Hotel Aphrodite Hills Hotel by Atlantica *****

Hotel Aphrodite Hills Hotel by Atlantica
Aphrodite Hills Hotel by Atlantica

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aphrodite Hills Hotel by Atlantica bij:

23 reviews over Hotel Aphrodite Hills Hotel by Atlantica in het Nederlands

Nooit meer. Dit is geen 5 sterren hotel

IlseL, 4-8-2017

We boekten met VIP selection dus verwacht je ook een deftige service. De lounges op Zaventem zijn 's morgens niet open, je mag een ontbijt afhalen in een koffiebar. Ontbijt op het vliegtuig was eerder een lunch. Platte kaas om 6u s morgens. Sommigen vinden dit lekker. Ik niet.

Rechtstreekse taxi naar het hotel. Een aftandse mercedes van meer dan 30j oud, doorzeten zetels en met kapotte versnellingsbak bracht ons een half uur later in ons hotel. Vip selection... not!

Eerste indruk van het hotel was goed. Net en (oppervlakkig) proper maar hiermee is alles gezegd. Het stikt hier van de Britten.

Luidruchtig in de restaurants, slaatjes in buffet veel te warm, vlees en vis aan de 'warme kant' vaak uitgedroogd. De zogezegde 'showcooking' is beperkt tot een overenthousiaste -not- dame die met een grote zucht een sneetje afsnijdt van een overgaar stuk vlees. De show is er helemaal niet, cooking... tja. What's in a name. We hebben elders al andere staaltjes van showcooking -hoe het wel moet- gezien. De á la carte resto's vallen iets beter mee maar er is nog werk aan de winkel. Een deftige wijnkaart is ook hier onvindbaar. Rood, wit, of rosé en daar moet je het mee doen.

Zonder kinderen mag je 's morgens ook in het a la carte restaurant. Met deftige, rustige kinderen van 9 en 11 moet je nog tussen de krijsende baby's zitten die op en onder hun kinderstoel een plaatselijk stort creëren. All-in hotel dus dranken ook maar je kan een drankje evengoed leuk serveren ipv het zomaar in een plastieken beker te kappen...

De kamer is netjes maar veel te weinig opbergruimte wat snel een slordig gevoel creëert. De matrassen van de bedden zijn precies al 30 jaar lang belegen door toeristen van meer dan 150 kg. Je zakt net niet tot op de grond. Na 3 nachten met zware rugpijn tot gevolg ben ik een oplossing gaan vragen. Een houten plank bracht soelaas. Een deftige matras kennen ze hier nog niet... Het poetsen vd kamer beperkt zich tot verse handdoeken en verse lakens. Poetsen wordt er niet gedaan. Of toch... we hadden eigen plastieken glazen mee om 's avonds nog te kunnen genieten van een glaasje wijn op de kamer terwijl de kinderen al slapen. Glazen waren verdwenen. We hadden ze nochtans netjes in een apart rekje gezet om geen verwarring te brengen met de glazen vh hotel. Housekeeping wist van niks. Toen ik een claim ingediend hebt tot terugbetaling van de glazen (ze waren net nieuw) kwamen ze plots tevoorschijn...

Minibar op de kamer is zogezegd all-in maar enkel plat water wordt aangevuld. Frisdrank, fruitsap, noppes!

Mooi zwembad met niveauverschil, en jacuzzi. Jammer dat de stenen vuil zijn en het water, zeker op het eind van de dag, behoorlijk troebel is. De zwembadpompen kunnen zoveel gasten niet aan. Een bar mét bediening zodat je niet uit je stoel hoeft te komen als je dat niet wenst. Maar die stoel, dat is een kunst om er een te bemachtigen. 4 in ons geval. Op dag 1 hadden we 1 stoel. Op dag 2 besloten we onze handdoek te leggen voor het ontbijt. Het lag al vol. Op dag 3, nog iets vroeger, zetels gevonden. Bij aankomst had een vriendelijke Brit zich deze toegeëigend. Nice! Op dag 4 een discussie over verdwenen handdoeken.

Als Belg blijf je hier beter weg. Blijf je hier zelf niet weg dan kijken ze je wel buiten.

