Hotel Queens Bay ***

7,6

8 reviews over Hotel Queens Bay in het Nederlands

mooi maar noiit meer..

Ger, 12-6-2010

Hotel was top, eten top...wel heeeel veel oudere Engelsen,bijna geen hollanders.

Raar dat je s avonds geen korte broek aan mocht tijdens t diner, en andere weer wel????

Handdoeken race bij t zwembad pffff.

Heel rustig gelegen, pak de bus of huur een auto,wel links rijden!!!!

Netter dan Turkije en Tunesie en geen opdringerige verkopers in de stad.

Gereisd met partner in juni 2010

mooi maar niet meer

Ger, 12-6-2010

Handdoeken race bij t zwembad pffff.

Heel rustig gelegen, pak de bus of huur een auto,wel links rijden!!!!

Netter dan Turkije en Tunesie en geen opdringerige verkopers in de stad.

Gereisd anders in juni 2010

nooit meer

roosvdhorst, 2-1-2010

voor ons dit nooit meer. De eerst nacht hadden we meteen kakkerlakken. De deur van de kast hing op half zeven. Het eten was eentonig en we hadden all inculsive maar tussen de middag geen broodje te krijgen. hier moest je dan op wachten tot drie uur ze maken echt niet waar wat ze schrijven over het eten. wij vonden het echt het geld niet waard. Als we hoorden wat andere dan hadden. nee voor ons was ons hotel de domper van de vakantie. En dat met zoveel strerren. De volgende keer maar weer gewoon naar griekenland.
Gereisd met vrienden in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Queens Bay bij:

We hebben er een heerlijke vakantie gehad

Mw. Essers, 12-9-2009

De ligging van t hotel was wat minder, er was niet veel in de buurt te doen.

Geen animatie voor de kids.

Personeel was wel weer goed en vriendelijk.

Gereisd met vrienden in september 2009

een goed vanatiehotel

tinke, 7-5-2009

Dit hotel aangedaan tijdens rondreis.Het hotel heeft een luxe uitstraling en diverse faciliteiten welke te bereiken zijn via het souterrain/kelder.De kamer was ruim en de badkamer modern ingericht. Het uitzicht op het zwembad, tuin en kleine baai was prachtig. De lounge/Serre en eetzaal waren ruim opgezet, en het buffetdiner gaf meer dan voldoende keuze. Er was een aparte ontbijtzaal.Een bus(halte)gelegen aan het einde van de oprijlaan gaf een regelmatige verbinding met Paphos. Kortom een goed vakantiehotel.
Gereisd met vrienden in mei 2009

prima hotel

Teus van Veen, 12-10-2008

Goed hotel met alle faciliteiten.

Goede en ruime kamers met zitje en balkon. Prima ontbijt en dinermogelijkheden. Mooi zwembad. Je kan ook in zee bij een kleine baai.

Zeker aan te raden voor bezoek aan Pafos

Gereisd met vrienden in oktober 2008

K. Verbeek, 4-12-2007

Accommodatie ligt net achter de doorgaande weg tussen Paphos en Coral Bay, op een rots met prachtig uitzicht over zee. Huurauto is aan te raden indien u wat van de omgeving wil zien.

Personeel is zeer servicegericht en behulpzaam.

Ontbijt en diner in buffetvorm, voor ieder wat wils en zeer smaakvol en af en toe themabuffet.

Het hotel wordt voornamelijk door Britten bezocht, maar toch hangt er een gezellige sfeer! Zeker in de avond, na het diner in de lounge/bar. Ook in de wintermaanden worden er activiteiten georganiseerd.

Aanrader

Gereisd familie in december 2007

Daniel, 26-4-2006

Mooi en betaalbaar in de paasperiode, boek zeker AI anders betaal je veel te veel aan dranken! Typisch engels, veel ouderen, weinig mooi volk. Prachtig uitzicht (neem zeker sea view en vraag een kamer op hoogste verdiep in midden van de blok). Geen handdoeken. Eten erg lekker hoor.
Gereisd anders in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Queens Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queens Bay in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queens Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Queens Bay scoort een 7.63 uit 10 op basis van 8 reviews.