongemaakt.

De bediening (we zaten half pension) is heel onpersoonlijk,soms randje onbeschoft.

Het was niet de bedoeling dat we buiten gingen eten (onder afdakje )..er werd met 25 graden alleen binnen gedekt......is toch wel heel raar....hoezo de klant is......

Het eten is nogal middle of the road...na een paar dagen lijkt m.i. alles op elkaar.

De kamer was prima,ruim met een fijn terras...

de populatie was heel divers...veel Engelsen (brede schoulders en 'n tattoo om een stereotyp te gebruiken) en de nodige Russen,weinig nederlanders. Over het algemeen gedroeg iedereen zich prima,het was gewoon heel rustig...geen geschreeuw of dergelijke....verder is er het nodige entertainment waar je van moet houden zoals 'n bingo .

Gereisd met vrienden in oktober 2011

een aanrader

corrie, 8-10-2011

zeer verzorgde accomodatie,

Zeer mooie omgeving wij hadden zijzeezicht als je voor de eetzaal en het zwembad stond een heel mooi gezicht over zee,vriendelijk en behulpzaam personeel van de bar,obers en eetzaal personeel allemaal even behulpzaam en vriendelijkDe eetgelegen heden waren meer dan voldoende je kon zelf kiezen binnen of buiten eten.

``s middags kon je zelfs kiezen of je in de eetzaal of bij het poolrestaurant wilde eten.

Ook kan je a la carte eten wel reserveren.

De kamers waren zeer verzorgd 5 x per week schoonmaak 3x pw schone lakens enz .

Een zeer kindvriendelijk accomodatie,ik heb nog nooit zo een team gezien dat zo begaan is met kinderen ,alle kinderen waren helemaal gek op het team van the kidsclub

Gereisd met partner in september 2011

goede all inclusive

Helena, 24-9-2011

Dit all inclusive hotel heeft een goede service, ruim appartement, prachtig uitzicht vanaf zonnebed, groot zwembad, lekker eten, leuke entertainment, waar we normaal nooit naar toe gaan, dus dat heeft het animatie team goed gedaan.

Hotel ligt wel afgelegen, maar voor 2 euro koop je dagticket bus naar Paphos.

In haven kun je goedkoper excursies boeken dan bij resiorganisatie.

Gereisd met partner in september 2011

Vriendelijk personeel,kort bij centrum,hygienisch

Ioanna Morfinos, 26-11-2010

Hotel was mooi gelegen, mooie uitzicht van de zee. Het centrum was makkelijk bereikbaar, om het kwartier waren er bussen op wandelafstand.Centrum niet ver. Het personeel was ook heel vriendelijk wanneer je vragen had enz. Proper hotel. Lakens werden dagelijks veranderd.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Zeer aangenaam hotel

Werner Van Asch, 13-10-2010

Ruime mooie kamers; mooi en verzorgd zwembad; zeer verzorgde spa; ruime ligweide rondom het zwembad met voldoende zonnebedden; keuken niet zeer uitgebreid qua keuze maar zeer verzorgd en lekker; er wordt vooral gewerkt met lokale en seizoensprodukten; kamers liggen in een mooie tuin; animatie is goed georganiseerd en gevarieerd; de lokale alkoholische dranken en het lokale bier zijn van een goede kwaliteit; goeie snakbar met behoorlijke porties; personeel is zeer vriendelijk en de kennis van het engels is bij de meesten geen probleem; het hotel ligt op 5km van het centrum van Paphos maar goed openbaar vervoer brengt u er in enkele minuten.

Dit hotel kan ik als belgisch reisagent zeker aanbevelen; 1 manko blijft in België wel en dat is dat Cyprus een relatief dure bestemming blijft voor onze vakantiegangers in vergelijk met onze buurlanden; het Verenigd Koninkrijk meegerekend

De bestemming is ook meer dan de moeite, het weer is er zalig; mijd juli en augustus als je kan, heet

Gereisd alleenreizend in september 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Akteon Holiday Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Akteon Holiday Village in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Akteon Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Akteon Holiday Village scoort een 7.52 uit 10 op basis van 54 reviews.