Activiteiten voor de kinderen, eerst 3 p info invullen (p kind!), dan nog eens registreren eer ze kunnen beginnen en dan nog eens gaan 'uitschrijven' als de activiteit gedaan is. Maw, de kinderen laten deelnemen aan een activiteit moet je niet doen als je zelf eens iets wil doen.De 'beach bar' ligt op 20 km vh hotel. Met een busrit van 20 min die je 2 dagen vooraf moet reserveren geraak je er. Het exacte heen uur én uur van terugrit moet je dus vooraf vastleggen.Max 15 pers per rit. Je begrijpt dat de bus snel vol zit... eens je daar bent zit je er quasi gegijzeld. Strand vol dikke keien,wandelen op slippers of blote voeten is uitgesloten. Het 'uitgebate' strand ligt er vuil en onverzorgd bij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch hotel

j.m.f. van der veer, 9-10-2016

Door overboeking in dit hotel terecht gekomen. Prachtig hotel. Vriendelijk personeel. Mooie kamers. Voor ontbijt en lunch is er een adult only gedeelte en er is een zwembad, adult only. Met een gezellig lounge. Je kon met een shuttle naar een strand gebracht worden, dit was wel 25 min. rijden . Maar het restaurant bij het strand was ook erg goed met vriendelijk personeel. Je hebt wel een auto nodig.
Gereisd met partner in september 2016
Nicholas Kittis, Hotel Manager, 23-11-2016

Dear Reviewer,

Thank you so much for taking the time to post your review of our hotel and for sharing your feedback about your most recent stay with us. I am so happy you found our hotel and our team members to be great and if there is anything we can do when you are here to make your stay more comfortable then please let any of us know. Thank you so much for choosing to stay with us and we hope to welcome you back again soon.

Mooi hotel met prachtige golfbaan

Ingrid Schilder, 14-9-2015

Mooi maar zeer afgelegen hotel waar prijs kwaliteit tegen viel mbt het eten. Kamers helemaal top!! Iedere dag bedden verschoond en 2x per dag schone handdoeken en schoon gemaakt. Zwembad en omgeving ook erg schoon en personeel erg vriendelijk. Uitlleg wat er allemaal aanwezig is en mogelijk is in en bij het hotel is ons helaas niet vertelt bij aankomst bij de Engelse gasten gebeurde dit wel. Eten was niet de kwaliteit die je bij de prijs van t hotel verwacht. Drankjes in overvloed ook aan t zwembad. De 18-holes golfbaan was er om nooit te vergeten! Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in september 2015

Nooit hier een villa huren,wat een slechte service

jp, 9-11-2014

We hebben hier in oktober 2014 met gezin met 3 jonge kinderen een villa met zwembad gehuurd aan de golfbaan. Wat een slechte ervaring. Binnen 2 dagen geen warm water, veel herrie vanaf 6 uur s'ochtends van grasmaaiers golfbaan, wasmachine en dvd kapot. Probleem was vooral dat we meer dam 10 keer receptie hebben gebeld en langs zijn gelopen tot er eindelijk na 6 dagen iemand kwam, die warm water probleem niet kon maken. Stel je voor: je betaald 8 mille voor lange week om 6 dagen onder koude douche te staan. Wc papier mag trouwens niet in wc, moest je in bak gooien en elke dag zelf legen ergens buiten, lekker met jonge kinderen. Zwembad zou 24 graden zijn, is werkelijk 19 graden, te koud voor jonge kinderen. Opgelicht bij supermarktje, want kreeg wisselgeld niet terug, gezegd kom volgende dag maar terug, veel Russisch personeel, met de verkeerde mentaliteit. Kortom niet doen, heb nog veel meer voorbeelden.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Erg goed resort met top golfbaan

Ed, 15-1-2012

Het resort is van uitstekende kwaliteit, ziet er mooi uit, er wordt veel georganiseerd (zelfs in de winter) en de service is er top.

Het ontbijt is behoorlijk uitgebreid en in de diverse restaurants kan je erg goed eten (Grieks, Italiaans, Snacks,Continentaal, etc.). Zowel in de lagere prijsklasse als in het hogere segment. De mensen zijn erg vriendelijk en spreken allemaal Engels (geldt voor een groot deel van Cyprus). De prijzen voor drank zijn aan de hoge kant. Vooral de wijn is erg duur. Buiten het park is het goedkoper. Hoewel wij zonder kinderen waren, bleek aan alles dat ze zich daar op richten.

