Aparthotel Anna **

Anna

1 review over Aparthotel Anna in het Nederlands

Perfect

Maaike, 17-9-2013

We kwamen deze appartementen bij toeval tegen, en hebben het geboekt na het lezen van de vele positieve beoordelingen. Het is zeker niet tegengevallen. We werden heel hartelijk ontvangen door de gastvrije eigenaren en voelden ons mede daardoor gelijk thuis. Hele ruime studio, erg schoon, prima bedden en een ruim balkon. De sfeer in het complex is erg goed. Rustig, een prima zwembad en een mooi aangelegde tuin met bananenbomen en palmbomen. Het is wel echt aan te raden om een auto te huren als je hier verbljift (zowiezo als je op Cyprus verblijft). Wij zouden hier zo weer heen gaan en raden het iedereen dan ook aan! Een groot compliment voor de eigenaren, die zichtbaar en merkbaar hun best doen om gasten een goed verblijf te bieden!
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Anna in Kissonerga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Anna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Anna scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.