Hotel Mariela ***

Mariela
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mariela bij:

3 reviews over Hotel Mariela in het Nederlands

Basic appartement maar harde bedden

Rene, 5-9-2017

Toeslag voor fan of airco is niet echt klant vriendelijk.

Kei hard en smal bed. Voor deze prys had ik meer verwacht.

Erg aardig personeel.

Dicht by knus centrum.

Gereisd met partner in september 2017

Vies, onvriendelijk, kil en ongezellig ...

Johan van Werven, 20-2-2009

We sliepen hier een nacht, maar gelukkig waren we er pas laat en werden we door de herrie van de buren alweer vroeg wakker. Veel te duur voor de kwaliteit: euro 40 + euro 6 p.p. voor ontbijt. Belachelijk gezien de prijzen die andere hotels in deze periode (februari 2009) rekenen.

De badkamer stonk erg naar etensluchten uit andere appartementen (gemeenschappelijke luchtafvoer) en was viezig, smoezelig. Handdoeken als schuurpapier.

De kamer was erg (!) basic, 4 spaarlampen en die konden aan of uit - totaal niet gezellig. Een bankje en die stond onder de TV (da's handig) en een keukenblok. Ook niet echt schoon te noemen.

Voor euro 30 incl. ontbijt, tsja - dan kies je er voor. Maar voor euro 52 verbleef ik ook in een 5 sterren hotel in Kyrenia, de nachten ervoor - en dat is een totaal onvergelijkbaar hotel met de stinkende, kille en gehorige appartementen van Mariela.

Zelfs 's nachts een stoel voor de deur gezet, omdat het gevoel van onveiligheid zo sterk was.

Gereisd alleenreizend in februari 2009

Barbara, 21-5-2008

Rustig complex met zeer vriendelijke eigenaren. Het appartement was ruim en schoon. Het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. Je kunt er eenvoudig lunchen, niet bijzonder, wel smakelijk. Ruime parkeergelegenheid. Ongeveer 10 minuten lopen van het centrum van Polis.
Gereisd alleenreizend in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mariela bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariela in Akamas / Polis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mariela scoort een 6.78 uit 10 op basis van 3 reviews.