Hotel Miramare Beach/Bay Resort ****

8,7

4 reviews over Hotel Miramare Beach/Bay Resort in het Nederlands

Top hotel!

Marjan, 2-3-2016

Heerlijk verblijf gehad. Direct aan zee, alles schoon en netjes, en elke keer weer heerlijk eten. Een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2016

Hanneke, 26-5-2008

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie op Cyprus.

Het hotel was echt goed.

Vriendelijk personeel en gastvrij.

Miramare is een hotel waar we zeker weer naar terug gaan.

Gereisd met partner in mei 2008

Anna, 22-5-2007

Hotel is prachtig;verzorgde kamers, tuin, zwembaden en mooie lobby. Echter doordat het management van het hotel voorrang geeft aan het organiseren van grote bruiloftpartijen is het in onze 10 daagse vakantie 3x (!!) voorgekomen dat wij niet in de mooie en gezellige eetzaal konden eten. Dit heeft echt een domper op onze vakantie gedrukt. We werden namelijk 1x in een congreszaal geplaatst en 2x buiten terwijl het hiervoor echt nog te koud was. Daarbij was het donker dus we konden het buffet en ons eten niet zien (er was nl geen goede verlichting). Het eten was koud en onverzorgd (lege schalen, slordige opstelling, geen soep en minder keus) waardoor het voor ons niet gezellig was om te gaan eten. Als we het geweten hadden hadden we zeker geen hp geboekt. In de buurt is nl. genoeg eetgelegenheid. Heel jammer dat Miramare zo met zijn gasten om gaat.
Gereisd anders in mei 2007

anja, 4-8-2005

Mooi hotel,alles zeer verzorgd en ideaal gelegen voor rondreis met huurauto.

Uitstekende keuken met alle dagen verschillend themabuffet.

Gezellige bar met elke avond live muziek.

Minpunt:het hotel organiseerd ook bruiloften en daar is de gast de dupe van!

Tijdens onze laatste dag was er een zo'n bruiloft,prachtig gedaan,maar...

Het avondmaal kon niet doorgaan in het gezellige diner-restaurant maar diende genuttigd te worden voor de helft van de mensen op het ontbijtterras en voor de andere helft in het kleine niet gezellige lunch-restaurant.Ook de keuze van het avondeten was veel minder dan gewoonlijk.

De lobby van het hotel en de omgeving van het zwembad zat vol met gasten en de liveband speelde slechts vanaf 10u30 's avonds omwille van de trouwpartij.

Vele gasten hebben zich dan ook gestoord aan dit alles en dit was te zien.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Miramare Beach/Bay Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramare Beach/Bay Resort in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramare Beach/Bay Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miramare Beach/Bay Resort scoort een 8.67 uit 10 op basis van 4 reviews.