Uitstekend

1 review over Appartement Goudi Village Houses in het Nederlands

Anne, 13-1-2004

Hier heb ik echt een super vakantie gehad!! Het is zeer aan te raden voor mensen die geen zin hebben in het touristische gebeuren maar het echte cyprus willen zien.

Wij kregen een huisje aangewezen met een zwembad in de achtertuin! Hiervoor hadden we niet betaald maar het was natuurlijk wel super relaxd. De man van Goudi Village Houses is super aardig en kwam iedere dag het zwembad schoonmaken. In het huisje zelf was alles aanwezig ( tot zelfs een wasmachine aan toe) Het was heel schoon en ruim.

De bereikbaarheid is wat minder wij hebben zelf nogal lang gezocht met onze huurauto, maar daar mogen wij niet over klagen verder.

Echt doen!!!

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Goudi Village Houses in Goudi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Goudi Village Houses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Goudi Village Houses scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.