Villa Valencia & Christina

3 reviews over Villa Valencia & Christina in het Nederlands

Geweldig

Sylvia, 16-10-2008

Villa Vanessa - Polis

Het was geweldig.De villa lag tegen een berg aan, helemaal prive, met eigen zwembad voorzien van ligbedjes en een prachtige barbeque. Als je van rust en stilte houdt, zoals wij, is dit de ideale plek. Op 9 Km. ligt het stadje Polis, wat een gezellig, klein stadje is om 's avonds wat te eten en te drinken Ook bevindt zich hier een knus, niet al te druk strandje . Wij vonden het helemaal toppie.

Gereisd met partner in september 2008

echt een aanrader!

Fokke, Wil, Christien, René en Gerda, 21-7-2008

We kregen villa golden valley toegewezen, ongeveer 10 km van Polis. Prachtig huis met geweldig zwembad!!! Niet geschikt voor kleine kinderen omdat er geen kinderbad is. Prima uitvalsbasis voor tochten naar bijv. Trodosgebergte, strand van latchi op 20 min rij-afstand, lekker eten in Polis op 15 min rij-afstand. Echt een heerlijk plekje!! We hadden villa valencia geboekt, dit zijn diverse villa's rondom Polis. 17-24 juni 2008
    Gereisd met vrienden in juli 2008

e.dijkshoorn@quicknet.nl, 3-6-2008

We hebben 7 nachten in villa valencia gelogeerd. Het was er ruim, luxe,van alle gemakken voorzien, keurig schoon en de vruchtdragende sinaasappelbomen in de tuin maakten het geheel tot iets bijzonders. Een ruim, goed onderhouden privezwembad en zelfs een jacuzzi in de tuin. Doodstille omgeving (alhoewel, voor hoe lang, want het toerisme is flink in opmars, villa's worden overal gebouwd) Een auto heb je wel nodig, links rijden is even wennen, maar om het niet al te moeilijk te maken kregen we een automaat, zodat het schakelen alvast geen probleem was. De woning had een apart appartement boven (split-level) met eigen opgang. Voor wie van rust houdt is het daar heerlijk. Wat ons betreft is alles wat ons in de folder beloofd is ook waargemaakt.
    Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Valencia & Christina in Akamas / Polis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Valencia & Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Valencia & Christina scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.