Aparthotel Jasmine ****

5,6

23 reviews over Aparthotel Jasmine in het Nederlands

vergane glorie

J, 8-10-2012

Aparthotel Jasmine in Limassol (Cyprus) is dringend toe aan renovatie.

Het ligt aan een drukke weg (veel verkeerslawaai), maar wel dicht bij het strand. Het personeel was voor ons vriendelijk en behulpzaam, maar niet voor iedereen.

De meubels en het keukenblok waren versleten; de inventaris deugde niet (stokoude tv met slechts 4 zenders, fohn deed het niet, ventilator in de badkamer stuk). Het eten was voldoende, maar erg eenzijdig en sober. Het hele hotel was VIES, ook in het restaurant. De schoonmaak van de kamers was abominabel slecht. In het zwembad was alleen het water schoon; op de randen zat zwarte schimmel en de kussens op de ligbedden waren stuk en vuil; de katten lagen er op.

Geen aanrader dus!!

Gereisd met partner in september 2012

Niet naar toe gaan

Geert Veroude, 14-6-2012

Het voordeel: de ligging tov strand en de overige (toeristische) centra.

Nadelen: de schoonmaak is zeer ver onder de norm. Het was gewoon vies! (vieze keuken'viezen en versleten meubilair; vies balkon; trappenhal vijd dagen achtereen niet schoongemaakt; geen schoonmaak gedurende het weekend, terwijl het in Cyprus gewoon is het toiletpapier niet weg te spoelen)

Het ontbijt was zeer en zeer karig.

Het personeel/ de eigenaar waren gewoon nors (muv de nachtprtier!)

Gereisd met partner in juni 2012

zeer slecht appartement

jos van dijk, 16-8-2010

het is een vies apprtement dat bijna nooit

schoongemaakt wordt.

viese ramen van het balkon,het balkon was te klein.

koelkast met veel ijs in het vriesvak.

er lopen veel mieren over de tafel en over het aanrecht,veel stof bovenop de afzuigkap.

naar het oude centrum is het ruim 6 km lopen

maar wel goede bus verbinding.

hostes komt niet in het appartemet je moet haar bellen als je haar moet hebben.

dan maak ze een afspraak met je .

het personeel is ook een beetje lui.

wij zijn met touroperator mee geweest.

hr .j.van.dijk.veenendaal

Gereisd met partner in juni 2010

Prima middenklasse appartement

Mariska, 31-7-2010

Van 21 juli tot 30 juli 2010 zijn we op vakantie in Limassol geweest.

Wij hadden een 2-kamer appartement, met een ruime woonkamer en een ruime slaapkamer. De airco werkte goed, maar helaas slaat de airco af als je het raam of de balkondeur open doet. Het vriesgedeelte in de koelkast zat vol met ijs, en dit is de volgende dag gemaakt.

Op de slaapkamer is een kluisje aanwezig, wat erg fijn is om waardevolle spullen in te leggen.

Wij sliepen aan de zwembadzijde, op de hoek richting de drukke boulevard. Als je de ramen 's nachts sluit, heb je niet zoveel last van verkeershinder. De ramen sluiten het geluid goed af.

Het zwembad is een beetje klein, maar heel schoon. Omdat het een openbaar zwembad betreft, komen hier ook lokale Cyprioten. Zij gedragen zich netjes, en wij hebben er geen hinder van ondervonden.

Tip: Vlakbij Jasmine zit een klein restaurant genaamd Santa Maria. De eigenaar is een aardige Cyprioot, en er wordt heerlijk en betaalbaar eten geserveerd.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Verpest huwelijksreis!

Sudha en Avinash, 5-2-2010

Een drama appartement! We hadden een somber en vies kamertje. De beloofde champagne hebben we niet gekregen. Verder hadden we een smerige douche. Het eten leek net noodvoedsel in de oorlog! Het is zeker geen kamer voor een huwelijksreis. We hebben zelf halverwege overgeboekt naar een ander hotel. Maak die fout niet en ga er niet naartoe!!!!!!!!
Gereisd met partner in februari 2010

lekker ontspannen

Anne, 4-1-2009

Prima plek, voor een relatief goedkoop budget. Wel handig om een auto te hebben om de buurt te kunnn verkennen. Lopend kan ook, maar dan kom je niet ver.
Gereisd met partner in augustus 2008

prima verblijf zonder veel toeters en bellen

H.J. Fictorie, 2-10-2008

De kamers waren ruim en de bedden sliepen goed. de airco werkte uitstekend. Sober ontbijt maar goed te doen. Limassol uitstekende plaats om er met de auto op uit te trekken je kunt alle kanten op behalven naar dezee, die dichtbij is met een aardig strand om te zonnen en een zee om te zwemmen. Overigens had het hotel een uitstekend schoon zwembad!
Gereisd met partner in september 2008

h

Chantal, 18-8-2008

Er waren heel veel mieren, verder waren de kamers prima. Ook de airconditioning werkte prima, hoewel dat wel 100 euro per 2 weken extra kostte

Minpunt

Chris Olthof, 11-8-2008

Vreemde wandcontactdozen waardoor je meegenomen apparaten alleen met een speciale adapter (stekker met twee horizontale en daarboven een vertikale pin) te gebruiken zijn.

Door goede doorluchting van de diverse ramen en winderige klimaat hadden wij de airco niet nodig gehad.

Dag en nacht veel verkeersherrie.

Veel wegpiraten op de aangrenzende weg!

rie van aangrenzende grote weg met vele wegpiraten.

Joyce en Harm, 3-7-2008

In de nazomer van 2007 11 dagen in dit hotel verbleven. Wij hadden het geluk dat wij ergens boven in het hotel verbleven. Beneden aan de zijde van de weg is echt slecht. Verder alls zeer sober. Kleine spinnetjes tegen het pafond etc.

Voor ons geen Jasmine weer....

Gereisd anders in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jasmine bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Jasmine in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Jasmine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Jasmine scoort een 5.64 uit 10 op basis van 23 reviews.