Appartement Vrachia Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Vrachia Resort bij:

2 reviews over Appartement Vrachia Resort in het Nederlands

Geweldig ruim appartement.

Reisfamilie, 26-7-2017

Een kleinschalig complex op een prachtige locatie! De bus stopt redelijk dichtbij, zelf waren we wel heel blij dat we er alle dagen een auto bij hadden gehuurd. Slechts één van de laatste dagen ontdekten we nog twee andere Nederlanders. Verder allerlei nationaliteiten. Het zwembad heeft zout water. Zelf hebben we er niet heel veel gebruik van gemaakt. Er zijn voldoende ligbedjes. De appartementen zijn prachtig ruim. Naast twee tweepersoons slaapkamers, waren er ook nog twee bedbanken. Veel opbergruimte in het hele appartement. In allebei de slaapkamers en in de woonkamer is er een goede airco (gratis). De Wifi is redelijk en gratis voor gasten. Alle appartementen kijken voor een deel uit over zee. De vierpersoonsappartementen liggen aan de kant van de parkeerplaats. Om niet tegen een auto aan te kijken is het slim om bij voorkeur een appartement op de eerste of tweede verdieping aan te vragen. Op enkele minuten lopen ligt er een heerlijk strand. Wel waterschoenen meenemen ivm kiezels. Er is strandwacht, want de golven kunnen pittig zijn. Bij dit strand ligt strandtent Sea You at Sea, een leuke tent met een heel relaxed sfeertje. Zelf hebben we nog een ochtend een boot g
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk rustig en schoon complex.

AW, 17-9-2011

Wij verbleven ruim twee weken in Appartementen Vrachia Resort in Paphos. Het complex wordt goed schoongehouden. Wij werden hartelijk ontvangen met een drankje, in het appartement stond een fles koud water en een bord met fruit op ons te wachten. Het uitzicht was geweldig: zee (die je ook kan horen op het balkon), zon en palmbomen. Helaas geen Nederlandse toeristen op het complex (vooral voor de kinderen minder leuk). Tips voor bijzondere uitstapjes: varen met een speedboot, uit eten bij het Japans resaurant Samisen (Coral Bay), reserveren aanbevolen. Er wordt gejongleerd met zout- en pepervaten, eten, bakjes rijst - een geweldige show én lekker eten. Ook in Pafos haven zit een goed restaurant: GourmeTaverna (Italiaans), prima kwaliteit! De wandeling in het Troödos gebergte (we hebben een uur van het pad afgelegd) viel ons een beetje tegen, de rit erheen is wel prachtig. Het dorpje Omodos is een aanrader. De opgravingen in Pafos zijn indrukwekkend: prachtige mozaiekvloeren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vrachia Resort in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vrachia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vrachia Resort scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.