Hotel Atlantica Golden Beach ****

8,2

80 reviews over Hotel Atlantica Golden Beach in het Nederlands

Uitmuntend!

Visser, 16-10-2017

Fantastisch hotel! Er is over alles nagedacht en alles is tot in de puntjes fantastisch verzorgd.

De locatie is mooi, de faciliteiten zijn super. Het eten is heerlijk en voldoende keuze. Iedere dag wordt er grondig schoongemaakt. De kamers, de gemeenschappelijke terrassen, lobby, toiletten en het zwembad zijn allen brandschoon.

Iedere dag verzorgt er een entertainment team voor mooie programma's welke geheel vrijblijvend zijn maar zeker de moeite waard!

En dan nog het personeel en managment... Wat een service bieden zij zeg! Ze zijn de besten om je vakantie compleet te maken. Bediening bij het zwembad en strand, vriendelijke ontvangst en begeleiding bij het eten. Een fantastiche chef-kok die met liefde alles bereid. Een managment die alles voor je wil regelen om de vakantie compleet te maken en zeer fijn toenaderbaar zijn bij problemen. Die lossen zij heel graag met je op, en goed ook!

Kies all in en het zal je niks ontbreken...

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk relaxed, en rustig resort! Topweek gehad

Vd Ven, 7-11-2016

Bij aankomst viel meteen op dat er met alle respect merendeels oudere britten verbleven. alles is engels georienteerd. Kamers klein maar brandschoon. De maaltijden zijn uitmuntend! Zelden zo goed gegeten. Er is geen strand, vonden wij geen probleem want grasweide is prima. Uitzicht super! en lunch aldaar. Lekker alles dichtbij. Met de paar Nederlanders die er waren leuke week gehad! Bushalte voor de deur, ben je met 20 min bij de haven waar het gezellig toeven is. Ik wil wel terug! Was er met volwassen dochter..
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016
Pambos Skoufarides, General Manager, 24-1-2017

Met vriendelijke groet,

Zonnig, warm en vriendelijk verblijf

Kees, 16-10-2016

Indien je geen moeite hebt met Engelse gasten zit je hier goed. Alles is brits georiënteerd, bingo, quiz en shows. Voordeel is wel dat je geen woord Duits hoort. Bediening is vriendelijk en soms tot het overdreven toe. Bij elk drankje of begroeting wordt er getoost. Eten is gevarieerd en prima van kwaliteit. Dagje naar Pafos is geen probleem, er stopt een bus voor het hotel. Openbaar vervoer voor €1,50 enkele rit. Buitenrestaurant heeft zicht op zee en zwembad is schoon en heerlijk om in af te koelen.
Gereisd met partner in oktober 2016
Pambos Skoufarides, General Manager, 24-1-2017

Met vriendelijke groet,

Goed hotel

S, 16-6-2016

Mooi hotel, goed eten, goede service. Nadeel is dat je overal ver vanaf zit. Als je s'avonds een stukje wilt wandelen kan dit alleen langs een slecht verlichte snelweg.
Gereisd met partner in september 2014
The Management, General Manager, 24-1-2017

Met vriendelijke groet

Fantastische reis!

Lisa, 27-7-2015

Atlantica Golden Beach is een super hotel! Het personeel is erg hartelijk en je voelt je meteen op je gemak. We waren met drie op 1 kamer (zeezicht), en die kamer was toch wel erg nipt. Af te raden met 3 personen op 1 kamer. Het zicht maakte wel alles goed. Prachtig!

Het eten was enorm gevarieerd, steeds goed warm, en erg lekker. Zwembad was ruim en heel proper. Wel warm water. We hoopten soms op wat meer verfrissing.

De andere hotelgasten waren voornamelijk Engelsen. Cyprus is dan ook lang Britse kolonie geweest en dat merk je. Veel bingo en quiz als animatie. Als 16+ hotel voornamelijk iets oudere mensen. Maar iedereen super vriendelijk. Echt een enorm gezellig hotel.

