Hotel Four Seasons *****

9,2

20 reviews over Hotel Four Seasons in het Nederlands

Geweldige service

marja, 23-4-2014

Super resort. Niets is te veel voor het oersoneel om het naar je zin te maken.
Gereisd met partner in april 2014

erg goed

heer Schroeder, 23-4-2012

perfect voor met kleine kinderen, great service, een aanrader
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Super-Attent!

Iris, 4-8-2011

vriendelijk personeel, schoon, lekkere restaurants, hele rustige spa, leuk zwembad
Gereisd met partner in maart 2011

Fantastisch Hotel

Jorg, 14-10-2009

We verbleven in dit prachtige hotel in September 2008. Niets dan lof, personeel wil echt je beste vakantie maken. Super. Enige nadeel, de mooie wandelpromenade nabij het centrum van Limassol loopt niet tot aan het hotel. Het hotel ligt ver van het centrum. Als je gaat wandelen moet je dit al doen naast de drukke weg.
Gereisd met partner in september 2008

Zalig luxehotel

Bart & Catherine, 27-8-2009

Wij zijn net terug van onze 14-daagse huwelijksreis in Four Seasons en het was echt fantastisch. De manier waarop je in de watten gelegd wordt is echt super.Heerlijk rustig strand, luxueuze kamer (wij hadden een garden-studio met jacuzzi op terras),uitgebreid buffet met zeer veel variatie: elke avond ander thema (Italiaans, Cypriotisch, Mexicaans,...) supervriendelijk en professioneel personeel die er echt alles aan doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken (drank wordt voor je bijgeschonken, stoel wordt voor je ingezet,...) we kregen zelfs een cadeau om ons te bedanken voor onze reis en zonder er iets van te vermelden een taart op mijn verjaardag. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is het feit dat er niets van dranken inbegrepen zijn bij het eten (zelfs geen water/tafelwijn).
Gereisd met partner in augustus 2009

een echte Four season

Erna, 5-8-2009

heerlijk hotel, met de echte four season service. Prijzen in het hotel zijn iets duurder, maar dat weet je als je in een four season gaat zitten. hotel is zeker een aanrader voor iedereen, die luxe, lekker eten, en verwend wil worden.

ook voor kinderen is er genoeg te doen.

aanrader de thearoom met heerlijke taartjes

Gereisd met partner in augustus 2009

GEWOON SCHITTEREND !!!!

Catherine Vosté, 3-9-2008

Wij zijn naar dit hotel geweest in juni 2006 - onze huwelijksreis - het is een absolute aanrader - luxe - rust - prachtig decor - prachtige kamers - het personeel komt zelfs 's avonds langs om ev. extra lakens, handdoeken te bezorgen, voor de kindjes is er buiten het kinderzwembad niets speciaals, maar het was zeker zijn geld waard !! Wij zijn begin juni geweest en het was snikheet !! ABSOLUTE TOPPER !!
Gereisd met partner in september 2008

Ben Kahmann, 5-4-2007

We bezochten dit fantastische hotel 2 weken tijdens de kerst/nieuwjaarstijd. Mijn vrouw en ik hebben genoten: diverse genres eten erg lekker, kamer zeer goed, service fantastisch. Met nieuwjaar een supervuurwerk vlak voor het hotel en op de achtergrond de middellandse zee... super!
Gereisd anders in april 2007

Ben Kahmann, 2-2-2007

Rond kerst en nieuwjaar 2 weken met mijn vrouw geweest. Een super hotel, lekker eten, uitgebreid ontbijt, super vuurwerk op het strand, we willen volgend jaar weer! De omgeving is matig maar een bus of taxi is makkelijk te nemen. Vooral de wandelweg langs de zee is heel leuk, ook door alle wilde katten. We hebben genoten!
Gereisd met partner in december 2005

D & A, 12-11-2006

Geweldig hotel. Wij zijn er 10 dagen geweest. Dit was ook onze huwelijksreis en daar is dit hotel uitermate geschikt voor. Service was uitstekend (met name housekeeping), en het hotel ziet er prachtig uit. De kamer was uitstekend, met een prachtig uitzicht op de middellandse zee.

Zo goed als het hotel is, de omgeving is wat minder, omdat het bestaat uit andere hotels en winkeltjes gericht op toeristen.

We waren er in november, en toch was het weer goed genoeg om te zwemmen in het buitenzwembad.

Gereisd anders in november 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Four Seasons bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Seasons in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Seasons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Four Seasons scoort een 9.17 uit 10 op basis van 20 reviews.