9,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay***** bij :

10 reviews over Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay in het Nederlands

Top hotel!

Jill, 24-6-2017

Mooie ligging, prachtige zee, hele mooie kamers met zeezicht, aardige mensen. Gewoon helemaal top
Gereisd anders in april 2017

fantastisch

berckmoes karina, 23-6-2017

zeer mooi hotel goede service.

geen opmerking

Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk hotel met uitstekende service

Peter en Elma Verduijn, 25-5-2017

Kleinschalig hotel(adults-only) met een uitstekende servicegraad. Rust is wel een van de kenmerken die bij dit hotel horen. Goede keuken en prettige bediening. Wie graag dagelijks a la carte wil lunchen/ dineren kan ter plaatse upgraden op het all inclusive concept. In de basis is er overigens voldoende keuze. In de omgeving is weinig te beleven maar binnen een paar minuten loopafstand is een bushalte die je binnen 15 minuten naar Paphos brengt. Kortom een goed hotel om lekker te relaxen.
Gereisd met partner in mei 2017

Schitterend, niets op aan te merken !

Corneillie Ronny, 29-8-2016

Heel goede ontvangst, behulpzaam , vriendelijk personeel. Zwembad is top en de zee is vlakbij. Ideaal aan de beach bar. Eten : ruime keuze en heerlijk . Op ieder moment. In de namiddag kan aanbod iets beter (enkel een soort croque). Maar als je iedere keer gaat eten, heb je dat niet nodig . Je kan hier volop eten. Een aanrader zeker weten.. En rustig ! Cocktails perfect en a la carte restaurant is top ! Thank you George (=de butler)
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima - Prijs/Kwaliteit = super

Filip, 2-8-2016

Prima adults only hotel. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Niks op aan te merken. Prima kamer,goede keuken, fantastisch personeel, ideaal voor zon/zee en rust.

Een aanrader is zeker de à la carte waar je als hotelgast (1 x per week) gebruik van mag maken.

Gereisd met partner in juli 2016

Meer dan geweldig

Hennie, 20-5-2016

Personeel is ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam, kamers zijn ruim en schoon. Eten heel erg goed. Ligging is prachtig, alle kamers hebben zeezicht. Van hieruit kan je makkelijk met openbaar vervoer veel locaties bereiken.
Gereisd met partner in april 2016

Super Fantastisch

Daan Vink, 21-9-2015

Geweldige vakantie in een super relaxt hotel. Wij kwamen laat aan ( 23.30 uur ) en na een drankje in de bar snel naar de kamer. Wij kregen kamer 728 en een Plate met hartige snacks wachten ons al op. In de 14 dagen dat wij in dit super hotel verbleven werden wij constant verrast en verwend door het geweldig vriendelijk personeel, zowel in het restaurant, bar, receptie, strandbar en om niet te vergeten het housekeeping team. Het geweldige rustige zwembad met ruim voldoende bedjes, waar ieder dag de stoffen hoezen van de matrassen werden vervangen door schonen en waar wij iedere dag verwend werden door YANNIS met zijn collega’s en de heerlijke Beachbar en het kleine trapje naar de zee en het strand zorgde er voor dat wij ons overdag geen moment verveeld hebben. En buiten het perfecte ontbijt en lunch maakte ook het geweldige diner de avonden onvergetelijk.Wij willen het hele team dan ook bedanken voor deze onvergetelijke vakantie.

Margreet en Daan Vink

Gereisd met partner in september 2015

Super genoten

jolanda, 1-8-2015

Super hotel met geweldige service op toplocatie

Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam niets is te veel leuke welkomsborrel met manager om een nog persoonlijkere sfeer te creëren zeer mooie kamer met super uitzicht super genoten.

Gereisd met partner in juni 2015

Absoluut klasse hotel

W&J, 22-7-2011

I.v.m. een overboeking kwamen we in dit hotel terecht. Perfecte grote suites, zeer schoon, uitstekend ontbijt, leuk zwembad en mooie welness faciliteiten. Heerlijk rustig, kinderen onder 12 jaar zijn niet welkom. Via trap is de zee bereikbaar binnen 50 meter. Personeel is absoluut van grote klasse. Drank en maaltijden zijn wel erg prijzig.
Gereisd met partner in juli 2011

Wauw!

Raoul Tielman, 21-7-2010

Ik heb een kans gekregen via school om hier een aantal maanden stage te lopen. Dit hotel is best duur, maar de kwaliteit is hier ook zeker naar. Ik heb mogen ervaren hoe de receptie en het restaurant binnen dit hotel werkt, en het is super. Al het personeel is super vriendelijk en zelfs de hotelmanager zal zeker een keer een praatje met je maken. Doordat het op een super plek ligt is alles prive en kun je je vakantie inplannen zoals jij het wilt. Heb je speciale wensen, schaam je niet deze te vertellen aan het personeel. Deze zullen er werkelijk alles aan doen om ze voor elkaar te krijgen. Oke, je betaald veel, maar krijgt er alles voor terug!!!
Gereisd alleenreizend in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay in Coral Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Thalassa Coral Bay scoort een 9.54 uit 10 op basis van 11 reviews.