De golfbaan is uitdagend, erg fraai aangelegd met een schitterend uitzicht. Ook daaris de organisatie erg goed.

Gereisd met partner in december 2011

Hotel heeft geen 'soul'

Willem Koning, 13-6-2011

Samen met mijn partner hier geweest van zondag 5 juni t/m vrijdag 10 juni. In de week ervoor zaten we in het Advanti -Paphos.

Het hotel ziet er ruim opgezet uit en biedt veel comfort. Buffetprijzen waren niet in verhouding tot het eten. Het personeel is voonamelijk uit het Oostblok en dat is te merken, plichtmatig doen ze hun werk en hebben geen humor. Een praatje over de streek of het eiland is (ook) voor hen niet aan de orde. Ze weten er eenvoudig niets vanaf. Het snelle afruimen van de eettafels irriteerde nog het meest. Het kwam voor dat we na de tweede keer nog iets haalden van het ontbijtbuffet. Bij terugkomst was het hele tafeltje afgeruimd. Ongeloofelijk !

Gehanteerde prijzen waren reden voor bezoek aan de locale supermarkt.

Nee, de luxe en het comfort staat niet in verhouding tot de sfeer en de ambiance. Voor mij dit nooit weer.

Gereisd met partner in juni 2011

Zeer zeker voor herhaling vatbaar

Karolien, 8-6-2011

Wij zaten in een 10 persoonsvilla op het park. Huurauto is echt nodig. Hotel zag er ook geweldig uit. Naast hotel zit een supermarkt, internetcafe en eettentjes. De pub is echt een aanrader om te eten. Wat ook leuk is, is een wandeling maken door de kloof van het park. En als je het park afrijdt dan links afslaan en na een paar minuutjes krijg je een prachtig (kiezel) strand. En paphos heeft een prachtige boulevard, maar dan moet je wel beach aanhouden en niet centrum.
Gereisd met vrienden in april 2011

Beste Plek op Eiland. Uniek Resort

Leonie, 15-7-2010

Waren op vakantie met de familie en InterContinental heeft alles te bieden voor zowel koppels als gezinnen. Met zijn kids clubs voor verschillende leeftijdscategorien en geweldige musicals in de avond zoals Mama Mia en We Will Rock you. Ook hebben ze een prachtige Beach Club net buiten het hotel met een shuttle die elk half uur gaat. Het is een prive strand voor gasten van hotel met een lounge stijl. Het is slechts 15 minuten rijden naar stadje Pafos wat ook de moeite is om te bezoeken. Er zijn veel verschillende keuzes qua restaurants zoals een pizzaria, griekse taverna, Asian, vis taverna en ook een souvlaki house. In het hotel heb je ook nog is 4 verschillende restaurants. Zwembad is groot en voor de kinderen hebben ze een apart overdekt zwembad. Ook hebben mijn kinderen een paar keer met het animatieteam gegeten. Ze hadden zulke leuke kinderen ontmoet en waren niet weg te slaan uit de kidsclub.

Aphrodite Hills Resort gaan we zeker weer terug! Een Prachtige plek!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Super complex waar je nog echt gast bent

Eline, 15-5-2010

Vannacht terug gekomen van 13 dgn Aphrodite Hills, top hotel waar ze nog weten wat service echt is. 'smorgens EN sávonds worden kamers gedaan, ruime kamers, schoon.

Kinderen van 10, 8 en 6 waren mee, (connecting doors!)hebben het ook prima gehad, veel naar kidsclub, duikles in binnenbad....

Wel erg prijzig. 2 Koffie bij zwembad € 10,-, 1 wijn en 1 bier € 13,- maar snel een super supermarkt gezocht, anders loop je leeg met z'n 5en. Echt aanrader als je portemonnaie t toelaat.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

prachtig

Desiree, 9-12-2009

prachtig hotel (en villa's) echt op de details gelet, ontbijt is zééér uitgebreid en erg lekker! mooie kamers, ruim, zeer verzorgd. Het enige nadeel is dat het wat verder van het strand is (al is er wel een shutteleservice)
        Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aphrodite Hills Hotel by Atlantica in Kouklia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aphrodite Hills Hotel by Atlantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aphrodite Hills Hotel by Atlantica scoort een 7.02 uit 10 op basis van 25 reviews.