Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni ***

Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni
Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni bij:

34 reviews over Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Annette, 12-8-2016

Centraal gelegen op het eiland vond ik Tochni en uitstekende uitvalbasis voor allerlei uitstapjes verspreid over het hele eiland. Met name het Troödosgebergte was heel mooi en een verademing qua temperatuur. Prachtige uitzichten had je overal. Ook vanuit de taveerne waar we konden ontbijten hadden we elke dag zo'n mooi uitzicht. Onwijs vriendelijke en vrolijke mensen werken daar. Elke ochtend werden we persoonlijk even begroet en werd er eventueel een praatje gemaakt. Erg attent! Soms kregen we tips voor uitstapjes en dat waren steeds goede en leuke tips. Het appartement was prachtig en goed voorzien van airco. Schoonmaak twee keer in de week op zich prima, hoewel ik dat met zo'n prullenbakje naast de wc te weinig vind. Wij hadden hem een aantal keer vol en zelf vervangen. Het zwembad op de foto lag voor onze deur en hebben we regelmatig gebruikt. Heerlijk zo dichtbij! Al met al echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Aanrader!

Edith J, 10-11-2015

Het verblijf in Cyprus Villages is great. De appartementen zijn gezellig ingericht, de bedden perfect en een eigen balkon met ligbedden ;)

Het eten in de taveerne is perfect!! We reizen met een groep en hebben een all-inclusive arrangement. De Lunch en het diner zijn alle dagen goed verzorgt met salade, verse groente brood, hoofdgerechten en desert. De kok weet elke dag weer verrassend lekker eten op tafel te zetten.

De mensen op Cyprus zijn gezellig en gastvrij en dat is zeker ook zo in Cyprus Villages!!

Een aanrader dus

Gereisd met vrienden in november 2015

Ontstressen

Arie_6, 14-9-2015

Als je voor je rust gaat dan is Tochni de place to be. Het is een leuk authentiek dorp waar weinig te beleven valt. 2 restaurants in het dorp. Voor een ander restaurant ben je met de auto wel even onderweg. Het eten in deze 2 restaurants is prima in orde. Service is ook goed. Verwacht geen luxe in de accommodatie. Dicht bijzijnde strand is een kleine 20 minuten rijden. Een rustig strand met ligbedden en bijbehorende parasols.
Gereisd met partner in september 2015

Fantastische plek....hemel...sfeervol........

Pedram, 16-1-2014

Fantastische plek....hemel...sfeervol.....mysterious...positive energie....

top service...top crew...

binnenkort willen wij nog een keertje naar Cyprus Village te gaan...

de eigenaar en de eigenaares zijn geweldig, gastvrijheid is boven de verwachting. wij missen ze!!!

Gereisd met vrienden in januari 2014

Prima vakantieplek

P Jansen, 12-6-2013

Wij verbleven in complex Myrto (4 appartementen die elk anders zijn ingericht) in Tochni, zwembad aanwezig,

Omdat wij gedurende deze week de enige huurders waren hadden we dus een privézwembad.

Zoals in andere reviews al is aangeven zijn de appartementen niet luxe (overigens wordt dat n.m.m.ook nergens beweerd), maar sober ingericht. Het zijn gewone huizen tussen de lokale bevolking. Alle noodzakelijke benodigdheden zijn aanwezig.

Voor een luxe zonvakantie aan het strand,vooral niet hier naar toe gaan.

Voor een rustige vakantie met de mogelijkheid er op uit te trekken is dit het goede adres. Auto is dan onmisbaar.

Behulpzaamheid van het personeel uitstekend.

Wij wilden graag een appartement met afgesloten slaapkamer i.p.v .het toegewezen appartement met zitkamer waarin twee bedden stonden.

Was binnen 5 minuten geregeld.

Voor ontbijt en/of diner naar de Tochni taverne die goed met de auto bereikbaar is. Ontbijt en diner prima.

N.m.m. niet geschikt voor kinderen, n.l. niets te beleven.