Hotel is op klein uurtje van luchthaven verwijderd. Cyprus is echt prachtig land. We hebben enorm genoten van ons verblijf daar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

enkel variatie in eten liet te wensen over

Constant Danielle, 5-12-2014

leuk hotel, maar geen wandelmogelijkheden in de onmiddellijke buurt. Goede kamer en dito roomservice. Vriendelijk personeel, enkele uitzonderingen niet te na. Animatie is uitsluitend gericht op Britse klanten. Zeer net restaurant, maar de variatie aan eten bij lunch en diner was eerder beperkt.

Toch een redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Gereisd met vrienden in november 2014

Service ten top

sven-cindy, 9-10-2014

Mooi niet zo heel groot hotel, met prachtige ligging in baai. Wel rusttige ligging, enkele supermarktjes en barretjes in de buurt.

Busverbinding Paphos-Coralbay Heel goed.

Standaardkamer eerder klein.

Ontbijt zeer goed(alle dagen vers fruitsap). Lunch niet zo supperuitgebreid, Dinner goed. elke dag iets anders en alles ZEER lekker.

Heel uitgebreide all-in.

ca. 20 coktails, zeer uitgebreide kaart met warme en koude snacks.Geen merkdranken

Drankenservice aan zwembad,ligweide en strand(nooit gezien in 4*)

Wifi in heel hotel (Kamers,Lobby,Zwembad,....)GRATIS en ZEER SNEL.

Personeel staat altijd klaar om aan al u verwachtingen te voldoen.

Animatie was goed maar eerder engels gericht (Logisch als 80% van gasten Engelsen zijn)

Dit hotel is meer dan 4 Sterren

Gereisd met partner in oktober 2014

Geen 4.5 sterren waard

De Koninck Rudi, 11-8-2013

Weinig variatie in het eten. De all in formule is nog niet te vergelijken met landen als Turkije - Dominicaanse republiek enz. Geen mini bar op de kamer. Het krioelt er van de Engelsen. Het ontbijt was zwak. De voorgebakken roereieren hadden geen smaak. Er is geen promenade zodanig dat men s'avonds verplicht is om naar Paphos stad te gaan. (Via bus). De kamers zijn mooi maar te zakelijk. Het grootste pluspunt is "nicoletta". Deze dame straalt iedere dag en is steeds het zonnetje in huis. Persoonlijk zouden wij nooit meer naar dit hotel terugkeren. Het eiland Cyprus is mooi en er is heel veel te bewonderen. Een safehuren kost inderdaad 33 euro voor 14 dagen (duur). Ligstoelen rond het zwembad waren voor 8 uur reeds verpakt.
Gereisd met partner in juli 2013

Heerlijk bijkomen!

bargeman, 9-1-2013

keurig hotel, goede service.

Het hotel heeft een prachtig uitzicht aan zeezijde. Al is er in de buurt van het hotel weinig te doen.

Het bedienend personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en op zich waren zij al een attractie. We hebben elke avond tijdens het avondeten weer krom gelegen van het lachen, om hoe de restaurantmanager met zijn personeel omging! ( let er maar eens op)

Er is een ligweide aan het strand. De zee is er wel wat ruw.

Gereisd met partner in augustus 2012

" Nooit meer / overboekt "

Ine Merks, 26-10-2012

Wij hadden dit hotel voor 2 weken geboekt, maar 2 dagen voor ons vertrek kregen wij te horen dat het hotel was overboekt, dus een ander hotel en na 5 dagen konden we naar dit hotel......dus dat maar gedaan onder protest.

Het is een mooi hotel, schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel.

Wij hebben ook een beetje naar de reactie`s van zoover gekeken voor onze boeking, vol lof! maar onze beoordeling is toch anders.

Animatieteam van (1 persoon) niets bijzonders, show`s s`avonds goed maar je mag niet praten met elkaar wat dan werd je boos aangekeken door de mede hotel gasten (echt engels). De eerste 2 dagen werd er s`morgens verse jus geschoken, daarna nergens meer te vinden. Het eten werd met de dag slechter, geen variatie meer, en alles was gestoomd.

Wij hebben al veel gereisd en hotels bezocht, maar dit nooit meer.

Het zal wel aan de tijd van het jaar liggen!?

Gereisd met partner in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Atlantica Golden Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atlantica Golden Beach in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atlantica Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Atlantica Golden Beach scoort een 8.23 uit 10 op basis van 81 reviews.