7,1

6 reviews over Hotel Cynthiana Beach in het Nederlands

Mooi hotel met geweldige ligging

AmHen, 28-1-2014

We hebben goede berichten gehoord over dit hotel zullen na ons bezoek daar deze info verder aanvullen
Gereisd met partner in oktober 2013

nooit meer dit hotel app

willard, 29-7-2009

slecht onderhouden hotel ,app moest je een berg omhoog lopen

en je zit erg afgelegen,en super duur was het daar,vluchtelingen hebben daar een paar dagen gezeten,gingen met de kleren het water in.

omgeving is wel mooi als je in een beter hotel zit b.v alexsander great hotel ,daar zat mijn zus.

Gereisd familie in juli 2006

aanrader

henri en mireille janssen, 17-11-2008

goed ontbijt, goed eten, vriendelijk personeel. wij hadden kamer in olympian wing geboekt maar per 01 nov was deze gesloten, nu een kamer gekregen op de 3e verdieping, 2 balkons en prachtig uitzicht! Restaurant naast hotel is zeker een aanrader. prima omgeving, met de bus naar Phafos of Coral bay, geen probleem , kosten euro 1.50. ook zeker een dagje gaan varen, is de moeite waard en mits beschikbaar de vliegreis naar CAiro.
Gereisd met partner in november 2008

mive, 1-7-2005

Prima hotel en een goede uitvalsbasis voor mensen die niet in de drukte van Pafos willen zitten, maar de plaats toch dichtbij willen hebben. In de directe omgeving van het hotel zijn een aantal restaurantjes waarvan Doria en Amazon de beste zijn. Maar je kunt voor 70 cent ook de bus naar Pafos nemen.Tip: geef iets meer geld uit en boek een superieur kamer in de Olympian Wing. Is het geld dubbel en dwars waard. De kamers zijn mooi en dit gedeelte heeft een eigen zwembad en ontbijtruimte waar het rustiger is dan in de rest van het hotel.
Gereisd anders in juli 2005

C.Pietersz, 25-6-2005

Prima hotel. Fijn strandje. Hoewel opgespoten.'tis geen echt strand. Altijd wel een ligbed te vinden. Heerlijk zwemmen en snorkelen. In de kleine lagune zwem je heel veilig . Durf je iets meer dan kun je ook prima buiten de lagune zwemmen.wij hadden half pension, Eten was goed maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.Keurige bediening. Paphos goed bereikbaar met de bus.Veel opgravingen etc.
Gereisd anders in juni 2005

Henk Schönfeld, 20-9-2004

Een prachtig gelegen, rustig hotel, dat zijn 3 sterren meer dan waard is. Het personeel is fantastisch en trots op hun hotel.

Prima onderhouden, alles super schoon, prachtige kamers. Iets minder geschikt voor kinderen. Alles wat je kunt wensen voor een echte "uitrustvakantie"kun je hier volgens ons vinden. Naar onze mening - 25 jaar ervaring- in ieder geval minimaal 4 sterren waardig!!!

De drankjes zijn, net als op heel Cyprus, wat fors geprijsd, maar wat maakt dat uit. Door de "beleving" Cynthiana valt dat niet meer op.

Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cynthiana Beach*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cynthiana Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cynthiana Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cynthiana Beach scoort een 7.11 uit 10 op basis van 7 reviews.