5 reviews over Hotel Rodon (Mount) in het Nederlands

jamawo, 25-11-2007

recent gerenoveerd hotel. kamers goed verzorgd maar gehorig. wij troffen grote groep jonge russen, die als sprinkhanen op het buffet afdoken. we hadden het genoegen dat zij kamers op onze gang hadden, waar wij van mee "genoten". harde muziek. zwembad werd goed onderhouden, ook al was het naseizoen. behalve russen waren er nauwelijks gasten; daardoor ongezellig. eetzaal met lange tafels, inderdaad een Van der Valk-idee.

omgeving dor/droog. 20 minuten lopen van heel klein dorpje. goed voor een of twee nachten, maar niet voor hele vakantie

Gereisd met partner in oktober 2007

Ad., 19-8-2005

Het is inderdaad een familiehotel op de Van der Valk-formule, beetje massaal en niet echt top. Daar moet je zin in hebben maar het is niet slecht. Wat echt wel heel bijzonder is , zijn de wandelroutes die de manager heeft (laten)uitgezet/uitzetten: top! Verder is het hotel wat sleets, de bedden en kussens slecht maar de airco top. Veel russen ook in the house. De rozemelkerij in het dorp valt tegen (rozenbrandy smaakt naar eau de cologne) maar de vleesrokerij daarentegen is wel top.

Naar boven naar Troodos is slingerig en smal maar wel een prachtig traject. Veel stoppen en kijken enz.! Het Troodosgebergte is het beste van Cyprus; beter dan de kust met de magere stranden en een hausse aan bungalowbouwactiviteiten. Cyprus staat synoniem voor boers eten

Gereisd anders in augustus 2005

Axel, 12-8-2005

Onverwacht mooi hotel met veel fasciliteiten in een wel iets te klein dorpje. Redelijk ver van de bezienswaardigheden van het Troodos-gebergte. Veel en goed personeel. Goede kamers met airco. 2 (koude) zwembaden. Groot restaurant in buffetvorm (niet bijzonder, wel goed verzorgd).

Zeker een aanrader om vanuit een rustige plek het troodos-gebergte te ontdekken.

Gereisd anders in augustus 2005

mve, 1-7-2005

Helaas viel dit hotel ons erg tegen. De ligging is weliswaar prachtig, met een geweldig uitzicht over het dorp Agros, en ook met de kamers is niet veel mis. Maar het probleem is dat het hotel er vooral op gericht is om (metname in het weekend)grote cypriotische families te ontvangen. En ons verblijf van drie nachten viel uitgerekend in het weekend. Op de gangen, bij het zwembad en in het restaurant zijn zonder overdrijven massa's gillende kinderen en volwassenen. Een groot contrast bij de idyllische en rustige omgeving. Een ander punt waaruit blijkt dat het hotel erg masssaal is, is dat de maaltijden alleen in buffetvorm zijn.Wij zijn echt maar tot op zekere hoogte gesteld op onze rust, maar gelukkig hadden we een auto om Hotel Rodon overdag te ontvluchten. De omgeving is zeker de moeite waard, maar verken die als je niet van dit massale houdt, vanuit een ander hotel!!!
Gereisd anders in juli 2005

F.B., 21-3-2005

goed hotel.heel lekker eten,alles in buffetvorm. mooi uitzicht over het dorpje.
Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodon (Mount) in Agros (Troodos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodon (Mount) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rodon (Mount) scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.