Beoordelingen Hotel St. George****

St. George****
124 beoordelingen
Beoordelingen Hotel St. George****
P.O.Box 62372, CY-8063, Chlorakas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. George**** in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. George**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel St. George scoort een 8,4 uit 10, op basis van 124 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. George**** in Chlorakas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. George****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel St. George**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 72 vakantiefoto's van Hotel St. George**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel St. George**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Paphos. Vergelijk Hotel St. George**** met andere accommodaties in Chlorakas.
Even geduld a.u.b.

7,5
8,8
8,3
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Aug. 2014
"Mooi hotel, maar....."vertalen
sergedefacteur007
5,0
2,0
7,0

14-09-2014 Mooi hotel, alles is er netjes, perfecte service, mooie kamers die iedere dag zeer grondig worden gekuist. Voor alles is het personeel ter beschikking om de gasten met raad en daad bij te staan, maar het eten ??
Het ontbijt is goed, maar de lunch en het eten 's avonds is een drama. Alles is koud en uitgedroogd, men slaagt erin om lamsvlees keihard te maken, en van rosbief maakt men een lederen hapje. Aardappelen koud en uitgedroogd, en alle sauzen ( als die er al zijn ) zijn koud. Op de negende dag van ons verblijf hebben we voor het eerst een warme maaltijd kunnen eten ( kip met friet ) De maitre 'd hotel, Andreas Christodoulou, is er enkel om de gasten erop te wijzen dat ze hun bord niet helemaal hebben geledigd, schandalig. Jammer dat een mooi hotel, helemaal de mist in gaat door onkunde in de keuken, en de onbekwaamheid van de maitre...

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima hotel, niet heel centraal"vertalen
Boone
7,0

20-10-2013 Elke dag ander buffet, mooie kamers, vriendelijk personeel. Wel wat afgelegen, maar bushalte dichtbij. Zwembad heel koud, ook kinderbad. Hadden Gardens geboekt maar werden omgeboekt naar twee hotelkamers met tussendeur omdat de appartementen eerder dicht gingen.

met partner, Sept. 2013
"Fantastisch Hotel"vertalen
frederic
4,0

05-10-2013 Wat wil je nog meer op vakantie. Zon, zee, schitterend nieuw gerenoveert hotel, vriendelijkheid to the top personeel, rustige gasten, 's morgens, 's middags goede buffetten, 's avonds in stijl dinneren. Ontbijt is vaak hectisch omdat iedereen om 9:00 tegelijk ontbijt. Bij aankomst mochten we uit 2 kamers kiezen. Koffers werden naar kamer gebracht. Omgeving is niet veel te doen maar met de lijnbus ben je voor € 3,00 in het gezellige Paphos. Er is voor het hotel een rustige promenade die langs aangrenzende hotels loopt. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Hotel ernaast "gardens" is meer geschikt voor kinderen en animatie. Hotel ga je meer heen voor de rust!

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Echt een aanrader"vertalen
Van Nieuwenhuyse Ga...
9,0

09-09-2013 Zeer mooi hotel met alle confort en standing, alles naar je zin, heel vriendelijk personneel, prijs kwaliteit een aanrader.Lekker eten met met een ruim aanbod en voldoende variatie. Ontspanning en animatie naar ieder zijn wens.Is zeker aan te bevelen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Supervakantie"vertalen
M&T
5,0
10,0

30-08-2013 Een mooi hotel. Prachtige hal. Hele goede service. Wifi gratis badhanddoeken gratis. Goede bediening. Kinderen hebben genoten. Buiten het hotel was er weinig.2 supermarkten ( klein) en een souveniershop

met vrienden, Okt. 2012
"Goed hotel"vertalen
Kayser
8,0

31-10-2012 Verbleven 10 dagen in oktober in al inn. Zeer lekkere en verzorgde buffetten. Vriendelijke bediening zowel in de bars als in de restaurants. Ruime AI drankenkaart. Andere dranken tegen betaling verkrijgbaar. Prachtige inkomhal (Waar zich ook twee bars bevinden telkens met buitenterras). Rustige ligging op ca 15' rijden van Phapos met bus dagpas 3 euro.Aan het zwembad geen drukte s'morgens voor handdoeken te leggen zelfs komen ze drinken opnemen aan het zwembad. In 2013 vernieuwde kamers hebben ze gaan bezichtigen prachtig.Hotel is een aanrader

met partner, Sept. 2012
"Uitstekend hotel en vooral zeer goed eten"vertalen
Fred Eisvogel
7,0

08-10-2012 Sep/okt 2012 geweest met mijn vrouw en hebben we er een uitstekende vakantie gevierd. Zeer goed hotel, uitstekend eten in dito sfeer, prachtig gelegen en kamer met zeezicht was geweldig. Kamer wel wat verouderd maar goed schoon. Dat en een hard matras zijn wat ons betreft de enige minpuntjes als je dan toch al wat te klagen wilt hebben. Personeel zonder enige uitzondering zeer behulpzaam. Lekker rustig gelegen en prima busverbindingen naar Paphos zelf. dagkaartje bus kost e 3,- en de hele dag geldig. Haven was leuk, markt had ik me wat groter voorgesteld maar wel leuk winkelen. Service in restaurants en bars was meer dan voortreffelijk. Al met al een zeer geslaagde vakantie en zeker voor herhaling vatbaar. Elke dag zeer goed weer, alleen maar zon en ca 28 gr.

met partner, Aug. 2012
"Zeer goed hotel"vertalen
Nikola & Mirand...
8,0

10-09-2012 Goed hotel heel vriendelijk personeel veel en gevarieerd eten.
Ligging is wel een beetje ver van de winkels maar met de bus 1 euro pp is het wel te doen.
Feburari 2013 beginnen ze met de renovatie van alle kamers duurt 3 maanden wij hebben de nieuwe kamer als gezien, heel luze en mooi afgewerkt met zilverachtige kleuren.
Echt een aanrader voor mensen die volgend jaar zomer op vakantie willen.
1 min puntje het is er ergggg warm en de luchtvochtigheid is erg hoog dus best wel plak weer in augustus.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Mooie locatie, mooi hotel, goeie service"vertalen
familie van der wei...
8,0

18-08-2012 Wij zijn net terug van St George (17-08-2012) en hebben een goeie tijd gehad. Complimenten voor het eten. Wij hadden de all-inclusive formule maar elke dag is er voldoende variatie aan vers en heerlijke maaltijden. De kamers zijn gedateerd. Zouden wel eens een opknapbeurt mogen hebben. Wel veel last van mieren in het hotel. Zwembad en overige voorzieningen zijn verder echt goed. Entertainment is prima. niet een overkill maar gewoon prima.
ABSOLUUT PUNT VAN KRITIEK: Wil je op een bedje liggen dan zal je de wekker moeten zetten op 06:30 uur om je handdoek neer te leggen. Directie/management doet hier niets aan in mijn ogen en is best wel vreemd. Zou iets over gezegd moeten worden (bijv: voor 08:00 uur geen losse handdoeken op stoelen anders worden ze verwijderd)

met vrienden, Juni 2012
"Fantastisch hotel"vertalen
annwalschots57
7,0

19-07-2012 Wij zijn hier een week in juni geweest. Het hotel is één van de betere hotels wat we ooit gehad hebben. Een groot, warm zwembad met voldoende ligbedjes. Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en elke avond lekker, afwisselend eten. De hotelkamer was wat verouderd, maar deze worden binnenkort gerenoveerd.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?