Hotel Columbia Beach Resort Village Suites *****

Hotel Columbia Beach Resort Village Suites
Columbia Beach Resort Village Suites
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Columbia Beach Resort Village Suites bij:

11 reviews over Hotel Columbia Beach Resort Village Suites in het Nederlands

Erg mooi!

naam naam, 7-10-2011

Mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie ruime kamers.
Gereisd met oudere kinderen in september 2011

onvoorstelbaar goed

Marc VdSompel, 28-8-2010

we waren voor een weekje rust

en wat een rust

het geheel ligt wat hoger gelegen en gaat in etages toe tot aan het strand

rustig gelegen beetje naast Pissouri (Pissouri Jetty)

mensen die eveneens aanwezig waren, waren eveneens rustig, alhoewel families en kinderen aanwezig, bleef het niettemin rustig.

als ik dan één minpunt moet aanhalen, dan moet ik een groepje Engelsen aanhalen die er 3 dagen op seminarie verbleven, die in het zwembad aan de bar aldaar gulzig dronken (zuipten) en rookten in het zwembad.

behoudens dit enkele moment was er geen ander moment dat de rust verstoren kon.

Elk personeelslid laat je genieten en is erop uit om je het comfort te geven wat je wil, al wat je vraagt proberen ze te voldoen.

Het eten heeft toch een relatief beperkte kaart, maar als je ze iets vraagt klaar te maken wat niet op de kaart staat, wordt hieraan getracht eveneens te voldoen.

Zeker een aanrader voor eenieder die rust zoekt

Gereisd met partner in augustus 2010

Netjes, knus en sfeervol

I, 12-9-2009

Wij zaten in het Beachhotel (4 sterren), ligt direct naast het resort. Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Kamers zijn netjes en schoon. Wij hadden kamer met zijzeezicht en dat was prima.

Ontbijt was goed, al hadden we het wat luxer verwacht (verse fruitsalade bestond bijna alleen maar uit appels en meloen). Lunch is top. Lekker en veel! Diner is ook prima. Je kunt a la carte bestellen, maar er is ook het buffet. In Pissouri beach zelf zijn nog ongeveer 5 restaurantjes waar je prima en relatief goedkoop kunt eten. Minpuntje: de zwerfkatten die (ook in het hotel!) aan je tafel staan te bedelen. En soms kan het in het restaurant van het hotel druk zijn; reserveren kan dus handig zijn.

Zwembad: heerlijk, wel wat klein. We hebben een paar keer voor het strand moeten kiezen omdat aan het zwembad geen plek meer was. Strand is ook prima: goede ligbedden, lekker windje. Wel kiezels en keien.

Gereisd met partner in augustus 2009

Heel mooi maar NOOIT meer in Augustus!

P.K., 18-8-2009

(verbleven in het beachotel welke naast /vast aan het resort is gesitueerd)goed hotel, MOOI, maar het is een absolute afrader om in augustus naar Cyprus te gaan.

De belangrijkste reden hiervoor is dat heel Cyprus van 5 tot 25 augustus op haar gat ligt i.v.m. de vakanties die ze dan massaal nemen.

Op zich is daar IN het hotel niets van te merken ( behalve dat het stampvol zat en dat het dus iedere ochtend om 6 uur oorlog bij het zwembad was vanwege handdoekterroristjes en er iedere dag buffet op het programma stond i.p.v. afwisseling met à là carte).

De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, zeer goede service!

kindvriendelijk, veel voorzieningen aanwezig

De prijzen zijn redelijk te noemen,3 euro voor frisdrank,alcohol diverse prijzen, voor 25 euro p.p. kun je deelnemen aan een uitgebreid diner buffet en de lunch is vanaf 8 euro voor een sandwich.

Kortom, doen maar in Mei of September/Oktober!

TIP!met kids? bij tuinstudio's: vraag om nr. 601 t/m 610 groter & beg. grond!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Uitstekend (rustig) top hotel!

Miriam, 17-7-2008

Wij zijn net terug uit Cyprus en hebben genoten van dit hotel. Kennen Cyprus goed en dit is zeker 1 van de beste hotels. Er komt een prettig publiek en je hebt nooit het gevoel dat het vol is. In het weekend is het beduidend drukker met vooral lokale gasten uit Nicosia. In de buurt (100m) kan je uitstekend en beduidend goedkoper eten. Eten en drinken in het hotel is erg duur (koffie 5 euro, broodjes/wraps 14 euro, frisdrank 3,5 euro, water 2,5 euro). Eigenlijk overpriced. Was aanbevolen als familie hotel maar dat hebben wij niet zo ervaren. Speeltuintje viel erg tegen (plastic toestellen voor 2-jarigen, die bloedheet werden). Kids club alleen Engels en Grieks sprekend, stelde ook niet veel voor. Kinderzwembad daarentegen super. Strand (veel stenen, zeewier) viel ook tegen. Geef het daarom geen 10 maar wel een dikke 9.
Gereisd familie in juli 2008

r+t, 13-2-2008

schitterend ! formidabel ! grootst ! onvergetelijk !

ronduit DE TOP !

Gereisd met vrienden in mei 2007

t +r, 19-9-2007

ronduit schitterend ! uitstekende ligging, prachtig panoramisch zicht op zee, onvergetelijke zonsondergangen - om nooit meer te vergeten en zeer moeilijk te evenaren
Gereisd met partner in juni 2007

Wim Leuven, 3-3-2007

Net terug van een rustgevende vakantie in dit resort met fantastische ligging en zicht. Alhoewel het weer in deze periode van het jaar niet 100 % super is biedt het hotel voldoende mogelijkheden om te relaxen in hun binnenbad met sauna, jacuzzi, gym en wellnes. Eten in dyonisios restaurant is van de hoogste kwalititeit die ik ooit in een vakantiehotel heb gevonden. Half pension betekent iedere avond genieten van een 5 gangen keuze menu met bediening aan tafel welk aan het beste toprestaurant bij ons kan tippen. Ontbijt in buffetvorm is heel uitgebreid en de kok staat klaar om aan uw bijkomende wensen tegemoet te komen. We logeerden in een suite met lateraal zeezicht. Kamer is subliem qua oppervlakte (45 m²) en inrichting. Gezien het hotel slechts voor 25 % vol zat in deze periode was het extreem rustig en dat was onze bedoeling. Dit resort is m.i. niet geschikt voor kinderen. Het ligt heel afgelegen wat de rust bevordert. Wie houdt van uitstappen zoekt best een huurauto. Zeker terug !
Gereisd met partner in februari 2007

Saskia, 13-6-2006

Super luxe hotel! Mooi zwembad welke naar binnen doorloopt. Luxe Spa en Wellness center. Mooi ingericht restaurant. Vriendelijk personeel. Mooie luxe kamers, heel modern ingericht. Het strand bestaat uit kiezels, maar wij houden daar wel van. Dit is een aanrader voor de verwende vakantieganger! Het dorpje Pissouri is klein. Enkele winkeltjes en restaurantjes.
Gereisd zakelijk in juni 2006

Henk, 6-9-2005

prachtig resort met prima staf. Strand is kiezel, maar dat is dan ook het enige wat niet perfect is.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Columbia Beach Resort Village Suites in Pissouri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Columbia Beach Resort Village Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Columbia Beach Resort Village Suites scoort een 8.93 uit 10 op basis van 13 reviews.