Gereisd met partner in juni 2013

(Te) rustig en afgelegen

Peter Korbee, 4-3-2013

Authentiek dorp, erg rustig en afgelegen. Ben je op zoek naar rust en bereid alles met de auto te doen dan is dit een goede keuze. In Tochni zijn 3 a 4 prima restaurants te vinden. Wil je echter wat meer beleven zal je naar Larnaca of Limassol moeten gaan, al snel 20-30 min rijden met de auto. Het dichtsbijzijnde strand is ook nog 15 minuten met de auto. Wandelend of fietsend kom je praktisch nergens, fietsen huren is ook erg kostbaar, bijna duurder dan een auto huren. Nogmaals, Tochni is een charmant dorp voor degene die rust zoekt.
Gereisd met partner in augustus 2012

Dit nooit meer

N. Van Loenhout, 13-10-2012

Gelogeerd in Tochni in appartement Myrto. Met een huid vol uitslag en bulten teruggekeerd. Door een arts bevestigd dat het om bedwantsen gaat. Kleine platte beestjes die in spleten, wanden, plafonds, en bedden zitten.,s Nachts komen ze bloed prikken zonder dat je het merkt. Ongelooflijk dat ze het daar hebben over muggen. Dit appartement moet helemaal ontsmet worden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Een aanrader!

Willeke Oerlemans, 17-9-2012

Wij zaten in Eveleos house, onderdeel van de Village houses. Het is een aanrader! Ruimte voldoende voor 4 mensen. Weliswaar erg basic maar je kunt je er prima redden. 2 Badkamers, klein keukentje, balkon met (warme) avondzon, zwembad wat alleen voor de appartementgebruikers was, erg basic qua inrichting maar je leeft toch buiten, so who cares? Goede (meer dan uitstekende zelfs) uitvalsbasis voor bezoekjes aan steden en het Troodosgebergte. Er zijn 4 restaurants en die hebben we allemaal bezocht. Je eet er echt voor een appel en een ei. Er zit een grote supermarkt op 10 minuten. Governor's beach viel ons erg tegen maar iets verder zit je al op het strand van Limassol en dat is prima. De mensen zijn erg vriendelijk, gastvrij en spreken (grotendeels) goed Engels. Ik zou zo terug gaan!!!
Gereisd met partner in september 2012

Geweldige locatie

mirjammanschot, 3-8-2012

Wij zijn 2 weken in Tochni geweest. Het was een geweldig appartement met alles wat je nodig hebt op vakantie: goede bedden, ruime doucheruimte, goed ingerichte keuken met oven/broodrooster/waterkoker.

Voor het appartement een lekker zwembad wat wij met 5 andere app. moesten delen.

Het complex is, door de centrale ligging van Tochni, een prima uitvalbasis voor leuke uitstapjes (Limassol, Larnaka, Ayia Napa, Protaras enz.)

Gereisd met vrienden in juli 2012

Charmant Verblijf

Beatrice, 18-5-2012

Ik heb enorm genoten van het dorp Tochni en mijn verblijf in 't Vasalis appartement dat onderdeel uitmaakt van Cyprus Villages . 'S morgens deed ik de luiken open om te genieten van de eerste zonnestralen, het zicht op de sinaasappelboom die aan de voet van de berg stond en het tjilpen van de vogels. Als de zon het terras om 8 uur had bereikt, genoot ik samen met mijn reisgenoot van het ontbijt en namen wij de dag door. Na een lange ontdekkingstocht over een stuk van het eiland voelde het 's avonds als thuiskomen in Tochni. Een biertje en een hapje om even 'te chillen' gevolgd door een zelfbereide maaltijd in het huisje of een diner in het restaurant waar eigenaar Sofronios een persoonlijk tintje gaf aan ons toch al bijzondere verblijf.
Gereisd zakelijk in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni in Tochni, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cyprus Village Houses Kalavasos /Tochni scoort een 8.15 uit 10 op basis van 42 reviews.