Hotel St. George ****

Goed hotel

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk verblijf

Conny, 27-8-2017

Mooi hotel en prima kamers. Kluisje en airco op de kamer zijn in de prijs inbegrepen. Samen met mijn dochter van 17 heb ik vijf dagen in het hotel verbleven op basis van halfpension. Het ontbijt was uitgebreid in een mooie ruimte. Het diner was in buffetvorm met veel keuze, geen culinaire belevenis, maar prima voor een paar dagen.

Zowel binnen als buiten was het erg schoon en zag het er verzorgd uit. Ondanks dat er veel gasten waren, was het niet rumoerig. Er waren voldoende ligbedden bij het zwembad en in de tuin die naar het strand loopt. Tegen borg kun je badlakens voor op de ligbedden krijgen.

Het personeel komt niet echt heel vriendelijk over, maar als je iets nodig hebt regelen ze dat heel snel. Op onze dag van vertrek konden we een tijd reserveren om te douchen zodat we nog heerlijk konden genieten van zon en zee.

Al met al hebben we erg genoten van ons verblijf in St. George.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

prachtig hotel

bouten, 23-8-2017

We verbleven hier 4 dagen om onze dochter te bezoeken.

Prachtig hotel mooie kamers.

vlakbij het centum Paphos met zijn leuke winkeltjes en de haven.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel St. George bij:

prima hotel direct aan het strand

conny, 11-7-2017

Prima hotel direct aan het strand gelegen, helaas niet direct in de buurt van het centrum, bus die naar het centrum gaat stopt wel bijna voor de deur.

Kamers netjes verzorgd, met goede bedden. Kamers worden iedere dag gedaan en indien gewenst schone handdoeken.

Eten goed verzorgd, iedere avond een gevarieerd aanbod.Zwembad is in het hoogseizoen aan de kleine kant,apart bad voor de kleintjes.

Iedere dag worden de ligbedden "gereserveerd" door er 's ochtends al een handdoek op te leggen,heel irritant.

Management maakt onderscheid tussen de vaste - en overige gasten, vaste gasten worden genieten duidelijk meer aandacht. Wifi signaal is het beste in de buurt van de receptie of buiten op het balkon.

Gereisd met partner in juni 2017

Zeker zijn geld (nog steeds) waard!

Freddy, 12-3-2017

Na de minder goede beoordelingen zijn we, met een bang hart, terug (7e keer,laatst in 2014) naar dit hotel gegaan. We hebben HB geboekt, dus over de all in kunnen we niet oordelen. Wat het eten betreft is het zijn 4 sterren zeker waard! Genoeg variatie, lekker bereid en alles steeds goed op temperatuur. Elke dag een ander menu met voor elk wat wils. Maar natuurlijk komen dezelfde menu's elke week terug..doch wat zou je willen..Thuis eten we toch ook niet heel de maand dagelijks iets anders. Daarenboven is er deze week een volledig nieuw restaurant geopend, alles splinternieuw en volop ruimte voor ieder. In de grote tuin en aan het mooie zwembad staan genoeg stoelen. Niks geen stoeltjesdans om een plaats te hebben, enne het hotel was compleet volgeboekt. De kamers zijn enkele jaren terug gerenoveerd en in orde. Mss wat horig, afhankelijk van de buren en als je pech hebt en Atilla als buur..tja. Het personeel is vriendelijk en gedienstig.

Kortom, niks negatief of toch, het weer was slecht

Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima hotel !

Marco, 24-10-2016

Prima hotel om een week in te verblijven en net terug. Locatie is super, dicht bij het strandje en zo het water in. Handdoekje leggen is inderdaad het geval maar ach...waar niet. Bedden genoeg op het grasveldje tussen het hotel en het strand. Grotendeels Engelsen, rustig gelegen en met de bus ben je voor 1,50 euro zo in Paphos zelf. Bediening vriendelijk en het eten was echt wel goed en gevarieerd. Ik zou het hotel zeker aanraden !!. Ik snap dan ook de minder goede recensies niet die ik voorbij zie komen. Het personeel verdient echt beter en lopen de sloffen uit de schoenen voor je. Kamers zijn gerenoveerd, schoon en prima. Samengevat zoals gezegd een prima hotel !!
Gereisd met partner in oktober 2016

zo slecht...

Edward, 22-10-2016

Zeer matige lunch, zeer matige kamers, en absoluut geen all inclusive !

Bij beach bar moet je de hele dag voor alles betalen, ook als je all incluvice boekt ! Belachelijk !

Handdoek-service waardeloos, borg betalen en pas na 3 dagen mag je de handdoeekn omruilen...te vies voor woorden!

Lunch is een lachertje, zeer lauw eten en totaal geen variatie, elke dag hetzefde, opgewarmd van de vorige dag...triest!

Kamers zeer gehorig!

