Hotel The Royal Apollonia *****

8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Royal Apollonia bij:

2 reviews over Hotel The Royal Apollonia in het Nederlands

Nina, 4-11-2007

Ik heb hier een paar nachten met mijn partner doorgebracht die met het schip binnen kwam tijdens zijn uitzending voor Libanon. We hebben een paar heerlijke dagen gehad. Het zwembad is heerlijk en je kan ook het strand op. De kamer werd iedere dag gepoetst. De toilet had wel kuren maar toen we dat meldde maakte ze dat meteen. Het ontbijt heeft een engelse invloed maar er ligt ook fruit en gewoon broodjes en nog meer heerlijke uitgebreidde dingen. Er trad s'avonds een zanger op met gitaar en het werd best gezellig in de lobby. De bediening is super vooral in de lobby je krijgt bij je drankje een servetje een onderzettertje en 3 verschillende hartige hapjes (de hapjes zijn gratis).

We hebben ook heerlijk gegeten bij het japanse restaurant wat in het hotel zit.

Een goed hotel!

Gereisd met partner in oktober 2007

Patrick van Zundert, 25-11-2003

Te duur als je kijkt wat je er voor krijgt. Ligt wel ideaal tussen winkels, barretjes en restaurants. Is dus ideaal als je geen huurauto hebt.
Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Royal Apollonia in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Royal Apollonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Royal Apollonia scoort een 8.38 uit 10 op basis van 6 reviews.