Hotel Avenida Beach ***

Avenida Beach

Onvoldoende

3 reviews over Hotel Avenida Beach in het Nederlands

Ceas, 19-10-2005

Wij hadden eerst een kamer naast een schuur op de eerste verdieping aan de straatzijde, waarvan ons balkondeur niet dicht kon, dus iedereen kon zo naar binnen. Na 40 pond extra betaald te hebben kregen we zeezicht op de 7e verdieping. De kamer was wel leuk hoewel er een raar roze poeder door de hele kamer lag, achteraf bleek dit tegen de mierenplaag tezijn waar we erg last van hebben gehad (7 hoog, nou vraag ik je?!) Het ontbijt was niet veel bijzonders en de hele vakantie hetzelfde. In de brochure stond een binnenbad, maar die was net met beton volgestort, een fitnessruimte een kamer met 1 abswing en een sauna, die was er dan wel maar er kon maar 1 iemand in. Het buitenbad was ronduit vies.
Gereisd met partner in oktober 2005

Lucia, 3-9-2005

Hotel is in staat van ontbinding, geld gaat naar eigenaar zijn dikke vehicle en er wordt niet in t hotel geinvesteerd. M.b.t. de info over het hotel geef ik u 1 advies: het is er wel maar t werkt niet of je betaald er dik voor. Het enige wat mooi is en rustig omdat er weinig mensen zijn is t zwembad!

Eten eenzijdig (lauw), centrum 15 km en lijkt uitgestorven, hoe zou t komen?

Kortom: Bezuinig niet maar betaal liever voor t Amathuus een duit extra!!!!

Gereisd anders in september 2005

Jan van Berkom, 29-4-2004

Wat gedateerd hotel met een shabby gevel aan de (drukke) straatkant. Daar dus geen kamer nemen. De kamers aan de zeezijde hebben volop zon en een redelijk balkon. Het zwembad is prima. Toen we er in maart j.l. waren was het strand nog niet op orde, als dat wel het geval is kun je zo van het hotel in zee. Het eten was goed. Cyprus is wel duur voo toeristen.

Een must is het bezoeken van de pal er naast gelegen archeologische opgravingen. Het archeologisch museum in Limassol( pal achter het stadspark) is klein, maar interessant.

Wij hadden een aanbieding van 250 Euro HP en moesten in het hotel 45 Euro bijbetalen voor de zeezijde. Maar relatief niet duur. We hebben het naar onze zin gehad met temperaturen van rond de 23 graden.

Jan.

Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avenida Beach in Limassol (Lemesos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avenida Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avenida Beach scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.