Betalen voor ijsjes, wafels, jus d' orange ondanks dat je all inclusive boekt !!

Zeer triest hotel, die je alleen maar nog meer geld wil afpakken.

Locatie is 15 min van centrum met de taxi.

Zelfs het personeel schaamt zich voor het feit dat je nog moet betalen voor diverse snacks voor 13:00.. Door gebrek aan personeel, moet je erg lang wachten op een drankje op het terras s' avonds, zelf halen mag niet...

Handdoeken leggen s'morgen is hier de nationale sport, en er wordt niks aan gedaan door het hotel..

Het enige wat gerastaureerd is, is de lobby volgens mij, de rest is een triest vervallen gebeuren... stinkende toiletten bij zwembad, kidsclub echt vervallen.

Dit alles verteld aan de manager van dienst, echter geen reactie..

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Mooie lokatie/slechte service

Brenda, 7-10-2016

Mooie kamer met zeezicht. Gedateerde badkamer met slechte douche. Ontbijt goed, lunch zeer minimaal, avondeten goed. Service bij diner was goed. All inclusive geboekt. Alle drankjes zelf moeten gehaald. Aan het strand was bediening zeer slecht. Er loopt 1 stagaire voor het zwembad, strand en klusjes. Wij voelden ons bezwaard om iets te vragen, er werd nooit vriendelijk gereageerd. Bij uitchecken kwam de koude douche. Receptioniste zei alleen dat er niet bijbetaald hoefde te worden en liep zo weg. Niet even informeren hoe het verblijf was geweest en geen fijne vlucht wensen. Wij hebben zelf moeten vragen waar we de koffers konden neerzetten. De ligging is mooi vlak bij het strand. Handdoeken vroeg neerleggen op de ligbedden helaas. Er zijn niet genoeg ligbedden, matrassen zijn oud en vies. Russen vanuit St.George Gardens komen naar het strand en hotel en maken gebruik faciliteiten. Terwijl dit niet mag. I.v.m. De ligbedden was dit zeer vervelend. Annimatie is er de hele dag. 'S avonds vervelend i.v.m. Luid volume. Vanwege de slechte service weten wij niet of we nog teruggaan.
Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer

Fam.Tersmette, 31-8-2016

Gele plekken in zgn. schone dekbedden/lakens, gescheurde tegels in badkamer met smerigheid ertussen, een onbeschofte frontoffice-manager, Kyrioklis. Schreeuwen, armen zwaaien. Niemand lacht in dit hotel, personeel werkt hard, maar een lach? Zegt veel!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Beetje Jammer

Fam. van Tilburg, 26-5-2016

De zon, en de zee hebben me het cijfer voor deze vakantie naar een zesje doen afronden. Het hotel ligt direct aan zee, ietwat afgelegen maar de busverbindingen zijn uitstekend en goedkoop, de taxi's zijn ook goed betaalbaar met vaste prijzen.

De service van het hotel was voor ons wat mager. Het hotel is grotendeels afgestemd op de Britse en Israëlische gasten. Met name de Israëliërs kregen hier wel een heel uitgebreid menu voorgeschoteld, en dat ook nog op de betere plaatsen en meestal ook nog onder het genot van life muziek waar de andere gasten niet welkom waren. Het standaard menu is trouwens ook niet slecht hoor, je kunt best gevarieerd eten, alhoewel de warme gerechten ook echt warm zouden moeten zijn. All-inclusive is in dit hotel niet wat je zou verwachten, of in ieder geval gewend bent van all-in. Vb. een cappuccino is inbegrepen, maar een koffie verkeerd (cafe-Latte) dus niet. Erg vreemd vonden wij dit. (Ik zou hiervan nog meerdere voorbeelden kunnen geven)

Het hotel, maar ook de kamers waren schoon, wel vrij gehorig. Zwembad en de grastuin (grasveld aan de zeezijde is prima vertoeven. Veel ruimte beschikbaar om te zonnen/relaxen op goede ligbedden onder de parasols die gratis ter beschikking worden gesteld.

Personeel is erg stug en onbeleeft, geldt trouwens voor de meeste Cyprioten. Beleefdheidsnormen zijn hun onbekend, enkele uitzonderingen daargelaten.

Poolbar is niet vzv gediplomeerde barman en/of vrouw. Drankjes waren niet best.

Hier zou het hotel wat in kunnen verbeteren. Ook wat de animatie betreft. Over het algemeen is dit in de avonduren afgestemd op 55+. Voor de jongeren onder ons zouden ze wat meer aandacht aan de avond animatie mogen besteden. (moderne muziek aan de poolbar die dan ook tot middernacht geopend is)

Wij hebben al vaker Griekse eilanden bezocht, maar onze vakantie zullen wij op Cyprus nooit meer doorbrengen. Beetje Jammer

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel St. George bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. George in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. George zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel St. George scoort een 7.9 uit 10 op basis van 143 reviews.